Okuldan çıkmış Selen ile bizim sokağa doğru yürüyorduk. Evlerimiz karşılıklı olduğu için her gün okul çıkışı beraber gidiyorduk. Selen 8 yıldır en iyi arkadaşımlarımdan biri. Her yaz beraber tatile gideriz; ben, annem, babam, abim, Selen ve ailesi. 2 yıldır bu böyle. Her yaz bir macera yaşarız. Ama kayda değer şeyler değildir aslında. Selen ve ben kumsalda yaşadığımız küçük fantezilerimize -yakışıklı bir çocuğun göz kırpması gibi- "macera" adını verdiğimiz için, bir sürü macera yaşadığımız söylenebilir.
Her yaz süper eğlenceli geçer ama bu yaz daha farklı olacak. Annemler Kuşadası'nda yeni bir yazlık aldılar. Selen'lerde onun tam yanındaki yazlığı almışlar. Bu 2.yazlığımız. Bir öncekini 5 yıl önce sattık. Çok kullanışsız bir durumdaydı ve hiçbir işe yaramıyordu.
Bizim evin önüne (dolayısıyla Selen'in de evinin önüne) gelmiştik. Buradaki evler farklıydı. Apartman yoktu burada. İki katlı, küçük bahçeli şirin villalar yan yana dizilmişti. Sokaktaki en büyük ev Selen'lerin eviydi.
" Alina, çantanı bırakıp bize gelsene annem bugün harika yemekler yapmış. "
" Tamam kanka, 15 dakikaya oradayım. "
Hemen fırladım. Eve geldiğim gibi odama geçtim, kapımı kapattım ve üzerimi değiştirdim. Klasik ev topuzumu da yaptıktan sonra, dizüstü bilgisayarımı çantasının içine koyup yanıma aldıktan sonra odamdan çıktım. Evden de çıkmak üzereydim ki, annemin bağırışıyla duraksadım.
" Ben sana bu okul kıyafetleri yatağın üzerine atılmayacak, dolaba düzgünce asılacak demiyor muyum Alina! Çabuk gel ve şu kıyafetlerini as. "
Her gün de aynı şey olmaz ama ya. Zaten okul bitti, bu ne anne anlamadım ki dün olsa anlardım da bugün bunu söylemen ne kadar gereksiz değil mi zaten bir daha giymeyeceğim o kıyafetleri.
Tabii ki bunları içimden söylüyordum. Dışımdan söylersem annemden harika bir terlik show izlerdim. Oflaya, puflaya odama gittim. Annem ellerini beline koymuş, kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu. Kıyafetleri astım ve anneme döndüm.
" Anne ben, Selen'lere gidiyorum. "
" Ne zaman döneceksin? "
" 2-3 saate gelirim. "
"Tamam görüşürüz. "
"Bay bay anneciğim."dedim ve annemin yanağına kocaman bir öpücük kondurup evden çıktım. 10 saniye geçmeden Selen'lerin kapısını çalmıştım bile. Kapıyı açan tabii ki Selen oldu. Salona geçtik. Songül Teyze geldi.
" Hoşgeldin, Alina'cığım. "
" Hoşbulduk, Songül Teyze. "
" Karnelerinizi de aldınız liseye geçiyorsunuz artık ne güzel. "
" Evet. "
" Selen'le ve Ece ile aynı liseyi kazandınız dimi Alina? "
" Evet, Songül Teyze. "
" Bir şey getireyim mi, ister misiniz? İçecek bir şeyler vs. "
" Yok, Songül Teyze teşekkür ederiz. "
" Tamam, kızlar siz keyfinize bakın o zaman. "
Klasik konuşmaları da bitirdikten sonra artık sohbete başlayabilirdik. Selen kendi bilgisayarını, ben de kendiminkini açarken bir yandan da konuşuyorduk.
" Demek sende yalnızların arasına katıldın he Alina. "
" Şimdilik öyle görünüyor kanka yapacak bir şey yok. Bizim grupta sap olmayan bir tek Ece kaldı. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz ~
Teen FictionHer yaz olduğu gibi gene tatile gidecektik. Bir hafta önceden hazırlamaya başlamıştım bavulları. Her yıl gidiyorduk tatile ama bu seferki farklıydı. Bu yıl annemler Kuşadası'nda yeni bir yazlık almışlardı. Yeni yazlığımızı görmek için sabırsızlanıyo...