-JUVİA TEK BAŞINA-

705 51 25
                                    

Iyi okumalar. Bu bölümü geç yayımladığım için Gommenasai

---------------------

Juvia gözlerini karanlık bir odada açtı. Yanına baktığında ise Grimore Heart' tan olduğu belli olan bir büyücü gördü ve uyuyordu.Juvia biraz etrafına bakındığı sırada ellerinin bağlı olmadığını farketti.

-Juvia buradan kaçabilir.Ama nereden?Büyüsünü kullanarak tabi ki! Doğru ya! Evet Juvia büyüsünü kullanıcaktı.

Juvia etrafına bakınırken gözüne minicik bir pencere takıldı.Tek çıkış yolu olan pencere... Çünkü odanın kapısı yoktu:(

-Juvia buradan geçemez ama suya dönüşüp geçebilir!

Juvia dediğini yaptığı sırada sanki görünmez bir cam varmış gibi geri sekti ve görünmez cama benzeyen yerde"Su geçirmez." yazıyordu...

-Allah kahretsin ya Juvia tükürsün Juvia'nın dezavantajına!

----------------------

Tam o sırada kapıdan kapkara kıyafetler giymiş biri geldi ve siyah olmayan tek şey şapkasının kapatamadığı bir tutam yeşil saçtı...

Aynı anda pencereden baktığında bir yıldırım düştüğünü gördü...

Ve bir de duvarın yıkıldığını....

---------

Bu bölüm kısa oldu ( Acayip kısa!!)

Ama size sorularım olucak:

•Juvia oradan nasıl kaçabilir ya da hangi grup ilk Juvia'yı bulacak?

•Kapkara kıyafetler giymiş kişi kim?Tahmin var mı?

•Yıldırımların düştüğünü görünce herhalde anlamışsınızdır.Kim acaba (!!!)

-Valla LucyIrem, Juvia dediğinden hiçbir şey anlamadı! Ama bu bölümleri hemen okursanız belki Juvia kurtulur!!! ( Juvia )

Bu arada ben bu hikayeyi yazarken neredeyse tüm Fairy Tail Opening'lerini dinliyorum programın adı da "Watch Later" buradan hem müzik hem de anime bölümleri indirebilirsiniz!

ÇOOK ÖNEMLI NOT: Juvia'yı Edoras Juvia gibi hayal edin!!! Çünkü ben böyle düşünerek yazıyorum...

Uf çok uzattım neyse bir dahaki bölümde görüşürüz!!!

Bir Fairy Tail HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin