17

442 30 7
                                    



Yeni bölümümüzle geldimmm!

İyi okumalar canlarım ♥️


~~~



"Benim evimde mi kalacağız yoksa senin evinde mi kalalım istersin?" Jungkook birkaç saat içinde taburcu olacaktı. "Bilmem ki asıl sana sormalı"

"Bana da fark etmez aslında" niye bu kadar kararsız kaldığımızı biz bile bilmiyorduk gerçi. "O zaman benim evimde kalsak?" İri gözleriyle onu onaylıyor muyum diye dikkatle bakıyordu yüzüme. "Tamam kalalım" gülümseyerek onu onaylamış ardından tatlı dudaklarından öpücüğümü almıştım. Bana tekrar sevimli bir şekilde gülerken içeriye Hyejin noona girmişti. "Merhabalar. Hastamız nasılmış bugün?"

"Daha iyiyim noona teşekkürler"

"O zaman artık şu serumu çıkartalım. Bir saate çıkışını yaparsın"

Hyejin noona  sevgilimin serumunu çıkartmış ardından pansumanını da yaptıktan sonra son kez geçmiş olsun dileyip çıkmıştı odadan. 

"Jungkook abim benim kıyafetlerimden getirmiş ama senin için sorun olur mu?" Başını olumsuz anlamda sallamış neşeyle konuşmuştu. "Senin gibi kokacağım" böyle düşününce deli gibi hoşuma gitmesi normal miydi? Sırıtarak dolaptan kıyafetleri almış kapıyı da kilitledikten sonra Jungkook'un yanına ilerlemiştim.

"İlk önce eşofman altını giydireceğim balım. Sonra hava soğuk olduğundan kolayca giyebilmen için hırka getirdim. Başıyla beni onaylamış ben çoraplarını giydirdikten sonra eşofmanını da bacaklarından geçirmiştim. "Tek elinle benden destek alabilirsin Jungkook" dediğim gibi yapmış sağlam olan elini omzuma koymuştu. Ben eşofmanı giydirdikten sonra oturmasına izin vermeden arkasına döndermiştim. "Şu hastane kıyafetinin iplerini çözeyim önce" biraz uğraştırıcı olsa da hepsini çözmüştüm. Ardından koluna dikkat ederek geniş olan hırkayı yavaşça giydirmiştim bebeğime. "Fermuarını çekip kol askını da taktıktan sonra tamamız bebeğim"

"Teşekkür ederim Taehyung. Seni çok fazla uğraştırdığımın farkındayım" fermuarı çekip ona onaylamaz bakışlar atmıştım. "Jungkook benim balım. Sen benim sevgilimsin ve elbette ki senin için uğraşacağım. Şimdi bunları aklından çıkar ve dinlenmene bak güzelim benim" o iri gözleri ile bana hayranca bakmış yaklaşıp yanağımdan öpmüştü birkaç kere. 

"Kol askısını takınca dikişlerim rahatlıyor" yatakta Jungkook ile yan yana oturuyorduk. Birazdan çıkardık hastaneden. "Farkındayım bebeğim" alnındaki saçları geriye taramış açılan yerden öpmüştüm. "Gel ayakkabını giydireyim de çıkalım beraber" başıyla beni onaylamış burnunu burnuma sürttükten sonra geri çekilmişti. Ben de sırayla ayakkabılarını giydirmiş ardından çömeldiğim yerden kalkıp Jungkook'u da kaldırmıştım. "Koluna girmemi ister misin?"

"Hayır sevgilim teşekkür ederim"

"O zaman ben senin kıyafetlerini ve eşyalarını da alayım ve çıkalım" o kapıya doğru yürürken ben de içinde Jungkook'un eşyalarının olduğu ufak sırt çantasını omzuma asmış peşi sıra odadan çıkmıştım.

- - - - -

"Jungkook bebeğim arabada uyuma. Seni taşırken omzunu acıtabilirim" uykulu olduğundan dudaklarını birbirine bastırarak beni onaylamıştı. Yorgun olduğunun farkındaydım ve arabada uyuması benim için asla bir sorun teşkil etmezdi fakat omzundan yaralıydı ve her ne kadar bana fazla belli etmese de bazen hareket ettirdiğinde ağrıdığının farkındaydım.

Biraz süren yolculuğumuzun sonunda Jungkook'un evine gelmiştik. Arabadan dikkatlice inmesine yardım etmiş ardından uykusu olduğundan savsak adımlar attığı için de belinden yakalayıp kendime çekmiştim.

"Gel balım benim. Şu üstündeki hırkayı çıkartıp tişört giydireyim sonra da uyu"

"Yanımda yatsan olmaz mı?"

"Olur tabii ki. Bu da soru mu Jungkook bey?" Biraz da olsa dikkatini çekmek için oyuncu bir tavırla sorduğumda kıkırdamış cevap vermişti. "Beraber uyuyacağız yani Taehyung bey?"  Üstündeki hırkamı çıkartırken cevaplamıştım onu. "Seni uyutup ben de yemek hazırlayacağım" dolabından çıkardığım geniş tişörtü önce dikkatlice yaralı kolundan geçirmiş ardından kafasından ve son olarak da sağ kolundan geçirerek giymesine yardımcı olmuştum. Bunu yaparken terler dökmüştüm ama önemli değildi.

Balımı dikkatlice yatağa yatırmış üstüne de omuzlarına denk gelmeyecek şekilde ama göğsünü de kapatacak şekilde battaniyeyi örtmüştüm. "Ben de üstümü değiştirip yanına yatacağım" beni başıyla onaylamış ben üstümü değiştirirken beni izlemişti. Üstümü değiştirdiğim gibi Jungkook'un sağ tarafına yatmıştım. "Omzunu desteklememi ister misin?"

"Hayır yok. Sadece bana sarıl tamam mı?" Öyle masum bir şekilde sormuştu ki bunu. Dayanamayıp dudaklarımı sertçe yanaklarına bastırmıştım. "Balım nasıl isterse. Ama belinden sarılacağım çünkü omzunu acıtmak istemiyorum" ona biraz daha yaklaştığım gibi başını boyun girintime doğru çevirmiş boşta kalan elimi tutmuştu. Ben de ince beline sarılmış mayışsın diye yavaş hareketlerle okşamaya başlamıştım. Balım şu birkaç günde kilo vermişti gerçekten. Bel diye bişey kalmayacaktı yakında. O yüzden balımı güzelce beslemeliydim.

- - - - -

Çok geçmeden uykuya dalan sevgilimin biraz daha yanında uzanmış ardından saçlarına hafif öpücükler kondurduktan sonra sıcak yataktan zor ayırmıştım kendimi. Eh tabii bi de Jungkook'tan.

Jungkook'un evinin mutfağı güzeldi gerçekten. Ama birçok eşyanın yerini bilmediğimden ortaya bir yemek çıkartmak iki buçuk saatimi almıştı. İki saatin sonunda kendimi koltuklara atmıştım tabii. Tam masayı da hazırlayıp Jungkook'u öyle uyandırayım diye düşünüyorken yukarıdan gür bir çığlık sesi gelmişti.

~~~

Sizce final kaçıncı bölüm gibi olmalı?
Kurgunun bir süre daha mı devam etmesini istiyorsunuz yoksa fazla da uzatmaya gerek yok mu diyorsunuz?

Fikirlerinizi, isteklerinizi ve eleştirilerinizi bekliyor olacağım 💜

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum

Diğer bölüm görüşürüz ✌️

•Leo🦁

My Darling Is A Illegal Doctor| Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin