Bölümü DumanistBagyan'a adıyorum... Bu arada uzun süre boyunca olayları Lucy'nin ağzından yazmayı planlıyorum... İyi okumalar!
----LUCY----
Loncaya dönerken loncaya gitmek yerine ilk benim evime uğradık ki kimse beni Natsu'nun kıyafetlerini giyerken görmesin... "Natsu ve Hapy, siz salonda bekleyin, ben giyinicem..." dedim ve odama yöneldim...
Natsu'nun kıyafetlerini çıkardıktan sonra kendime kıyafet aramaya başladım fakat neredeyse tüm kıyafetlerimi görevde kaldığım odaya yerleştirmiştim. Bu yüzden Virgo'yu çağırdım ve " Virgo, ııı bana yıldız diyarından kıyafet getirebilir misin?" dedim. "Aye Prenses!" dedi ve gitti.
Virgo geldiğinde elinde benim eskiden giydiğimin neredeyse aynısı olan bir kıyafetle içeri geldi. Ah bunu giymeyi özlemişim!
Virgo gittikten sonra odadan çıktım ve Natsu'nun romanımı okuduğunu gördüm ve ardından refleks olarak LUCY TEKMESİ geldi... Natsu neye uğradığını şaşırmış bir şekilde bana baktı ama ben hala ifadesizliğimi koruyordum. Ve sonra çok sinirlendiğim için patladım çünkü Lucy olmak bunu gerektirir...
- Natsu sen ne yaptığını sanıyorsun hani yani başkasının romanını okumak ne demek! Yani okumakta sorun yok fakat sen izinsiz okudun farkındaysan hem o günlüğüm olsaydı yine böyle okur muydun hımmm??? Mesela belki içinde en büyük sırrım olsaydı? Ya da bikinili bir fotoğrafım olsaydı? Ay bi de utanmadan suratıma bakıyosun!
- Lucy...
- Sus ya sus!
- Özür dilerim Lushyyyyy...
- Happy sen neden özür diliyorsun?
- Çok korkunç göründün de, ondandır...
- Evimden gidin çabuk!!! *etrafında kötü aumalar belirir*
- A-aye!
--------
Aslında Natsu benden korksun, bir daha romanımı izinsiz okumaya kalkmasın diye o kadar çok tepki vermiştim... Ve o hala atar yaptığımı sansın diye yine göreve tek başıma gidecektim...
Loncaya geldiğimde yine görev panosuna gittim ve gördüğüm ilk görevi aldım, sonuçta 6 milyon mücevherim vardı yani şimdi ön planda olan görevin kolaylığıydı...
Aldığım görevde bir inşaata yardım etmem gerekiyordu ve Virgo bana yardım ederse hiç zorlanmadan görevi bitirebilirdik...
--------
Görevde verilen adrese gelmiştim ve inşaata yardım etmiştim... Virgo'nun büyü gücü azalmış olmasına rağmen loncaya dönerken beni korumak istediğini söyledi. Ben de kabul ettim çünkü yanımda beni koruyacak biri olmasını istiyordum, hele Kisho'dan sonra...
Yola çıktıktan bir süre sonra arkadan gelen sesler duydum... " Lucyy!" diye bağırıyorlardı... Bu ses tanıdık geliyordu ama kim bilebilirdi ki yabancı biri olmayacağı?
- Virgo...
- Aye Prenses!
Virgo ne demek istedğimi anlamıştı ve bu çok iyi olmuştu çünkü sesler git gide yaklaşıyordu. Sesler tahminen 10 metre yakınımıza geldiği anda sesler birden boğuk çıkmaya başladı bu büyük ihtimalle çukura düştüklerinden dolayı olmuştu.
Virgo'ya teşekkür edip çukura bakmaya gittiğimde- Nani??? Bu Natsu ve Happy'den başkası değildi... İkisi de beni görünce Happy Natsu'yu taşıyarak yanımıza geldi. Ve anda Virgo
" Gomen Prenses, büyü gücünüz tükendi ve kıyaf-"
dedi ve kayboldu. Tabii o anda ben de yorgun olduğumu farkettim ve kendimi taşıyamayıp yere düştüm. Yerde dizlerimin üstünde otururken birden kıyafetlerimin yok olduğunu gördüm. Ve anında
" Natsu bakmağğğ bu tarafa!!"
diye bağırdım. Tabi o dinler mi beni, hemen arkasını döndü ve bana baktı. Ama baktığı anda suartı kızarmıştı. "Bakmasana!" dedim. İyi ki iç çamaşırlarım yıldız ruhu dünyasından değildi. Sonra Virgo elinde kıyafetlerle geldi ve açıklama yaptı;
" Prenses sizin büyü gücünüz bitmek üzere olduğu için hemen yıldız ruhu dünyasına gidip kendi büyü gücümle geldim fakat üstünüzdeki kıyafetler de yıldız ruhu dünyasından geldiği için büyü gücünüzü çok az bir miktarda olsa da tüketiyordu. Sizin sağlığınız için kıyafetleri de götürdüm. Cezalandırma vakti geldi mi?"
"Arigato!" dedim ve kıyafetleri giymeye başladım.
----------
Natsu ile bu kadar utanç verici olay yaşadıktan sona utançtan yüzüne bakamadım ve gittim. Natsu da peşimden geldi çünkü Natsu olmak bunu gerektirir.
- Lucy bekle!
- He Lucy bence çok utandı o yüzden böyle davranıyorrr ama Natsu da halinden memnun, ondan hoşşlanıyoğğrrrr...
- Happy sus yoksa seni si*erim...
- A-a-aye si-sir!!!
- Lucy!
- Ay Natsu git başımdan zaten ne görüceksen gördün! Bir daha suratına bakamam ben.
- Lucy sorun değil!
- Zaten benim için sorun! Edepli bir kızım ben tamam mı?!
--------------
Artık kendimi eve kapatıp bütün gün öyle oturacaktım. Yani artık nasıl insan içine çıkabilirdim ki? Artık görevlere yanlız giderdim vee... Görevleri almayaaa bir yıldız ruhu gönderebilirdim. Evet sanırım böyle daha iyi olur. Tabi önce eve yemek alıcağım. Ah bir de kıyafeti unutamam! Bir daha çıplak kalmak istemiyordum!
---------------
Üzgünüm, biraz heyecandan yoksun bir bölüm oldu... Ayrıca bölümlerin yayımlanmasının belli bir düzeni yok... Zaten yazdığım anda yayımlıyorum ve uzun bölüm yazmaya çalışıyorum... Bu arada bu açıklamayı neden yaptığımı da bilmiyorum ama bilginiz olsun ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Fairy Tail Hikayesi
RandomHİKAYENİN DEVAMI GELMEYECEK... -Fairy Tail izleyen kesinlikle anlar- Fairy Tail hikayesini aslında Lucy'yi anlatıyor farkettiniz mi? Ilk başta Lucy ile tanışıyoruz doğru değil mi? Ama benim hikayem Natsu ile başlayacak uyarmı size?