2. sezon 5. bölüm

323 17 2
                                    

Umarım bu bölümü beğenirsiniz ^^ vote ve yorumlarınzı unutmayın!!!

Okul bittiğinde üçümüz birlikte bir kafeye gittik ve orada leziz mi leziz tatlılar yedik. Elvetteli Kiyoshi-sama insan dünyasında yeni olduğu için bir az zorluk çıkardı ama yinede çok güzel bir gündü. Kiyoshi-sama ve ben tapınağa geri dönmüştük Hitori de bahçede bir şeyler inceliyordu. Hitori hep böyleydi zaten bir şeyler incelemeyi severdi hatta şakacı biri idi ama bu gün sanki çok ama çok ciddi gibi idi. Kiyoshi-sama ve ben tapınakta oturmuştuk ama kimse konuşmuyordu neden hep böyle oluyordu ki? ( -_- ) Sessizlik beni rahatsız etmişti tam ağzımı açmışken Kiyoshi-sama "Akihiro, sana söylemek istediğim bir şey var" dedi. Meraklı bir şekilde ona baktı "Nedir?" dedim. Bir anda Kiyoshi-sama nın yüzü kıpkırmızı kesildi. Bakışlarını benden kaçırdı ve "A-acaba....ilkbahar festivaline benimle gelir misin?" dedi. Kalbim hızlı atmaya başlamıştı çok heyecanlanmıştım çünkü Kiyoshi-sama ilk defa böyle bir şey diyordu. Gülümsedim ve "Evet, evet sizinle gelmek isterim Kiyoshi-sama" dedim. Bana döndü gözleri dolmuştu bir anda bana sarıldı "Teşekkürler Akihiro. Teşekkür ederim" dedi. Gülümsedim ve "Bir şey değil. Birde ağlamanıza gerek yok" dedim. Sarılmayı bıraktığında elini çeneme götürdü ve beni öptü. İşte şimdi yüzüm kıpkırmızı olmuştu dudaklarını benden ayırdığında "Ama bu gece benim için bir şey yapacaksın" dedi sinsice gülümseyerek. Düşündüğüm şey miydi yoksa değil miydi? "Kiyoshi-sama y-yoksa şey mi yapacağız...şey....şey" "Evet onu Akihiro sonuçta daha bakir liğini alamadım ve bu gece almam lazım çünkü artık dayanamıyorum" "Ama niye bu gece?" dedim mızmızlanarak. "Çünkü diğer iblisler seni ölüdrmesin ve kaçırmasın diye üzerine izlerimi bırakacğım. Böylelikle sana zarar veremiyecekler" dedi tatlı bir şekilde gülümseyerek. "Pekala ama kendimi koruyabilirim" Kiyoshi-sama bana dalga geçer gibi baktı. Gerçekten bir gün ona vuracağım.

*********************************************************************

Neredeyse gece olmak üzereydi ve ben bu gece Kiyoshi-sama ile en utanç verici gecemi geçirecektim. Buna hazır mıyım ki? Tamam öpüşmeden bir şey olmaz ama vücudumun her yerini görecek hatta özel yerimi bile. ( o/////o ) Sakin ol Akihiro sonuçta o da bir erkek ve....aaahhhh! ben ne saçmalıyorum böyle bunu yapamam çok utanç verici hemde çok. Kiyoshi-sama nın kapısının önünde böyle düşüncelere dalmışken ve kendimle boğuşurken Hitori nin sesini duydum. "Akihiro" "E-efendim?" Büyükçe gülümsedi ve "Sana iyi şanslar dilemek için geldim ve bunu getirdim" Kimonosunun içinden bir şey çıkardı ve bana verdi. Küçük bir şişse idi ve içinde yeşil bir sıvı vardı. "Bu nedir?" dedim. "Elvetteki deliğini kayganlaştırmak için hazırladığım bir sıvı" dedi. "S-sen ciddi misin?" dedim. Kafasını salladı ve "Hayır, sadece seni bir az korkutayım dedim. Bu sıvı Kiyoshi için çünkü bazen kendini kaybedebiliyor bu sıvıda onu sakinleştirmek için" dedi. "A-anladım" dedim korkuyla. ( cidden yazarken bende korktum :o ) Hitori omzuma dokundu ve tekrar iyi şanslar dedi ve gitti. Hitori gittiğinde titreyen elimle kapıyı çaldım. İçeriden "Girin" dedi bende girdim. İçeri girdiğimde Kiyoshi-sama yı yarı çıplak bir şekilde dikilirken gördüm. "Yapamayacağım" dedim ve kapıya yöneldim ama Kiyoshi-sama kolumdan tuttu ve beni futonunun üstüne attı. Üstüme çıktı ve "Korkma sadece kendini bırak ve sana çok güzel bir gece yaşatayım" dedi. "Söylemesi kolay ama benim için ço-" sözümü bitirmeden beni dudaklarımdan öptü. Dilini ağzıma sokmaya çalışıyordu elimle onu hafifçe ittim ve "B-bir az duralım lütfen ben pek ha-" yine beni öpmeye başlamıştı. Dudaklarını benden ayırdı ve dili ile dudaklrını yaladı. "Akihiro beni iyi tanımıyor musun? Bir kere başladım mı durmam" dedi ve üstümdeki gömleği yırttı. Dili ile göğüs uçlarımı yalamaya başladı. "Aaaahh...K-kiyoshi-sama" dedim inleyerek. Göğüs uçlarım benim zayıf noktalarımdan biri idi ve çok çabuk kendimi kayvetmeme neden oluyordu. Göğüslerimi hem yalıyor hemde sivri dişleri ile ısırıyordu "Aaaah....." "Lanet olsun. Akihiro böyle yaptıkça beni benden alıyorsun" dedi. Yavaş bir şekilde aşağıllara kadar inmeye başlamıştı. Kemerimi çözdü ve pantalonumu tamamen çıkardı. Üstümde yanlızca boxerım kalmıştı elimle yüzümü kapadım çünkü bu bölümde gerçekten çok utanıyordum. Kiyoshi-sama eli ile elimi yüzümden çekti ve "Akihiro bana bak o zaman kendimi daha iyi hissediyorum" dedi gülümseyerek. "T-tamam" Kiyoshi-sama diliyle boxerımın üstünü yalamya başlamıştı. Bacaklarımı iyice kaldırdı ve yalamaya devam etti. Kalbim çok hızlı atıyordu ve yüzüm tamamen kırmızı olmuştu. "Ha...ahhh....b-böyle devam ederseniz....geleceğim" dedim mahvolmuş bir şekilde. Kiyoshi-sama yalamayı bıraktı ve boxerımı tamamen çıkardı. "Öyleyse içine girmem gerekiyor" dedi. Beni kendine doğru çekti ve yüzüstü beni çevirdi. Belimi yukarı doğru kaldırdı. Baş parmağı ile deliğime hafifçe dokundu. Dokunduğunda inlemem bir oldu sonra parmağını deliğime hafifçe sokmaya ve ileri geri yapmaya başladı. İnlemelerim devam ediyordu iki parmağıyal ve üç parmağıyla soktu ve ileri geri yapmaya başladı. "Bence hazırsın" dedi ve kendi altını çıkardı. Erkekliğini deliğime hafiçe değdirdi. Sonrasında hafifçe sokmaya başladı ve tamamen içime girdi. Gözlerimden yaş gelmeye başlamıştı ve bağırmıştım. İleri geri yapmaya başladığında bağırmalarım daha da sesli olmaya başlamıştı "Aaaah!!! K-kiyoshi-sama...acıyor....ahhhhhh!!!" "Ah...biliyorum ama dayanmaya çalış....ah....ahhhh......ahhh" Kiyoshi-sama benimle birlikte inliyordu. Sınrı noktasında geldiğimizde beni kendine çevirdi ve dudakları ile beni sertçe öptü sonrasında birlikte inleyerek boşaldık. Futona yatmıştık ikimizde nefes nefese idik. Çok terlemiştim ve kalbim hala çok hızlı atıyordu. Kiyoshi-sama eliyle saçlarımı karıştırdı ve "Çok iyi idin Akihiro gerçekten zevk aldım" dedi. Hafifçe gülümsedim ve "Evet, öyleydi ama bazı yerleri acıdı" Oda güldü ve "Biliyorum" dedi. İkimizde çok yorulmuştuk birbirimize sarılarak derin bir uykuya daldık.

 

 

 

 

Şeytan bir tilki ve bir insan çocuk (Yaoi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin