Yo minna bu bölümü de animefan666'ya adıyorum... İyi okumalar!
---------------------------
(A: Şu anda kimsenin ağzından anlatmıyacağım...)
Lonca Juvia bulunduktan sonra normale dönmüştü. Her zamanki gibi festival havası vardı. Ta ki dışardan bir çığlık sesi gelene kadar...
AAAAAAAAAH!
Loncadaki herkes kapıya yöneldi ve neler olduğunu görmek için dışarı baktılar. O anda kimse birşey göremedi, sadece ejder avcıları birşeyler hissediyorlardı...
- Bi'şeyler duyuyo gibiyim ama ne?! Kimse duymadı mı yaa! (Natsu)
- Aye Natsu-san ben de hırıltılar duydum... (Wendy)
- Ateş Kafa doğru söylüyor. (Gajeel)
- Doğru söylüyorum tabi demir yiyen mutant yaratık! (Natsu)
- Sen sus beyni olmayan pembe yanardağ! (Gajeel)
- Hepiniz susun! Wendy ne duyduğunu söylemiştin? (Erza)
- Hırıltı. Yani daha doğrusu birisi zar zor nefes alıyormuş gibi geldi... (Wendy)
- E bakalım o zaman? (Levy)
- Aye göremiyorsak üstüne boya dökeriz! (Happy)
- Yare Yare... (Mirajine)
-------------------------
Artık hırıltıları herkes duyabiliyordu. En fazla 30 saniye sonra "J-J-Ju" diye bir ses geldi ve ortaya lacivert saçları olan biri geldi ve saç modeli Juvia'nınki ile aynıydı... Sonra tekrar kayboldu ve tekrar geldi. Bu da en fazla 1 dk sürmüştü. Artık hiç kaybolmuyordu fakat kimse birşey soramadan bayıldı ve yere düştü...
-Lacivert saçlı, adı bilinmeyen kızın ağızından-
(A: Çok karışık birşey oldu:)
Uyandığımda kendimi sedyede buldum, yanımda da mor saçlı, yeşil elbiseli bir kız duruyordu... Ve bana "Adın ne?" diye sordu, ben de bana ismimi unuttuktan sonra konulan ismi söyledim;
" Adım Leiko. Iıı şey afedersiniz ama ben neredeyim?"
dedim ve ismini bilmediğim kız bana
"Fairy Tail'in revirindesin..."
dediğinde doğru yere geldiğimi anladım... Demek ki kardeşimin, öldürmem gereken kişinin olduğu yere varmış bulunuyorum...
-------------------------------------------
Gomen kısa ve geç oldu. Bu arada Leiko'nun anlamı; kibirli ve küstah demek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Fairy Tail Hikayesi
AcakHİKAYENİN DEVAMI GELMEYECEK... -Fairy Tail izleyen kesinlikle anlar- Fairy Tail hikayesini aslında Lucy'yi anlatıyor farkettiniz mi? Ilk başta Lucy ile tanışıyoruz doğru değil mi? Ama benim hikayem Natsu ile başlayacak uyarmı size?