4

788 53 0
                                    





İyi okumalar canlar

Umarım bölümü beğenirsiniz 🧡


~~~

Ailemin evinin önüne geldiğimizde arabadan inip uzun bahçe yolundan geçmiştik. Kapıyı tıklatmazsan saniyeler sonra Güler yüzle bizi karşılayan annem hepimizi mutfağa sokuşturmuştu.

Ablam annem ile yemekleri koyarken ben abim, jin hyung ve babam hastane ile ilgili konuşuyorduk. Annemler de masaya oturunca farklı konulardan sohbete başlamıştık.

Yemekler bitmişti ve ablam onu rahatsız eden bir konu hakkında konuşacağını hareketleriyle bile belli ediyordu. Annem Jenikom'un sırtını sıvazlamış üzgün ve endişeli bir şekilde konuşmuştu "Aşkım benim ne rahatsız ediyor seni? Bir sorun mu var hayatım? Anlat bize" abim ablamın elinden tutmuş merakla ona bakıyordu babam ile ben de ne diyeceğini bekliyorduk. Ablam üzgünce bakmış ardından anlatmaya başlamıştı. "İşten kovuldum. Ama hep o patronun yüzünden. Doğruyu söyleyince olay çıkarttı" abimle sinir içinde solurken babam öfkesini yatıştırmaya çalışıyordu. "Ne oldu annecim en başından anlat hadi"

"Anne şimdi benden daha düşük rütbeli olan çalışan kız patron ile yatıyorlardı. Kızın maaşına zam yapıyor. Orada o kadar emek veren çalışan varken kızın onların hakkını yemesi be özellikle benim hakkım yendi. Bir baktım maaşım olması gerektiğinden az. Patrona gittim ve itiraz ettim o da benim sayemde kazandığı onca ortaklık teklifini hiçe saydı ve 'Sen hiçbir işe yaramıyorsun dedi. Maaşının iyi olmasını mı bekliyorsun ki?' Dedi benim tepem attı. Bir baktım köşeden o patronla yatan kız gülüyor bizi izleyerek. O günün akşamı onları bastım ve videoya çektim. Kız patronuma 'maaşıma yaptığınız zam için teşekkürler' dediği kısımı da çekmiştim. Sonra bunu işte yaydım. Patronda beni attı ve ardından arkadaşımdan öğrendiğim üzere onu da ve kızı da kovmuşlar" annem sıkıca ablama sarılınca abim de onlara katılmıştı. Babam öfkesinden kırmızıya dönmüştü ama ablamın yaptıklarından dolayı onunla da gurur duyuyordu. Kızı kendini ezdirmemişti. Güçlü biriydi ablam. Hakkını arardı. "Üzülme Jenjen sana yeni bir iş buluruz" babam şefkatle ablamın elini tutmuş konuşmasına devam etmişti. "Yeni bir iş bulana kadar biz sana bakarız. Yanımızda kalırsın bir süre" ablam onaylamazca onlara bakmış "Baba ben zaten işten atıldığım için üzülmüyorum ki ben size tekrardan bir yük olacağım diye üzülüyorum. Senin de başından dediğin gibi düzgün bir işe girseydim her şey daha iyi olurdu ama ben seni dinlemedim" babam ayaklanmış ablama sarılmıştı sıkıca. "Güzel evladım benim. Biz senden desteğimizi esirgemeyiz ki bir tanem. Çekinmene gerek yok güzel kızım benim" demiş ablamın başını öpmüştü. Çok güzel bir ailem vardı tanrıya şükür.


- Ertesi gün-

Bugün randevusu olan ünlü bir hastam vardı.
Hastamın apandisit'i alınmalıydı. Hem ünlü bir isim hem de oyuncu olunca benim ameliyatına girmem istenmişti. Gururum okşanmıştı tam da şu an.

Ameliyat haneye girince hemşirelerden ikisi yanıma gelip ellerimi yıkamamı beklediler. Ameliyathane kıyafetlerini üstüme giydirdiler ve ameliyata girdim. (Ameliyat sahnelerini detaylı yazıp da kafanızı karıştırmayacağım merak etmeyin 😌)

30-40 dakikalık ameliyatın ardından odamdaydım. Birazdan acil hastalarıyla ilgilenmeye gidecektim. Bu saatlerde acil'de durumu ağır hasta çok olmazdı. Genellikle akşam saatleri, özellikle cuma akşamları acil'de hasta çok olurdu.

Acile geldiğimde bizim ekip - Yoongi, Jimin ve abimden oluşan ekip - danışmanın önünde duruyorlardı. Yanlarına gidince beni ilk fark eden Jümin olmuştu"Hoşgeldin Tae"

My Darling Is A Illegal Doctor| Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin