Yo minna sizlere bahane üretmek veya benim yaşadığım kötü olayları anlatmak istemiyorum fakat İngilizce'den iğrenç bir not aldığım için anime izleyemiyorum zaten daha fazla bilgisayardan yazarsam annem yine 'fazla' abarttığımı düşünüp onu da yasaklamasın diye bölümü telefondan yazıp diğer e-mail'ime yolladım bir de hikayemi annem okumak istiyor ayrı mesele... O yüzden bir gün geç geldi gomennasi... Neyse ben sizin moralinizi daha fazla bozmayayım. Bu arada bölümü Nalu-sama'ya adıyorum iyi okumalar!
----LUCY----
Röntgenciyi gördüğüm anda perdeyi kapattım ve kapıdan dışarı çıktım, ona beni gözetlemek neymiş gösterecektim.Camımın önüne geldiğimde görünürde kimse yoktu. Beni gözetlediyse zaten büyücü olduğumu anlamıştır ve kaçmıştık diye takmadım. Sonuçta Natsu'ya söyleyince- Ah ne diyorum ki ben! Görevliye söylesem daha mantıklı olurdu. Natsu da bir kere beni gözetlediler diye mi adamları dövecekti?
Görevliye bunu bildirdikten sonra görev yerine doğru yürümeye başladım. Yolda çok az kişiyi gördüm, onlarda da serseri tipi vardı. Eh ben de gerizekalı olmadığıma göre ben de serserilere fazla yaklaşmadım ama tabi çetenin başı sandığım adam - aslında benden bir yaş büyük gibi gözüküyordu- kolumu tutup "Bu kız benim, sakın asılayım demeyin!" diye bağırdı ben de cevabı yapıştırdım:
- Pardon ama beni sahiplenme hakkını sana kim verdi?
Önce şaşırdı herhalde ona karşı çıkacağımı düşünmemişti sonra da sırıtmaya başladı:
- Peki elimden nasıl kurtulabilirsin küçük kız? Şükret ki seni si-
Sözünü bölüp "Açıl Aslan Kapısı Leo!" dedim ve Loke geldi. Loke adamın kolumu sıkıca tuttuğunu görünce bir yumrukla beni tutan serseriyi yerle öpüştürdü. Loke'ye teşekkür ettim ve Loke gittikten sonra yürümeye başladım...
Demirciye geldiğimde dinlendikleri bar tarzı yer dolmaya başlamıştı. O sırada yardım isteyen kişi yanıma gelip;
- Lucy-san hoşgeldiniz! 30 dakika sonra burada bir dans gösterisi başlayacak fakat dün dansçılardan birinin bacağı kırıldığı için dans edemeyecek ve malesef bacağı kırılan dansçı en öndeydi... Yani demek istediğim eğer iyi dans ediyorsanız o dansçının yerine geçebilir misiniz?
dedi. Ben de dans etmeyi sevdiğim için kabul ettim...
Kulise geldiğimde benden bin kat daha güzel ve seksi kızlar gördüm, herhalde dans grubu bunlardı. Ortadaki yanıma gelip kendini tanıttı ve bana dansı öğretmeye başladı.
Dansı çok geçmeden öğrenmiştim ve sırada kostüme gelmişti. Waow kostüm bikiniden farksızdı fakat çok güzeldi... Su yeşili bikini üstü, su yeşili bir mini etek ve su yeşili topuklu ayakkabılar. Ama asıl sorun ben bunları giyecek miydim? Ve içimde uzun zamandır dinlemediğim 3 iç sesimin ( x, y, z) arasındaki olan bir tartışmam vardı:
X : Iyi de sana sarkarlarsa Lucy! Bu çok normal eh sonuçta güzel kızsın yani...
Z : Yahu sen ona mı takıyon ya ne güzel işte Natsu görücek... Hem Natsu seni korur kızım akıllı ol!
Y : İlk ve son kez z'ye katılıyorum Lucy, onları gitmezsen sahneye çıkamazsın, sahneye çıkamazsan görevini tam yapmamış olursun, görevini tam yapamazsan para alamazsın ve KİRANI ÖDEYEMEZSİN!!!!
X : Ah bir de kira var değil mi? Tamam onu giymek zorundasın...
Z : Gihi, zaten ben başından beri bu düşüncedeydim.
Y : Tabiki giyecen kızım x de z de katılıyor bence bu zorunlu bişey...
-----------
Tantışma biter bitmez kıyafetlerimi giymeye başladım iyi ki üstüme tamdı.Herkes kostümünü giydikten sonra toplu olarak bir daha dansı tekrar edip bizi çağırmalarını bekledik. Iyi ki gösteriye 5 dakika kalmıştı bu yüzden biz de çok beklemeyecektik.
Sonunda beklenen an geldi ve bizi çağırdılar. Sahneye çıktığımda gözlerim Natsu'yu otomatik olarak buldu. Ah şansa bak o da beni süzüyordu. Müzik başladığında dans etmeye başladım. Sahnede dans etmek gerçekten zordu çünkü hep gülümsemem gerekiyordu ayrıca beni yiyecekmiş gibi süzen Natsu da işimi kolaylaştırmıyordu. Neyse ki dans 5 dk sürüyordu o yüzden bu işkence hemen bitti...
Kulise gidip hemen giyindim ve dans grubuna onlarla çalışmanın çok zevkli olduğunu ve arkadaşlarına sağlık diledim.
Kulisten çıktığımda Natsu hemen yanıma geldi:
- Bu kadar güzel dans edebildiğini bilmiyordum *Natsu Gülümsemesi*
- Ah teşekkür ederim, aslında ben de sahneye çıkıp o kıyafetle dans edebilecek cesaretimin olduğunu bilmiyordum ^^
------------
Hemen paylaşmak istedim ve uykusuzum bu yüzden yazım yanlışları veya cümle bozukluklukları olabilir....Belki haftasonu bölüm gelir^^ Bir dahaki bölümde görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Fairy Tail Hikayesi
RandomHİKAYENİN DEVAMI GELMEYECEK... -Fairy Tail izleyen kesinlikle anlar- Fairy Tail hikayesini aslında Lucy'yi anlatıyor farkettiniz mi? Ilk başta Lucy ile tanışıyoruz doğru değil mi? Ama benim hikayem Natsu ile başlayacak uyarmı size?