-YENİ LUCY-

344 29 13
                                    

Ve yine merhaba! Öncelikle 3.5K olmuşuz!!! Bunun için çooooook teşekkür ederim ^^. Ayrıca önceden neden teşekkür etmememin nedeni ise  hikaye okurken böyle şeyler gördüğümde sizi bilemem ama phen çok sinir oluyorum. Bu yüzden çok fazla böyle şeyler yazmayacağım...

Bu arada bölümü Nightcore_Chan ve DumanistBagyan'a adıyorum çünkü hanginiz daha önce yazdınız anlayamadım ^^ İyi okumalar!

----LUCY----

Uzun bir süre alışveriş yaptıktan sonra nihayet evime gelebilmiştim. Sonra yiyeceklerin bir bölümünü dolaba yerleştirip, gerisini Virgo'ya verdim. Virgo da geri kalan yiyecekleri Yıldız Ruhu Dünyasına götürdü, çünkü orada zaman daha yavaş geçiyordu böylece yiyecekler bozulmamış olucaktı.

(A: Yıldız Ruhu Diyarı diye mi yazılıyordu? Son bir aydır anime izleyemiyorum da, unuttum...)

------------

1 hafta olmuştu dış dünyadan bağımı koparalı... Artık hiç dışarı çıkmıyordum -görevler dışında- ve accayip sıkılmıştım ama utançtan dışarı çıkamıyordum. Bu yüzden artık normalde çıktığımın 2 katı kadar göreve çıkıyordum, eh bunun sonucunda param acayip artmıştı ve artık başka bir eve taşınmıştım. Burası babamın evine benzemiyordu, eski evim gibiydi yeni evim. Sadece kira ödemek zorunda değildim ve evim Fairy Tail'a çok uzak, tren istasyonuna çok yakındı. Bu da Leo benim için görev aldığında hemen evimden tren istasyonuna yürüyerek gidiyordum.

Bugün uyandığımda masamın üstünde görevler duruyordu. Ah Leo'ya minnettarım! Fairy Tail işareti olduğu için o da görev alabiliyordu fakat artık kimliği açığa çıktığından ve Yıldız Ruhu Diyarına tekrardan gidebildiğinden görevleri benim için alıp, bana veriyordu.

Leo'nun bana bırakmış olduğu görevlerden en kolayını seçtim; bilmemne için ateşin bilmemne olmaması için.... hmmm, hıhı, hmmm hııııı, orada çalışan hıhı, hı, hıhı, hmm rahatlatmak ve eğlendirmek için Desilfa kentine büyücü aranıyor...Tamamdır! Çok kolay bir görev! Lyra sayesinde bu iş çok kolay olucak! Hemen trene binsem iyi olacak!

Aghrrrrr!!! Ne uzun yolculukmuş valla! Karnım acayip ağrıyordu nyaa! Off daha bir saat var! Ve bana beni yiyicekmiş gibi bakan şu erkekler de hiç yardımcı olmuyordu hani... Dizlerimi karnıma çekip inledim çünkü gerçekten ağrıyordu ayrıca ben de pek sık hasta olmazdım neden şimdi böyle oldum ki? Sırası mıydı? Eyvah bir çocuk buraya doğru geliyor! Yok artık o Kisho mu? Nani?! Görevli nerede? Bir şey olursa diye diyorum hani...

- Tekrardan merhaba Lucy! Nişanlın nasıl?

- Iııı... Şey... İyi işte...

- Ah çok sevindim! Yanın boş sanırım, yanına geçebilir miyim?

- P-peki... Bu arada sen nereye gidiceksin?

- Adını hatırlamıyorum ama sanırııımm Desilfa'dan bir sonraki durak... Ah hatırladım! Tehagi! Peki ya sen?

(A: Ewt biliyorum çok yaratıcı bir yazar-chan'ınız var, o kadar yaratıcı ki şehir isimlerini klavyeden sallıyor o kadar yani...)

- Ben mi? Ben Desilfa'da ineceğim...

Oh sonunda Desilfa'ya geldim! Bir an önce trendenden inmek istiyom aneyyy! Sonunda tren durdu!

Trenden indiğim anda hemen tuvalete koştum, elimi yüzümü yıkadım. Şimdi daha rahattım en azından. Agrrr! Karnım ağrıyorrr... Neyse en azından şu ocağa gidiyim de, orada çalışan işçilerin eğlenmesini ve dinlenmesini sağlıyacaktım ve evime dönecektim. Eh en azından adres buraya yakındı.

Geldiğimde hemen yardım isteyen kişinin yanına gidip anlaşma yaptım ve işime döndüm. Yaklaşık bir saat sonra beklediğim salona yorgun düşmüş çalışanlar doluşmaya başladı.  Ben de Lyra'yı çağırdım, zaten o ne yapacağını anlamıştı ve ortama uygun mühteşem sesiyle şarkı söylemeye başladı.

Çoğu kişi yarım saat sonra işine geri döndü ve benden onlar çalışırken de onları eğlendirmelerimi rica ettiler. Eh ben de kabul ettim tabi... Onlarla beraber içeri girdiğimde etrafta demir döven işçileri gördüm ve tabi orada bir oca- Bekle bu Natsu değil mi?!

-----------

Öncelikle şeytan yazar-chan'ınız geldi (Nam-ı diğer Mirajine)! Bu arada bilgisayar cezam vardı o yüzden biraz gecikti... O yüzden bundan sonraki iki bölümü gelecek hafta yayımlayacağım. (Artık bölümler haftada bir veya 5 günde bir geldiği için) Sınavlarım olsa da yine de sizin sınav stresinden biraz uzaklaştırabilmek için yazıyorum...(Eh tabi benim gibi sınav çalışırken anneden kaçak wattpad'e giriyorsanız durum farklı...) İnşallah hepimiz iyi not alırız! Bir dahaki bölümde görüşmek üzere! 

Bir Fairy Tail HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin