- VII -

8 0 1
                                    

"Öhöhöhöhö... Kuzey ben öhöhöh... Gitsem iyi olacak öhöhöhö... Amcam doğum yaptı da gidip ona bakmam lazım benim neyse öhöhöhö... Görüşürüz! " dedim ve Kuzey'in kucağından atlayıp var gücümle koşmaya başladım. Selen :

" Alina n'oluyor? " demeye kalmadan,

" Alina!" diye bağıran Anıl'ın sesiyle o da ne olduğunu anlayıp koşmaya başlamıştı.

Selen'in sporcu fiziği sağolsun, hemen bana yetişmişti. El ele koşmaya başlamıştık. Arkama bakmaya korkuyordum. Belki de şuan bizi kovalamıyordu, ama kovalıyorsa... Eğer kovalıyorsa her koşulda ona yakalanacaktım, basketbolcu olan birinden kaçmam pek mümkün değil gibiydi ama bende iyi koşuyordum yani hakkımı yemeyeyim. Kolumun sertçe tutulduğunu hissettim, çok ama çok sertçe..

" Alina o çocukla ne işin vardı? "

" Sana ne? "

" Ne demek sana ne?"

" Anıl canımı yakıyorsun! Bırak kolumu!  diyerek koluna sağlam bir yumruk indirdim.

Kolumu sertçe ittirdi bir iki adım sendeledim ama dengemi sağlamayı başardım.

" İkisinden de uzak dur! "

" Ne? İkisi mi? Ne ikisi, Anıl ne diyorsun ya? "

Anıl ne dediğimi umursamadan koşmaya başlamış ve karanlıkta gözden kaybolmuştu. Ne saçmalıyordu bu çocuk? Acıyla kolumu ovuşturdum. Selen hemen konuşmaya başladı:

" Alina iyi misin? "

" Pek sayılmaz."

" Hemen eve gidelim, koluna bakarız. "

"Bence de ruh ikizim. Bence de... "

Selen beni bu kadar olaydan sonra daha fazla yormadı. Bizim yazlığa gidene kadar hiç konuşmadık. 5 dakika sonra yazlıktaydık. Yazlık çok sessizdi. Garip...

" Alina... Buna baksan iyi olacak. "

Salona girdim duvarda koskocaman bir yazı yazıyordu.

'Seninle çok eğleneceğiz Alinaşkım (●´з')♡ '

Sonunda da çarpık bir kalp vardı.

" Bu kan mı? " diye sordum.

Selen hemen tadına baktı.

" Mm... Ketçap. Biri filmlerde ki gibi bir hava vermeye çalışmış sanırım ama pek başarılı olamamış. "

" Evet. "

Selen'le bu kişinin amatörlüğünü kınarken birbirimize bakıyorduk, sonunda kendimize geldik.

" Selen biz mal mıyız?"

" Kesinlikle! "

Hemen yazlığın içini taramaya başladık. Hayır, kimseden iz yoktu. Anne babam nereye kaybolmuştu? Peki Selen'in anne babası?

" Alina biz ne yapacağız? "

" İnan bu sorunun cevabını bende bilmek istiyorum. "

Cebimden telefonu çıkarttım ve annemi aradım Selen'in de duyabilmesi için hopörlöre verdim. Birkaç defa çaldıktan sonra bir erkek çocuk telefonu açtı, sesi tanıdıktı ama nereden tanıdığımı bilmiyordum.

" Bebeğiiimmmmm... (uzatabildiği kadar uzattı)  Naberr? "

" Her kimsin bilmiyorum ama seni elime geçirir geçirmez kafan ve götün yer değiştirecek!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 19, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sonsuz ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin