9.bölüm bazen toprak bile kabul etmez seni

32 6 0
                                    

Yine bana kalırım...
                                   Sezgin alkan..

Herşeyi bir kere anlatıcam erez, enazıdan bunları bilmek hakkın diye düşünüyorum. Onu çok sevdiğini biliyorum dedi..
Sessizce yazmasını beklemeye başladım.
Hastane de olduğunu öğrendiğim gün nasıl bi korkuyla gittim anlatamam sana. Uçarak gittim resmen baygın bi halde ölü gibiydi yüzü bembeyazdı,
Her yeri sargı içindeydi, aldığı ilaçlardan dolayı ağır bi uykudaydı. O an kaybetme korkusu herşeyi fark etmemi sağladı erez.

O sana ben ona aşıktım
Ben arasın çocukluk aşkıydım. Meğer bunca zaman bende ona aşıkmışım bunu onu kaybedeceğimi hissettiğim anda fark ettim.
O günden kısa bi süre sonra çıktık hastane den kafasına aldığı darbeden dolayı tutmuşlardı zaten, iyiydi tanrıya şükürler olsun.
Sonra bi süre sonra iyice toparlandı senle olan mesajlarınızı okudum önce ona,bak senin canından çok sevdiğin bi kız arkadaşın vardı onun yanına gitmek isterken bu kazayı geçirdin dedim,bomboş gözlerle baktı gözlerime ben seni seviyorum hatırla mıyorum öyle birini dedi.

Sustum kafamı önüme eğdim hatırlar dedim.. Ertesi gün aldım sırf seni hatırlasın diye seni anlatmak için gittiğimiz bi deniz kenarı vardı oraya götürdüm.

Bi gün yine böyle seni anlatmak için götürmüştü beni kahve alıp yanına gittiğim anda kahveyi üzerine dökmüştüm yanlışlıkla, her zaman surat asıp duran çocuk o zamanlar gülüp sorun olmadığını söyleyip yanına çekip beni seni anlatmaya devam etmişti seni anlatırken gözlerinin içi parlardı erez ben onu kendi kendime de çok sevdim ben onu seninleyken'de sevdim sadece fark etmemişim dedi...
Yaşarken ölmek buymuş demek hiç sesim çıkmadan yazdıklarını okumaya devam ettim sadece...
Seni hatırlar diye yine aynı şeyi yaptım yanlışlıkla kahveyi  üstüne dökmüş gibi yaptım.. belki hatırlar diye önce üstüne baktı sonra küfürler edip beni de kucağına alıp denize atladı birden. Çırpındım bağırındım küfür ettim önce sonra suyun dibine çekti beni ve dudağına yapıştı. Yaşamak buymuş meğer erez kana kana öptüm onu yılların acısını çıkarır casına dakikalarca sonra nefessiz kalınca suyun üstüne çıktık gözlerimin içine baktı bi kere daha öptü sonra sudan çıkardı beni. Hasta olmasın diye hiçbir şey konuşmadan da eve  gittik sonrasında  zaten. Bizi rahat bırak artık lütfen,Arasa da bi daha yazma biz çok mutluyuz dedi..
Peki dedim başka ne denirdi ki,
O mutluysa bende mutluyum yağmur. Senden tek ricam ona onu çok sevdiğimi söyle o benim yaşama sebebim çünkü. Sevdiğim adam önce allaha sonra sana emanet..

SiyahımsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin