Lavin le her türlü rüya oluyordu. Lavin le birlikte gelen abileri falan değildi. Zaten abisi yoktu. Bizim tayfa eksiksiz toplanıp gelmişti. Erkeklerden birer tekme yemiştim. Eliz saçımı hayvan gibi çekmişti. Rüya da aynısını denese de yaptığı çekmek miydi yoksa okşamak mı emin olamadım. Hepsine sarıldım. Onları özlemiştim. Odaya baskına gelir gibi gelmeleri bile rahatsız etmemişti. Hepsi doğal olarak sitem ediyordu. Bense hala olanları anlamaya çalışıyordum. Benim mal mal bakışımdan olayları idrak edemediğimi anlamış olacaklar ki annemin yanına gittiler ve beni Lavin le başbaşa bıraktılar.
' Biliyor musun Gurur çok şapşiksin. '
' ben çok zekiyim bir kere '
' Evlilik teklifimi geri mi alsam hazır kabul de etmedin. '
' Edilen teklif geri alınmaz. Ayrıca kabul etmediğimi kim söyledi. Ben sadece çok. '
' Şapşalsın. En iyisi ben her şeyi başa alayım. Kafa basmayacak sende belli ki. '
' İbrahim den ne zaman ayrıldın?'
' Gurur. Başlatma kıskançlığından. Orası hikayenin başı değil ortası. '
' peki dinliyorum. '
' Seni öptüğüm günü hatırlıyorsun değil mi '
' Unutmam mümkün mü. Ama o gün ben seni öpmüştüm. Sen sarhoş olduğun için..'
' Yalan söyledim. Evet sarhoştum. Ama her şeyi hatırlamıyordum. Sen öptün. Bende sana karşılık verdim. Çünkü senden hoşlanıyordum. Ve bunun için kendimden nefret ediyordum. Cem e karşı büyük bir utanç duyuyordum. Hatta bu nedenle Cem e hep daha iyi davrandım. Bir nevi vicdan azabıydı. '
Aniden ayağa kalktım.
' benimle dalga geçiyorsun. İntikam alıyorsun değil mi. Ben sana yalan söyledim şimdi sen bana yalan söylüyorsun. '
....
Lavin tam karşımda durdu. Yakamdan tutup kendine doğru çekti..
Ve dudaklarımızı birleştirdi. Öpüşüne anında karşılık verdim. Dudaklarım sanki bu anı bekliyordu. Ama Lavin kendini geri çekti..' Eğer bu şekilde öpüşmeye devam edersek boynum kopacak. Aramızdaki boy farkının ve benim şu an burada otel terliği ile olduğumun farkında mısın ?'
Kahkaha attım. Aramızdaki boy farkı inkar edilemez boydaydı ama Lavin le tek derdimiz bu olsun be diyecek moddaydım. Ama tabi ki tek derdimiz bu değildi. Lavin in doğruyu söylediğine bir türlü inanamıyordum. Omuzuma yumruk attı. Tabi ki işlemedi.
' Ne gülüyorsun hayvanat. '
' Hayvanat? '
' Bunun bir hakaret olduğunu sanmıyorum. Niye dalga geçiyorsun? '
' Geçmiyorum. Hoşuma gitti. '
' Gider tabi. Sonuçta benden bahsediyoruz. Bodur tavuk her dem piliç demişler. Sen kendine bak yaşlanınca iki büklüm kel ve göbekli olacaksın. Ay gözümde öyle canlanınca ben gerçekten evlilik teklifimi düşünmeliyim. '
' Sen bu konuda ciddi misin '
' Ciddi demişken biz ciddi bir şey konuşuyorduk değil mi. Neyse nerde kalmıştım. O zaman senin öpücüğüne isteyerek karşılık vermiştim. O zaman kendimle çok savaştım. Kendime çok kızdım. Nefret ettim. Tiksindim. Sonra o gün birdenbire her şeyin yalan olduğunu öğrendim. Aslında bir yanım çok incinmiş ama bir yanım sevinmişti. Sana yakın davranırsam hislerini açıklarsın diye düşündüm. Ama sen aynı yalana devam ettin '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANCI YARİM (KISA HİKAYE)
HumorHer şey ona açılamadığım bir günde başladı. Sevmek bu kadar mı büyük bir suçtu.. Sevmek değilse bile yalan kesinlikle suçtu. Bedelini ağır ödeyecektim... Ve ben söylenebilecek en kötü yalanı söylemiştim. Gay olduğumu... Bu iş burdan nasıl dönecekti...