-PİKNİK-

286 28 4
                                    

Yo minna bu bölümü Juvia'nın ağzından yazıcağım çünkü Leiko ile pikniğe gideceklerdi, unutmuştum, bölümleri incelerken hatırladım. Bu arada bölümü Nalu-Sama'ya adıyorum, iyi okumalar!

----JUVİA----
Leiko ile Juvia pikniğe gideceklerdi ve Juvia çok mutluydu... Yemeklerden tuzluları Leiko, tatlıları ise Juvia hazırlayacaktı. Juvia yapabildiği tek tatlı olan tramisu yapmıştı.

(A: Yazarın canı tramisu çekerse -,-)

Bir de Juvia'nın güzel bir kıyafet seçip giymesi gerekiyor... Sonuçta bugün onun için çok güzel bir gün olucak! Ama Juvia'nın alışverişe çıkması gerekiyor, çünkü o kadar güzel bir kıyafeti yok!

- Leiko-nee hadi alışverişe çıkalım! (Juvia)

- Aye zaten ben de güzel bir kıyafet arıyordum, getirmemişim ^^ (Leiko)

Leiko ile Juvia evden çıktıktan sonra yürümeye başladılar.🚶 Dükkanların olduğu yere geldiklerinde Juvia'nın gözüne çok güzel bir kıyafet takıldı fakat sanki fazla abartılıydı. Zaten kardeşi ile pikniğe gideceklerdi sadece, bu kadar süslü ama bir o kadar da güzel bir kıyafet giymek yerine günlük bir şey bulmalıydı.

- Aslında Leiko-nee, Juvia ile güzel kıyafet seçmenize gerek yok ama sen dolapta bulunsun diyorsan Juvia anlayışla karşılar ^^ (Juvia)

- Juvia-nee dediğin gibi ben kıyafetlere bakmak istiyorum, sen de cipslere bak. (Leiko)

- Aye zaten Juvia da öyle düşünüyordu ^_^ (Juvia)

Bunu dedikten sonra Juvia cipslerin olduğu yere gitti. Ve en sevdiği ketçaplı cipsi ❤️ aldı. Ah ketçaplı cips, Gray-sama'dan sonra Juvia'nın en sevdiği şeydi.

Juvia ketçaplı cipsin parasını ödedikten sonra ikizinin yanına döndü. Waow aldığı elbise ona çok yakışmıştı! Neyse hemen eve gidip eşyaları alıp pikniğe gitmen istiyordu.

- Leiko-nee hadi bu elbiseyi al da Juvia eve gitmek istiyor. (Juvia)

- Peki hemen geliyorum nee-chan! (Leiko)

----------
Leiko ve Juvia eve geldiklerinde yemekleri alıp pikniğe gittiler. Geldikleri yer, Juvia'nın dünyada en sevdiği yerdi ve burayı çok az kişi biliyordu. Asla diğerlerine söylememişti, ama kardeşine söyleyebilirdi değil mi?

Piknik örtüsünü yere serip yemekleri çıkardılar.

- Juvia-nee bir oyun oynayalım mı? (Leiko)

- Olur fakat ne oynayacağız ki? (Juvia)

- Soru sorma oyunu, ikimiz de birbirimize sırayla her turda bir soru sorucağız ama yalan söylemek veya cevaplamamak yok. Hadi önce sen başla ^^ (Leiko)

- Aye! Immm pekii... Büyücü müsün? (Juvia)

- Aye ^^ Şimdi sıra bende, ımmm şeyyyyy...... Hafızanı kaybettikten sonra nerede yaşadın? (Leiko)

- Juvia bir süre sokakta yaşadı, sonra da Phantom Lord'a katıldı oradan kazandığı para ile kendine ev tuttu. Phantom Lord yıkılınca Juvia Fairy Tail'a geçti. Şimdi Juvia soruyor, büyücüsün madem büyü gücün ne? (Juvia)

- Su büyücüsü, peki ya senin büyü gücün? (Leiko)

- Ne tesadüf Juvia'nınki de öyle! Eh herhalde Juvia ile kardeş olduğun için... Peki ya sen hafızanı kaybettikten sonra nerede yaşadın? (Juvia)

- Beni abim yanına aldı ve beni büyüttü. Sonra bir ikizimin olduğunu ve Fairy Tail büyücüsü olduğunu öğrenip buraya geldim. Aklıma soru gelmedi sen sor. (Leiko)

- Nani??? Abimiz de mi var? (Juvia)

Juvia'nın aklında birden bir olay canlandı; mavi saçlı bir kadından gelen kan Juvia'ya sıçrıyordu ve her taraf karanlık oluyordu... Ah bir de Juvia ilk kez içinde "-miz" eki olan bir sözcük kullanmıştı...

--------------

Yo minna inşallah beğenmişsinizdir. Yazım yanlışları olursa takmayın çünkü hemen yayımlayabilmek için okumadan attım (kaçak yazdığım için -,-) .Ekşından yoksun bir bölüm oldu gomennasai... Biraz... Röportaj gibiydi sanki... Neyse sınavlarınızda başarılar ^^

Bir Fairy Tail HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin