24

316 26 7
                                    


Geciktiğim için özür dilerim

İyi okumalar canlarım ♥️


~~~

Giderek daha da iyi olmaya başladığımın farkındaydım. Mesela artık evimde yalnız kalmak o kadar da korkutucu gelmiyordu. Bu beni mutlu da ediyordu. Doktor Lee yakında gelmeme gerek kalmayacağını söylemişti.

Bu haberi duymak bana aşırı iyi gelmişti. Taehyung da duyunca çok sevinmişti. En çok da o mutlu etmişti beni. Her ne kadar belli etmese de o da üzülüyordu bu durum için. Beni yalnız bırakmıyordu korkmayayım diye. Artık bunu atlatacağımı bilmek gerçekten güzeldi.

Ve bugün Taehyung ile birlikte kafede buluşacaktık. Daha doğrusu Taehyung'un teyzesigilin kafesinde Taehyung'un ailesiyle beraber olacaktık. Birbirimizi daha iyi tanımalıydık.

Son kez aynada kendimi süzmüş ardından iyi göründüğüm kanaatine varıp hızlıca evden çıkmıştım.

- - - - -

'Yolda mısın balım?'

'Evet yoldayım, birazdan ordayım demek isterdim ama trafik çok kötü. Yolda da kaza olmuş. En hızlı şekilde gelmeye çalışacağım.'

'Dikkatli gel tamam mı? Geç kalman bizim için sorun değil balım. Hadi kapattım.'

'Orda görüşürüz o zaman.'

'Görüşürüz balım.'

Telefonu kapatıp yan koltuğa gelişi güzel fırlatmış berbat halde olan trafiğe bakarak iç geçirmiştim. Öğleden sonra buluşma fikri hoşuma gitmişti ve Taehyung'un yakın akrabaları ile tanışma fikri beni heyecanlandırıyordu.  Yan şeridin boşalmasıyla arkamı kontrol edip şeride geçiyordum ki hiç beklemediğim bişey oldu.

Ben ne olduğunu anlamazken arabama dönerek gelen bir araç sertçe çarpmıştı. Zihnim neler olduğunu anlayamazken sadece canımın yandığını ve başımın döndüğünü hissedebilmiştim.

- - - - - -

"Jungkook nerede kaldı acaba?"

Stresle oturduğum yerde duramayarak konuşmuştum. Jungkook'la konuşalı yaklaşık yarım saat felan olmuştu. Biraz önceki arayışımı açmamıştı da.

"Gelir birazdan oğluşum. Hem sen demedin mi trafik çok kötü kaza felan varmış diye?"

Annemi başımla onaylarken telefonumun çalmasıyla hızlıca ayaklanmıştım. Ama arayanın Jimin olduğunu görünce kaşlarımı çatmıştım. Babamlar bana ne oldu dercesine bakarken telefonu açıp kulağıma götürmüş ağzımı oynatarak Jimin'in aradığını söylemiştim.  Herkes Jungkook sanmıştı ama değildi işte.

'Efendim Jim?'

'Taehyung sana bişey söyleyeceğim ama sakin ol?'

'Dinliyorum'

"Jungkook kaza yapmış biraz önce hastaneye getirdiler'

Ağzımdan sadece kısık bir 'Ne?' Kelimesi çıkmıştı. Telefon ellerimin arasından kayarken gözlerimin hızlıca dolmaya başladığını hissediyordum. Beynim çalışmıyor gibiydi. Sadece yüreğimde tarifsiz bir acı kol geziyordu.

Babamların bişeyler dediğini görüyor ama algılayamıyordum. Abimin kelimeleri kendime getirmişti beni.

"Taehyung şoka girme zamanı değil. Jungkook iyiymiş. Sorun yok tamam mı? Hadi kalk sevgilin yalnız kalmasın" göz yaşlarımı sertçe silerken hızlıca ayaklanmıştım. Abim de peşimden geliyordu ablamla beraber.

"Arabayı ben sürerim Taehyung!" Abimi hızlı bir baş sallamasıyla onaylamış hızlıca arbaya binmiştim.

- - -  -

Hastaneye hızlı bir giriş yapmış zaten acilde olan Jimin'in yanına gitmiştim hızla. Beni görünce yaslandığı yerden doğrulmuştu. "Jim o nerede?"

"Acile yatırdık. Merak etme durumu iyi. Başına sert bir darbe aldığı için bilinci kapanmış. Onun haricinde omzu biraz hasar görmüş ama onun haricinde bişeyi yok"

Dedikleri içime su serperken Jimin'e gülümsemiştim. O da dostça omzumu sıvazlamış ardından sondaki yeri işaret ederek konuşmuştu. "Jungkook'u oraya aldık. Kendine gelince son kontrolleri yapılır ona göre çıkarsınız"

"Tamamdır. Teşekkürler Jim"

"Önemli değil Tae. Dikkatli olun, ben kaçtım"

Jimin tekrar nöbetine dönerken ben de Jungkook'un kaldığı bölümün perdesini aralayıp içeri girmiştim.

Onu öylece uzanırken görmek kalbimi acıtıyordu. Yanındaki sandalyeyi iyice yakınına çekmiştim. Serum bağlı elini ellerim arasına aldığımda buz kestiğini fark etmiştim. Kalbimdeki ufak sızıyla beraber dönüp güzel yüzüne baktım. Rengi soluktu biraz. Başında kocaman bir bandaj vardı. Henüz kendine gelmemişti. Elinin üstünden nazikçe öpüp tekrar yatağa bırakmıştım ama parmaklarını tutmaya devam ediyordum. Güzel yüzüne bakıp iç çekmiş ardından başına kokusunu soluklanarak uzun bir öpücük kondurmuştum. Boştaki elim özenle yaptığı saçlarının arasında dolaşırken fısıldayarak konuştum. "Beni çok korkuttun balım. Uyanınca göstereceğim sana gününü"

Ne kadar zaman geçmişti bilmiyordum ama o güzel yüzünü izlerken gözlerini zorlukla aralamıştı. Heyecanla yerimde dikilirken bakışları beni bulan sevgilim parmaklarını tutan elimi sıkmıştı. "Bekle burda ben hemen doktor çağırıp geliyorum balım tamam mı?" Başıyla beni onaylamakla yetinmişti sadece.

- - - - -

Muayene sırasında benim dışarıda beklememi istemişlerdi. Stresle sağ- sola doğru bulunduğum yerde yürürken doktorun çıkmasıyla bakışlarım onu bulmuştu. Bana iç rahatlatıcı bir gülümseme sunmuştu. "Merak etme Taehyung. Durumu gayet iyi. Arada baş dönmeleri olabilir. Ani hareketlerden kaçınsın. Onun haricinde omzunu bandajladık. Omzu için verdiğim kremleri günde üç kere sürerseniz toparlanması açısından daha iyi olacaktır. Bu gece hastanede müşahade altında kalsın ne olur ne olmaz diye. Geçmiş olsun. Dikkat edin kendinize"

"Teşekkürler Eunwoo"

Omzumu sıvazlamış arkasında kalan odayı işaret etmişti.

Zaman kaybetmeden odaya girdiğimde Jungkook'un gözleri direkt beni bulmuştu. Elini uzatmasıyla hızlıca yanına gidip elimi avuçlarım arasına almıştım. "İyi misin güzelim? Bişey istiyor musun?"

"İyiyim. Korktum sadece"

Şefkatle yaklaşıp öptüm yanağından. "Şükür kazayı hafif atlattın. İyisin balım. Sorun yok"

Elimi tutan elini sıklaştırmış yorgunca gülümsemişti. Uykusu gelmişti ilaçlardan farkındaydım. "Uyu benim balım. Uyandığında daha iyi olacaksın tamam mı?" Başıyla beni hafifçe onaylamış ardından onu öpüyüm diye dudaklarını öne doğru büzmüştü. Gülümseyerek nazikçe öpmüştüm dudaklarından.

Ayrıldığımızda tatlıca gülümsemiş sınırlarını zorlayan göz kapaklarını son kez kırparak bakmıştı yüzüme. Ardından gözlerini kapamış ilaçlarında etkisiyle çabucak uykuya dalmıştı.

~~~

Geciktiğim için üzgünüm ama sınavlarım başladı. Sınavlarım biter bitmez en kısa sürede final yapacağım bu kitabı.

Bir de en son yayımladığım duyuruda bu kitap bittiğinde hangi kurgumu yayımlamamı istiyorsunuz diye üç tane kurguyu sizinle paylaşmıştım.

Aralarından en çok istediğinize herhangi bir işaret bırakırsanız sevinirim

En kısa zamanda görüşmek üzere ✌️

•Leo🦁

My Darling Is A Illegal Doctor| Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin