21

341 23 2
                                    




İyi okumalar canlarım

Umarım bölümü beğenirsiniz ♥️

~~~


"Burası muhteşem!"

Heyecanla çığlık atmıştı resmen. "Seveceğini biliyordum" kendimden emin bir şekilde gururlanarak konuşmamla Jungkook yalandan göz devirmiş hafifçe omzumdan iteklemişti.

"Buraya yazın tekrar gelmemiz lazım. Ama daha uzun süreli bir tatil için"

"Balım nasıl isterse"

Dediğime gülmüş koluma girmişti. "Gezmeye devam edelim"

- - - - - -

Oturduğumuz kafede papatya çaylarımızın gelmesini bekliyorduk. Bir anda bastıran şiddetli rüzgar yüzünden çoğu kişi evlerine ya da yakınlarındaki dükkanlara sığınmıştı. Bizde otel biraz uzakta kaldığından ve dışarıda vakit geçirmek istediğimizden en yakınımızdaki kafeye girmiştik. Çaylarımız gelince Jungkook direkt olarak üşüyen ellerini sıcak cam fincanın etrafına sarmıştı. "Çok üşümüşüm" burnunun ucundan ve yanaklarından belli oluyordu. "Otele dönünce seni battaniye ile saracağım. Sonra da her tarafını ısıracağım ceza olarak" gözleri irileşmiş sonra da mırıldanmıştı. "Ne yaptım ki şimdi ben?"

"Ben sana ne dedim bavulları hazırlarken? Kalın şeyler al ama beni dinleyen kim?" Dudaklarını büzerek masumca bakmıştı bana.

"Ama Teyung~"

Şokla gözlerim irileşirken şaşkınca ona bakakalmıştım. Aegyo mu yapmıştı o bana?

"Balım sen biraz önce-"

"Evet Teyung~"

"Beni şaşırtmaya devam ediyorsun"

"İlişki de şaşırtıcı şeyler iyidir"

Bana göz kırpıp çayına dönünce sırıtmıştım. Çok tatlı değil miydi?

Sessiz sakin çayımızı içerken yanımıza gelen beden ile sinirlendiğimi hissediyordum. Umarım sadece selam verip giderdi. Balıma döndüğümde onunda sinirlendiğini fark etmiştim. Uzanıp çay fincanının sıcacık yaptığı elini avucumun içine alıp bana bakmasını sağladım. İçi rahat olsun diye güzel bir şekilde gülümsedim. Aynı şekilde karşılık verdiğinde bu tatlılığına dayanmak zordu.

Eunji masamızın dibinde durmuş bize bakıyordu. "Bir daha karşılaşmayız sanıyordum?" Gözlerimin içine bakarak konuştuğunda onu umursamadan konuşmama devam ettim. "Emin ol bende karşılaşmayı istemiyordum" kırıcı olduğumun farkındaydım ama yüz verirsem yapışma ihtimali vardı. "O zaman niye buraya geldin?" Anlamazca ona bakmıştım. "Burası benim kafem"

"Keşke daha önce haberimiz olsaydı o zaman girmezdik Eunji. Üstelik senin kafene gelememiz seni görmek istediğimiz anlamına gelmiyor"

"Ama kader yine karşıma seni çıkarttı Taehyung. Artık bişeyleri sen de mi fark etsen"

Sinirle kaşlarım çatılırken Jungkook'un sinirle güldüğünü duymuştum.

"Bana bak Eunji!" Jungkook'un sert sesinden ben bile korkmuştum. Üstelik kahve-kehribar gözleri sinirle kavruluyordu. "İlk olarak Taehyung benim herşeyim ve asla ben varken senin gibi birine bakmaz. İkincisi sen ne kadar anlamak istemesen de Taehyung erkeklerden hoşlanıyor. Anlayabiliyor musun? Hiç şansın yok zorlama ve adamımdan çek gözlerini". Eunji'nin gözleri sinirle ve üzüldüğü için dolarken Jungkook eliyle umursamaz bir şekilde onu kovmuştu. "Şimdi git yanımızdan ve sevgilim ile huzurlu anımızı bozma" ardından bana dönmüş tatlı tavşan dişlerini göstererek gülümsemiş ayağa kalkarak elini bana uzatmıştı. Ben de güzelce gülümseyerek ona karşılık vermiş elini tutarak ayağa kalkmıştım. "Gel sevgilim rüzgar dindi sayılır otele geçip beraber yatakta vakit geçirelim"

Ah böyle konuşmaya devam ederse farklı anlamlarda de vakit geçirirdim de bunu dile getirmemiştim o an.

- - - - -

Beraber kafeden çıkmış otelimize dönmüştük. Yarın fırtına çıkabilir uyarısı yapılmıştı. Yani şu andan itibaren bir günlüğüne de olsa otelde mahsur kalmıştık.

Yatakta sarmaş dolaş uzanıyorduk. Dediğim gibi yapmış Jungkook'u yorganla sıkıca sarmıştım. Dolgun gamzeli yanaklarını minik minik ısırmıştım sonra. Şu an ise sarılarak uzanıyorduk. Ben öylece farklı renkteki güzel gözlerini izliyordum. Onun da gözleri yüzümde dolanıyordu. "Taehyung"

"Efendim balım"

"Şu Eunji umarım dersini almıştır"

"Almadıysa da onun gözleri önünde seni bir güzel öperim. Sonra birbirimize büyülenmişçesine bakarız. Daha da anlamazsa yok artık yani" dediğime gülmüş ardından göğsüme sokulmuştu. "Ne kadar anlatmak istemese de tedirgin olduğunun farkındaydım. Düşününce konuşmamız gereken bir zamandaydık. "Jungkook. Benim balım, seninle bişey konuşabilir miyiz?" Ne kadar nazik ve şefkatli konuşsam da konuşacağımız konunun ciddi bir konu olduğunu anlamıştı. "Tamam konuşalım ama ne hakkında?" Başını göğsümden kaldırmış yüz yüze gelmemizi sağlamıştı.

"Jungkook'um her ne kadar söylemesen ve belli etmemeye çalışsan da tedirgin olduğunun farkındayım. Yalnız kalınca paniklemeye başladığının da. Belki söylemediğin ya da belli etmediğin farklı ufak travmaların da olabilir bebeğim. Gözlerini kaçırma balım. Sorun yok. Seni yargılamam biliyorsun ve benden de çekinme. Ama bunların benim yüzümden olması benim canımı çok yakıyor"

Kaşları çatılmış burada konuşmuştu. "Senin yüzünden değil. Bunu sen de biliyorsun"

İç çekip dudağından öptüm kısaca.

"Jungkook beni yanlış anlamandan çok korkuyorum. O yüzden ben kendimi güzelce açıklayana kadar kötü bir tepki verme tamam mı?" Başıyla onaylamış devam etmemi beklemişti.

"Psikoloğa gitmeye ne dersin? Jungkook balım benim. İnan bana elimde olsa ben yardımcı olurum sana ama psikoloji benim alanım değil ve bilgim de yok. Senin şu anki ufak travman ilerde ilerleyebilir. Ve ben senin böyle bişeyler yaşamanı istemiyorum balım benim. Ama her zamanda destek olacağım sana tamam mı?"

Cümlemi bitirmem ile hızlıca boynuma atılmıştı. Ellerim hızla belini bulmuş, bulundukları yeri de ufak ufak okşamaya başlamıştım. Burnumu da saçlarına gömmüştüm.

"Teşekkür ederim Taehyung" saçlarından öptükten sonra konuşmuştum. "Önemli değil bebeğim. Senin iyi olman benim için çok önemli"

"Galiba Seul'a geri dönünce bir psikolog ile görüşeceğim. İkimiz açısından da sağlıklı bir karar"

Göğsüme öpücük kondurmuş anlam dolu gözleri gözlerimi bulmuştu.

"Her zaman yanında olacağım Jungkook'um. Ama şimdi akşam yemeği için otelin yemekhanesine insek fena olmaz"

~~~~

Okulların açılıyor olduğu gerçeğini hâlâ kabullenebilmiş değilim 😵‍💫

Okul düzenime göre tekrar bölüm atma günümü düzenleyebilirim haberiniz olsun

Okul hayatım biraz yoğun geçiyor da

Diğer bölüm görüşürüz o zaman ✌️

•Leo 🦁

My Darling Is A Illegal Doctor| Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin