UÇMA HİSSİ

593 44 164
                                    


En iyisi konuşmaktı. Sustukça hayal gücüm ele geçiriyordu ve hiç masum hayallerim yoktu bu durumun içinde..

'sende sokma Lavin. Paraya değil insana değer veririm. Dostlarım en büyük servetim. Onları seninle paylaşıyorum. Cebimdeki kağıtların bir anlamı yok. '

' Çok hızlı giriyorsun hayatıma Gurur. Çok çabuk güvenimi kazanıyorsun.  Beni üzme olur mu. Bak benim üzülecek gücüm kalmadı.  İncitme beni. Sar sarmala sakla gerekirse. Burası bu ev bizim sığınağımız olsun olmaz mı. '

Ah be güzelim seni kimler incitti böyle.

' Öyle değil mi zaten. '

' Sende bir şey hissediyorum. Ben eve sadece uyumak için gelirdim. Şimdi okuldan çıkıp eve geliyorum. '

' Evimize. '

' ev önemli değil Gurur. Evin içinde ne olduğu seni ne beklediği önemli. Yoksa duvar eşya değil mesele. Onlar ısıtmıyor evi. Sen ısıtıyorsun ama. Şimdi belki diyorsun ki bu kız başıma bela mı olacak. Geldi yatağıma sarıldı birde saçma sapan konuşuyor üstelik. Sarhoşun mektubu okunmaz ama ayık olsam da benzer seyler düşünüyorum. Gerçek dostluk ilk kez bana bu kadar yakın gibi.'

' Bazen insanların birbirine güvenmesi sevmesi için uzun zamanlara ihtiyaç duyulmaz Lavin. Sen burda böyle iyi misin ben iyiyim. Gerisini boşver. '

Sen iste yuva yapayım ben sana kalbimi. Ömrümü yoluna adayayım. Dostluğum ne ki.

' Gay olmasan hayatta yatamazdım böyle. Bu kadar kısa zamanda. Doğru kelimeleri bilmiyorum şu an . Bazen sana nasıl hitap edeceğimi bilmiyorum. Aslında bu konuda çok bilgim yok. Kız arkadaş gibi diyeceğim ama belki garip ve yanlış olacak. Ama vardır ya bir arkadaşın her şeyi anlatabilirsin anlarda seni. Öyle bir şey işte. Dost bile az geliyor. Kanka mı desem ben sana'

Aşkım fena olmazdı aslında kocacığım da olur. Senin dudaklarından çıksın kocişime bile kurban olurum. Ama bu dediklerin..

....

Lavin konuşmaya kız arkadaş mevzusu üzerinden devam etti. gerçekten canıma kastediyordu. Kız arkadaş mı. Karşı cinsler de samimi arkadaş oluyor Lavin. Onlarda birbirini anlıyor demek istedim diyemedim..

Biraz daha sohbet ettik. Lavin gitti. Ailesinin ihmal ettiği yaralı bir çocuk olduğunu öğrenmiştim. Bundan şikayetçi değildi. Annesinin ikizleri vardı. Babasının bir oğlu. Kardeş gibi görmeyi deniyordu. Ama pek başarılı değildi. Bunun suçunun onda olmadığını fark etmiştim. Kendini hatalı evlilikten dünyaya gelen hatalı çocuk olarak tanımlıyordu.

Lavin in kokusu sinmiş yatakta huzurla uyudum. Kıymetini bilmeyen herkesin yerine bilirdim ben onun kıymetini. Tanıdıkça daha çok aşık oluyordum. Ve her zerresini hak ediyordu. Ona yalan söylememi hak etmediği kadar.

Gözümü açtığımda ona her şeyi itiraf etmeyi düşündüm. Onu tamamen kaybedecek olsam bile böyle kandırılmayı hak etmiyordu. Yatakta dönüp durdum kararımdan emin olana kadar.

Ama onu salonda görünce vazgeçtim. Kahvaltı masasına oturmuş önünde son derece açık bir bardak çay vardı. Bir kaç tane zeytin.

' Günaydın. Çay az kalmış. Biraz açık oldu ama ister misin koyayım bir bardak. Hadi geç otur kahvaltıya. '

İki okul arasında koşarken alışveriş yapmamıştım. Hoş yapsam da bir şey değişmiyordu ki. Lavin mümkün olduğunca benim aldıklarıma dokunmuyordu. Öğrenci evi kuralları diyordu. Ama kendi son kalan yiyeceğini bile paylaşıyordu. Bu kurallar niyeyse bir tek bana işliyordu.

YALANCI YARİM (KISA HİKAYE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin