KAVGA

486 45 87
                                    

' Gitmeden seni bir göreyim dedim. '

Dilim böyle söylemişti ama gözlerimin ne dediğinden emin değildim.

' Gurur şimdi çalışıyorum. Evde konuşalım mı. '

Bunu bana doğru eğilerek kısık sesle söylemişti. Normalde bana yaklaştı diye halaya kalkan kalbim şu an hiçbir tepki vermiyordu. O sırada öküz gibi bir ses konuşmayı bölerken görüş açıma Lavin in omzuna konan bir el girdi.

' Güzelim en pahalı içkiyi başkalarıyla ilgilen diye ısmarlamadım sana. '

Gözümden çıkan şimşekler barı kesinlikle yakabilirdi. Adama döndü.

' Bir dakika önemli bir şey konuşuyoruz. '

Adam bar sandalyesiyle birlikte Lavin i kendine çevirdi.

' Sonra konuşursun güzelim. Başkaları ile konuşman için içkiye iki misli fiyat ödemiyorum'

Elini bu kez Lavin in bacağına koydu. Lavin kıpkırmızı oldu. Donup kalmıştım.

' o elini çek ' dedi.

' İki sohbet için mi ödüyoruz yani o parayı. '

Barmen müdahale etmişti.

' beyefendi. Sizi masaya alalım. '

Adam bu kez barmene döndü.

' Orda eşlik etmesi için kaç katı ödeme alıyorsunuz dolandırıcı herifler. '

' yanlış anladınız beyefendi. Öyle bir hizmetimiz yok. '

' Anlaşıldı fiyat yükseltmek için yapmayacağınız şey yok. ' diyerek Lavin e döndü. Cem de gelmişti. Bana ne oluyor derken onunda gözü adama takıldı.

' biz en iyisi seninle anlaşalım güzelim. Geceliğin kaç para. '

İşte bu bütün buzlarımı eriten bir yangın oldu. Yerimden kalkıp herifin yakasına yapıştım.


.....

Lavin kolumu tuttu..

' Gurur yapma. '

Ona büyük bir hayal kırıklığı ile baktım.

' Gurur sandığın gibi değil. Bırak. Her şeyi anlatacağım. '

Onu dinleyecek halde değildim. Herif yakasını kurtardı. Yumruk atacağı sırada yumruğunu havada yakaladım. Ve kafasını tezgaha geçirdim.

' gurur! Dur! '

Cem benim yerime Lavin i tutmuştu. Çünkü beni şu an durduramayacağını iyi biliyordu. Ayırmaya gelen iki garsonu ittirdim.

' karışmayın sakın. '

Cem Lavin i bırakıp yanıma geldi. Adamı hak ettiği şekilde dövmeye devam ederken cem gelen garsonları uzaklaştırıyordu. Ama birden etrafımız iyice kalabalık oldu. Adam sendeleyerek ayağa kalktı..

'seninle hesaplaşacağız koçum. Bu böyle kalacak sanıyorsan '

' Gurur Yüzbaşıoğlu. Yaz Google a nerde bulacağını görürsün . Elinden geleni ardına koyma. Çıkmazsan karşıma adam değilsin. '

YALANCI YARİM (KISA HİKAYE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin