25

380 27 0
                                    








Geç oldu ama ben geldimm

Umarım bölümü beğenirsiniz ♥️

~~~


Gözlerimi araladığım gibi Taehyung'un gülümseyen yüzü ile karşılaşmıştım. Her ne kadar ağrım olsa da otomatikman ben de gülümsemiştim.

"Günaydın balım. Nasıl hissediyorsun kendini?"

Elimle Taehyung'un elini sıkıca kavramıştım hemen. Dün çok korkmuştum.

"Ağrım var biraz"

Bakışlarında ufak bir endişe vardı. "Doktoru çağırmamı ister misin?"

"Yok hayır. İyiyim ben aşkım" aşkım dememle gözlerindeki o mutlu parıltıları görmüştüm.

"Yerim seni. Zaten doktor birazdan gelir. Sonra burdan çıkar eve geçeriz. Sana güzelce bakarım"

Dünki buluşmayı mahvettiğimi fark edince üzgünce bakmıştım Taehyung'a.

"Dünü mahvettim değil mi?"

Kaşlarını yalandan çatarak yüzüme bakmıştı. "Ne mahvetmesi? Böyle şeyler düşünmene kızıyorum. Annemle babam bugün akşam seni ziyarete gelecekler. Sen dert etme"

Şaşkınlıkla gözlerim irileşirken o gülerek omuz silkmişti.

- - - - - -

"Jungkook oğlum iyi misin?"

Bayan Kim başıma gelip üzgünce bana bakmıştı.

"Geçmiş olsun evlat"

Bay Kim de hemen ardından başımda bitmişti.

"Sağ olun. İyiyim ben merak etmeyin"

"Şükür kazayı hafif atlatmışsın. Hepimizi çok korkuttun"

Taehyung arkadan huzursuzca konuşmuştu. "Kapatalım konuyu ve masaya geçelim. Güzel yemekler hazırladım"

Bay ve bayan Kim önden giderken Taehyung hemen koluma girmiş benimle beraber mutfağa doğru ilerlemişti.

"Ablam ve Lisa noona ne zaman geleceklermiş?"

"Birazdan burada olurlar"

Zaten çok geçmeden onlar da gelmişlerdi.

"Jungkook. İyi misin kuzum"

Jennie noona hızlıca yanıma gelip bana sarıldığında gülümseyerek karşılık vermiştim. "İyiyim noona. Sizi korkuttuğum için özür dilerim"

"Sorun yok Jungkook. Ooo neler neler hazırlamışsın Taehyung!" Jennie noona hızlıca karşımdaki sandalyeye oturmuş ağzının suyunu akıtarak yemeklere bakıyordu. Oysa Taehyung bunların çoğunu internetten sipariş etmişti. Gülerek Taehyung'a baktığımda beni anlamış gibi o da gülmüş ardından sus işareti yapmıştı.

- - - - -

"Gel Taehyung"

Misafirlerimizi yolcu ettikten sonra Taehyung mutfağı toplamaya girmişti. Yardım etmeme de izin vermemiş beni salonda oturturmuştu.

Şimdi de içeri girer girmez kollarımı açmıştım yanıma gelmesi için.

Hızlıca kolarımın arasına girdiğinde onu göğsüme çekmiş saçlarından öperek özlemimi gidermiştim.

Taehyung'u gerçekten çok ama çok seviyordum. Hayatımdaki dönüm noktası olabilirdi. İyileştiğim ve kendimi daha iyi hissettiğim zaman ona güzel bir sürpriz yapmak istiyordum.

My Darling Is A Illegal Doctor| Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin