ikimizinde iyiliği için
Düşünüp vermişsin bir karar
Ben bu kadar kötü olduğumu
Bilmiyordum bugüne kadar....
İkimizinde
Gitmek çözüm olsa bile ben sende kalmayı seçicek kadar çok sevmiştim seni..beni unut bunu unutma sevdiğim adam..Herşey yeteri kadar boktan değilmiş gibi sabah aldığımız haber üzerine babamdan güzel bi şekilde dayak yedim arastan artık haber alamıyordum hiçbir şekilde yazmıyor du bana.
Benimde yazmaya cesaretim yoktu. Babam neden beni dövdü bilinmez ama ağır bi sebebi olduğu kesindi ağır bedelleri olduğu da öyle,
Dayağımı bi güzel yedikten sonra her zaman yanımda olan can dostumu aramıştım tabiki kimi arıcam başka telaşla koşarak bize geldiğini hatırlıyorum pembe şortu ve göz bandıyla yataktan fırladığı gibi geldiği çok belliydi. Her zamanki gibi omzunda ağladım saatlerce.İnanır mısınız yediğim dayak umrumda bile değildi, tek umrumda olan şey arasın yokluğuydu yapmazdı ki gitmezdi arasım nasıl vaz geçerdi aklım almıyor du sevdiğim adamım beni terk etmezdi bi terslik vardı işte tam melissayla şarkı dinleyip birlikte ağlarken telefonuma bi mesaj geldi wattpadden telefonu hemen elime alıp melissayla birlikte mesajı okumaya başladım mesaj yağmurdan'dı.
Arastan günlerdir haber alamadığını beni çok sevdiğini bana çok aşık olduğunu kimseye haber vermese bile bana haber vericeğini eğer ondan bi haber alırsam ona ulaşmamı istediğini belirten bi mesaj o an o merdivenlerden nasıl indim kendimi nasıl sokağa attım inanın bilmiyorum.
Ama yalın ayak sokak sokak arası aradığım saatlerin hesabını allah sorsun. Ben önde melissa arkamda köşe bucak her yerde arası aradık. Burdamı umuduyla baktığım her sokak 'ta yokluğu bi zehir gibi işlemişti zihnime.
Avazım çıktığı kadar bağırıp dizlerim üstünde düşüp pes ettim en sonunda düşersek de birlikte koşarsak da birlikte dediğim kız kardeşim de benimle birlikte oturmuştu izbe sokağın ortasına. Bildiğim bütün sokaklar yabancılaşmıştı o an bana. Kaybolmuş tum. Melissanın dizinde kaç saat yattım kaç saat saçlarımla oynadı o sokağın ortasında bilmiyorum.Kalan son gücümle koşa koşa teyzemlere gittim hani size bahsetmiştim ya en değerli şarkım o benim müzik tutkumun hatta belki bu yaralı aşkın mimarı diye hah işte onun evine gittim.
Zaten gurbet teyzemle birlikte yaşıyor lardı aynı evde teyzemin çevresi çok genişti bana yardım ederdi polis tanıdıkları da vardı . Anlatıcak gücüm kalmadığı için dönüp sadece melisanın gözlerine baktım her zamanki gibi anlamıştı kız kardeşim beni hafif bi tebessüm edip herşeyi gülten teyzeme anlatmaya başladı...
O gün teyzem bana yardım edeceğini söyledi melisa da evine gitti.. Beni sorucak olursanız bende gurbet teyzeme sarılıp sabaha kadar göğsünde ağlamaya devam ettim sessiz sedasız.
İçimdeki acının tarifi varmı bilinmez ama yaşamanın anlamını kaybettiği saatlerdeyim sabaha karşı cam kenarına geçip onu beklerken uyuya kalmışım.. Sıçrayarak uyanıp kapıya koşup eşyalarımı alıp apar topar çıkmış her yerde onu aramaya devam etmiş tim dördüncü günümdede. Yoktu Sevdiğim adam kayıptı, ayaklarım beni geri geri götürsede mecburen eve gitmek zorunda kalmıştım o günün akşamı babam eve geldiğinde bana hiçbir şey söyle meden telefonumu elimden aldı.
Aslında bu cezayı önceden vericeğini ama dün evde olmadığım için veremediğini söyleyip odamda beni bırakıp gitti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahımsın
RomanceKendimi bildim bileli müziğe olan tutkum korkutmuş tu beni. Kurulan hayallerin ikinci yazarı'dır çünkü müzikler hissettirdiği her duygu dökülür satırlara bunu bi yerlerde bi gün okursan sevdiğim baktığım her yüzde seni arıyorum bilesin yokluğun da e...