Yo minna yazamadığım için üzgünüm, bilgisayara uzun süre giremedim ama telafi etmek için bölümü ortalamanın iki katından fazla yazdım bu arada bölümü lucynehir'e adıyorum....
----LUCY----
Ev kirasını ödemek için göreve gitmeyi düşünüyordum ama bu sefer yanlız gitmek istemiyordum... Natsu hariç diğerlerinden yardım isteyemezdim çünkü daha birkaç kez sohbet etmiştik yani daha yeni arkadaş olmuştuk ve açıkçası biraz çekingen bir kızdım... Gözlerim Natsu'yu aradı ama belli ki loncada değildi... Zaten Natsu'yu ararken diğerlerinin meşgul olduğunu görmüştüm... O yüzden yine yanlız gitmeye karar verdim...
Görev seçmek için görev panosuna gittim; tam bana uygun, sadece kızların gidebildiği bir görev vardı... Onu aldım ama tam olarak ne yapmam gerektiğini bilmiyordum?? Sadece buluşma yeri yazıyordu... Yani bana yardım edin yazısını saymazsak...Bu işte bir bit yeniği vardı ama neyse...
-Buluşma Yerinde-
Geldiğim adreste siyah saçlı bir erkek vardı ve bir sandalyede arkası bana dönük bir biçimde oturuyordu... Benim geldiğimi duymuş olmalı ki bana "Hoşgeldin" dedi sonra bana dönüp -oha acayip yakışıklı- açıklama yaptı;
-Adım Kisho, büyük ihtimalle seninle aynı yaştayım yani yaşım 17... Peki senin adın ne ve hangi loncadan geliyorsun? (Kisho)
- Ben Lucy ve loncam Fairy Tail... Ve evet aynı yaştayız... Ama ben buraya görev için geldim ve bir daha lütfen yardım isterken daha fazla açıklama yapın... (Lucy)
- Hmm beklediğimden daha güzel bir kızsın *bunu mırıldanır* (Kisho)
- Pardon ama bu ne demek oluyor ayrıca hemen ne yapmam gerektiğini söyleyin yoksa buradan gidiceğim...
dedim ve kapıya yöneldim ama Kisho parmağını şaklattığında kapılar kapandı O_o Sonra yine neden yardım istediğini sordum... O da
" Senden bir hafta boyunca istediklerimi yapmanı istiyorum ve bunun sonucunda 6 milyon mücevher kazanıcaksın kabul mü?"
Yok artık 6 milyon mücevher!!! OMG!!! Benim kaç aylık kiramı karşılar bu! Hemen kabul etmeliyim ama kesin parayı vermiyecek o yüzden yarısını baştan istersem ve sonra da paranın kalanını verirse olur yani... Ona bu teklifimi sundum ve o da kabul etti... Sanırım bayılacağım... Parayı masaya koydu ve gözlerimin önünde saydı. Oh be şimdi onu da sayma işinden kurtuldum! Sonra parayı bana uzattı. İyi ki yanıma ilk kez sırt çantası almıştım, parayı oraya koydum... Ve hizmetçiliğe başladım...
_____________
Aradan 5 gün geçmişti ve kendimi hizmetçi gibi hissetmiyordum, çünkü Kisho'nın asıl sorunu arkadaş edinememesiymiş...
(A: O ne biçim kelime!?)
Yani hizmetçiliğin yanında onunla birlikte film izliyordum, kaykay kayıyordum veya kutu oyunları oynuyorduk... ve açıkçası görev olduğunu unutmuştum... Kaldığım oda ise benim evim kadardı ve açıkçası burayı çok sevmiştim ^_^ Kisho hakkında düşündüğümü sorucak olursanız.... Dışarıdan bakıldığında hiç öyle gözükmese de içinde yanlız olduğu zaman ortaya çıkan bir çocuk vardı ve jojuk çook yakışıklı aman tanrım...
(A: Tamam vurmayın :D)
_____________
6. günün akşamında Kisho beni odasına çağırdı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Fairy Tail Hikayesi
De TodoHİKAYENİN DEVAMI GELMEYECEK... -Fairy Tail izleyen kesinlikle anlar- Fairy Tail hikayesini aslında Lucy'yi anlatıyor farkettiniz mi? Ilk başta Lucy ile tanışıyoruz doğru değil mi? Ama benim hikayem Natsu ile başlayacak uyarmı size?