-LUCY-

731 37 10
                                    

İyi okumalar minna!

----NATSU----

Lucy... Güzel isimmiş...Acaba büyücü mü?  Büyücü ise hani loncada !?

-----------------------------

(A: Yine Natsu'nun söylediklerini koyu, Lucy'ninkileri ise eğik yazıcam ve Happy'ninkiler de normal...)

-Lucy bu arada büyücü müsün?

-Bundan sanane seni daha tanımıyorum neden güveniyim ki sana?

-Natsu ateş ejder avcısı, ben de Exeed'im... Bu arada ben Happy!

- Memnun oldum...

-Lütfen söyle büyücü olup olmadığını, çünkü merak ediyorum neden seni bayıltıp hapisaneye koydular... Bir hafta olmadı daha yine seni kaçırmışlar...

- Sen nereden biliyorsun? Sen kaçırdın di mi beni? Sana güvenmiyorum...

- Al bak omzuma sence loncaya katılmış bir büyücü birini mi kaçırmış? Hem lonca da kara lonca değil, resmi lonca... Biliyor musun bu loncayı? Seni kurtan kişiyim belki nereden biliyorsun?

- Sen FAİRY TAİL'dan mısın?

- Hey Lucy illa Fairy Tail'dan olduğunu söylemesi mi gerekiyordu. Gel Natsu, gidelim...

- Lütfen yardım edin... En azından şimdi size güveniyorum kim olduğunuzu nereden bilecektim ki? Tanımadığım kişilere güvenince bu hallere düşüyorum. Beni affetin...

- Tamam o zaman! Gel Lucy! Fiore'ye gidelim hadi!

----LUCY----

İnanamıyorum, katılmak istediğim loncadan: FAİRY TAİL  üyesi çocuk! Tamam güçsüz bir büyücü olabilirim ama ben Fairy Tail en son sıradayken bile istiyordum o loncaya katılmayı... Ama şimdi beni çıkarcı gibi görüyorlar... İnşallah Ao Sekai'den geldiğimi onlara söylemek zorunda kalmam ya da anlamazlar... Acaba Fiore'ye geldikten sonra nereye gidicem? Gidecek bir yerim yok nyaaa...  Yılbaşını kutlayabileceğim bir ailem de yok, olsun ilk arkadaşımı edindim şimdilik buna mutlu olmalıyım... Gerçi daha 13 yaşındayım neyin planlarını yapıyorum ki ev falan? Neyse ben önüme bakıyım da daha ilk günden düşüp de rezil olmayayım...

----NATSU----

Lucy normal insanlara benzemiyor sanki daha farklı bir suratı var? Ufffff Natsu gide gide bunu mu çıkarttın yaa senin gözün dönmüş oysa sen sadece ondan hoşlanıyorsun...

---------------------------

Natsu, Happy ve Lucy Fiore'ye yola çıkarlar ama yolları açık değildir, karşılarına yolculuk yapanları soyarlar ya hani onlardan çıktı işte... Zaten onlar büyücü değilmiş, Natsu bir "Ateş Ejderinin Kürkremesi!" dediği anda hepsi yere yığıldı...

--------------------------

Yollarına devam ederken en arkada yürüyen Lucy'nin ayağı takılır ve yere düşüp yuvarlanır... Hemen önünde yürüyen Natsu'ya çarpar ve yokuştan yuvarlanmaya başlarlar... Yokuşun sonuna geldiklerinde durular ama ne halde... Natsu Lucy'nin üstünde,  Natsu'nun altında ezilmiş kızcağız... Çırpınıyor ama işe yaramıyor... Natsu'nun eli kolu çantasına dolanmış nasıl olduysa kör düğüm gibi gözüküyor... Onları bu durumdan bir tek Happy kurtarabilir ama o anda yandaki gölette yüzen balıkları yakalamaya çalışıyordu...

--------------------------

- Natsuuuuuuuuuuuuu! Çekil üstümden!

- Ih....I... Çekilemiyorum, elim çantama dolanmış... HAPPPPYY! Doğru ya yuvarlanabilirim...

- Sonunda üzerimden kalktın! Ne sapıksın sen ya resmen taciz ettin beni! Ben gidiyorum!

- İyi git! Ama önce elimi çözer misin?

-Hayır!

---------------------------------

Aklımda birşey tasarlamadığım için bölümü şimdi uydurdum, kötü olabilir,gomen... Bu arada  "Ao Sekai" nin ne olduğunu merak edenler için söylüyorum:

Ao Sekai, bizim şu anda bulunduğumuz dünyadır. Adını dünyamızın bir diğer ismi olan Mavi Gezegen'in Japonca halini koyucaktım ama sonra adını Mavi (AO) dünya(SEKAİ) koymaya karar verdim...

Bir Fairy Tail HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin