Bütün bu olanlar yetmezmiş gibi babam telefonumu elimden almıştı arasa nasıl ulaşıcaktım şimdi ben elim kolum bağlanmıştı hesabımın şifresini değiştir mişti ona ulaşa mamam için başka bi yerden girip de yaza mazdım.
İyi miydi kötü müydü başına bişeymi gelmişti doğrular ne kadar doğruydu yalanlar ne kadar yalan.. herşey bi çıkmazın içine girmiş ve benide çekmişti içine arafta kalmıştım doğru bildiğim herşey üzerime bi yük olarak binmişti babannem izmire gelmişti 1 gün önce.
Babam suratıma bakmadan ite kaka sadece onun yanına getirmişti beni benden zaten uzak olan bana nefretle bakan o insan iyice kinlenmişti.
Oysa sevgi bu değildi ki sevdiğin insanı o olduğu için sever doğrusu ve yanlışıyla kabul etmez miydin babam beni hiçbir zaman bu şekilde kabul etmemişti ama yüzüme bakmaya bile layık görmediği bi insanla 14 yıl aynı evi paylaşmak onun içinde bi zulüm olsa gerek onada hak vermiyor değildim.
Babannem bizi yanlız bırak dedi ve babamı eve gönderdi, kabul etmesi zor bi gerçekle yüzleşmeye çalışır ken böyle bi yükü üstüme yüklediği için ona kızmıyo değilim.
Gel seninle biraz babanne torun konuşalım dedi:
Babannem: arastan uzak durman gerekiyor babannecim
Ben:babanne ne diyosun sen eminim o arkadaşının oğlu yalan söylüyor dur hem aras izmire gelicek nolursun onu görmeden yargısız infazda bulunmayalım nolursun ben arası çok seviyorum babanne,
Babannem: susta beni dinle erez bu durum sandığından çok daha ciddi istanbula tekrar gittiğim günün akşamı arkadaşımın evine komşusu geldi misafirliğe 40 45 yaşlarında bi adam oturduk hep birlikte sohbet ettik önce her yerinde dövmeleri olan piskopat tipli yaşlı bi adam kel bıyıklı oturur ken telefonunu açtı senin fotoğraflarını gösterdi oltaya yeni düşürdüğüm kız bu dedi.Senin yaşında kızlara kendini 18 yaşında olarak gösterip istanbula çağırıp fuğuş kaçakçılığı yapan şerefsizin teki o akşam babanı aradım drek telefonunu elinden almasını söyleyen de bendim sen durmıcaksın çünkü biliyorum ama sadece kendine değil hepimize zarar verir sin lütfen yapma bunu dedi.
Babannem neler diyordu böyle bunların hepsi yalandı ama işte biliyo dum ben benim arasım kimseye zarar vermezdi artı olarak ben tanıyordum onu biliyor dum herkes yalan söylüyor du iftira atıyor lardı herşey yalandı biliyordum işte. Avazım çıktığı kadar bağırdım. yüzüm kıpkırmızı olana kadar.Beni anlayana kadar. Bu güne kadar ne kadar sustuysam, o kadar bağırdım benim arasım yapmaz babanne başkası dır o benim arasım yapmaz yalan söylüyor sunuz iftira atıyor sunuz benim arasıma hem o kayıp şuan günlerdir ulaşa mıyoruz ya başına bişey geldiyse siz nasıl böyle bi vebal altına girer siniz yalan söylüyor sunuz işte hem zaten yağmurda yazdı bana geri gelicek işte herşeyi o zaman kanıtlıcam size dedim ve kapıyı çarpıp çıktım.
Koşa koşa baktığım bakmadığım kaç sokak varsa tekrar gezdim biliyo dum benim arasım gelicekti beni görmeye o beni bırakmazdı herşeyi herkese kanıtlamak için gelicekti beni bu azaptan kurtarıcaktı canım sevgilim yaşama sebebim beni bırakıp gitmezdi ki zaten.
Seven insanın gittiği nerde görülmüş ki benim arasım gitsin.
O günün üstünden 2 hafta geçti babam ne melisayla görüşmeme izin verdi nede evden çıkmama izin verdi ne arası sormak için yaza bildim nede melisaya haber gönderip ona yazdıra bildim ne kardeşime sarılıp içimi döke bildim nede sevdiğime kavuşa bildim.
İki haftanın sonunda annemin de babamdan aldığı izin sonucu gülten teyzemin evine geldim. Aras kayıp diye polislere haber vermesini istemiştim ya hani belki bi haber vardır umuduyla teyzemlere kalmaya gittim günden güne çöküyor dum 39 kiloya düşmüştüm yokluğunda.Haber almadığım her günüm zehri ziyan olmuştu bana. Akşam teyzemin işten gelmesini beklerken büyük bi stres içinde saatin karşısında zamanın geçmesini bekliyor dum sadece. Akşam yedi olduğunda nihayet teyzem gelmişti koşarak sarıldım ve odasına geçip üstünü değiştirdikten sonra odasına girip yanına oturdum nasılsın teyzecim dediğimde soğuk bi şekilde yorgun demişti sadece.
Bana hiç böyle bakmamış tı oysa. Bi sorun vardı ama o sorunu duymaya korkar olmuştum herkes iftira atıyor du benim sevdiğime yalanlarla doluydu bu dünya teyzemi de o yalana ya inandırdılar sa ben o zaman ne yapardım. Bak teyzecim dedi polis arkadaşım dan rica ettim ve inan duyduğum şeyler sandığından çok daha tehlikeli başımızı büyük bi derde sokmuş durumda' sın sadece sen değil hepimizim hayatı söz konusu o yüzden, kulaklarını aç ve beni iyi dinle .
Büyük bir çetenin içine düşmüşsün ve uzun zamandır bu çeteyi çökertmeye çalışıyor lar bitanem inanması zor biliyorum ama evinin adresinden tut telefon numarana kadar herşey ellerinde hepimiz tehlike altındayız 42 yaşında senin gibi masum ve sübyan çocukları,
kandırıp fuğuşa sürükleyen bi çeteden bahsediyorum bitanem acil olarak hesabını kapatıp telefon numaran da dahil olmak üzere bütün hesaplarını kapatmam gerekiyor muş bi süre telefonun da dinlenicek çok dikkatli olmalıyız dedi. Teyze sende yalan söylüyor sun senide inandırmışlar senide kandırmışlar inanma nolursun yalan hepsi benim arasım gelicek kayıp o ona bişey olmuş ola bilir nolursun yağmur da dedi.
Hem o beni çok seviyo, bırakmaz kayıp o, yüzden yok nolursun teyze inanma ben hem o gelince tanıştırcam sizi nolursun beni öldüren bi insan da sen olma nolursun diye avaz avaz ağlarken beni dinle medi.Ertesi gün bütün hesaplarım kapatıldı.
Telefon nuamram değiştirildi ve dinlemeye alındı teyzemin söylediğine göre.. t
Telefonumu elime alır almaz melissa lara gittim ve bütün olanları baştan sonra anlattım aynı hayal kırıklığı yüzündeydi içimdeki acı ve çaresizliğin yansımaları vardı onda da ne hissettiysem oda hissediyor du işte ama oda inanmamış tı bütün bu olanlara arası tanıyor du çünkü biliyor du benim arasımı o asla böyle biri değildi benim sevgilim çok yaralı içine kapanık bi insandı o yapmazdı böyle..
Sahi yapmazdı dimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahımsın
RomansaKendimi bildim bileli müziğe olan tutkum korkutmuş tu beni. Kurulan hayallerin ikinci yazarı'dır çünkü müzikler hissettirdiği her duygu dökülür satırlara bunu bi yerlerde bi gün okursan sevdiğim baktığım her yüzde seni arıyorum bilesin yokluğun da e...