6. Bölüm

453 39 10
                                    

Bu bölümden pek emin olamadım ama yineden sizin yorumlarınızı ve eleştirilerinizi okumak istediğim için paylaştım. İyi okumlar :D

Yanaklarımı tuttu ve dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu. Utanmıştım ve de şaşkındım bunu neden yaptı ki? "E-eh! b-ben hemen hazırlık yapayım" dedim ve odadan hızla çıktım. Kendimi mutfağa attım. Yere çöktüm ellerimi dudaklarıma götürdüm. Gerçekten şok olmuştum ama kalbim gerçekten çok hızı atıyordu "Onu seviyor muydum? Hayır hayır ben asla bir erkeği sevemezdim asla ve asla" diye düşündüm. Omzuma biri dokununca ürktüm ve küçük bir çığlık attım. Bir gülüş sesi "Hahahah! Gerçekten çok komiksin Akihiro-kun" dedi. Bu Kiyoshi-sama idi. "B-ben sadece korktum..hem sizde korkardınız" dedim homurdanarak. "Gomen Akihiro-kun" dedi. Bir anda ellerini belime doladı. Kulağıma yaklaşıp "Yapmak ister misin?" dedi. Kızarmıştım. "Bırak beni...b-bu hiç komik değil" dedim ağlamaklı bir sesle. "Ama neden Akihiro-kun? Bece hoşuna gidiyor" Bu söylediği söz beni kızdırmıştı. Dirseğimle onun karın boşluğuna sert bir şekilde vurdum. Kiyoshi-sama geriledi. Bana kızgın bir şekilde bakıyordu. "Bunu yaparak azla ileri gittin insan hemde çok" dedi sinirle. Gözleri yine kırmızılaşmıştı ve tırnakları yine uzadı. Korkuyla ona bakıyordum bana kötü bir şey yapacaktı kesinlikle. "Şimdi sana bunu ağır bir şekilde ödeteceğim. KARABUSA!!!" diye bağırdı. Bir anda siyah bir şey ortaya çıktı bu benim daha önce gördüğüm şeydi. "Evet efendim?" dedi. "Bu insanı sıkı bir şekilde bağla" dedi. Karabusa gülümsedi "Nasıl arzu ederseniz" dedi ve ben ne olduğunu anlamadan beni sıkı bir şekilde bağladı. "Bırak, bırak beni. Lütfen!" "Olmaz sana ödeteceğim ve seni yiyeceğim" dedi. Bana hızlı bir şekilde saldırdı.

Çığlıklar içerisinde gözlerimi açtım. Bana neler oluyordu böyle? Ellerim titriyordu, boncuk boncuk terliyordum. "Akihiro!" diye bir ses duydum. Kapı hızlı bir şekilde açıldı bu Kiyoshi-sama idi. Bana endişeli bir şekilde bakıyordu. "B-bana ne oldu?" deidm korkuyla. "Bir anda bayıldın. Ben ne yapacağımı bilemiyordum sonra seni şifacı bir arkadaşımın evine getirdim" dedi. Bana doğru yavaş adımlarla yaklaştı. Bir anda bana sarıldı. "Çok korktum. Sana bir şey oldu diye çok korktum" dedi hüzünle. Tam bir şey diyecekken kalın bir ses "İkiniz flörtleşmeyi kesin" dedi. Kiyoshi-sama bana sarılmayı bıraktı. "Hitori-chan" dedi. "Hey! Bana Hitori-chan deyip durma lanet tilki" diye bağırdı. "Ama neden? Pembe saçların seni kız gibi gözteriyor ama" "D-damaro!! lanet tilki" diye bağırdı Hitori. İkiside konuşurken çok komiktiler. Düşününce iyi arkadaş oldukları aklıma geldi. Bu beni mutlu etti ama sonra rüyam aklıma geldi ve bir az tedirgin oldum. Önce öldüğüm bir rüya şimdi de Kiyoshi-sama'nın bana zarar vermesi. Bunlar çok tuhaftı hemde çok. Böyle düşünürken bir ses duydum. "Buraya gel Akihiro Akeno. Buraya gel" diye korkunç bir sesti. Acaba onlarda duymuşmuydular? "Ş-şey bir ses duydunuz mu?" İkisi konuşmayı kesti ve bana baktı. "Ne demek istiyorsun çocuk" "Hey! ona çocuk deme Hitori-chan" dedi Kiyoshi-sama. Hitori yine ona kızgın bir şekilde baktı. Yine kavga edeceklerdi hemen araya girdim "Yani o korkunç sesi duymadınız mı?" "Hayır biz bir ses duymadık" "Ama.." "Belkide çocuk senin yanında kaldığı için kafayı yemiştir Raidon" dedi Hitori. "Bence yanılıyorsun Hitori-chan" dedi gülünç bir sesle Kiyoshi-sama. İkili yine kavga ediyorlardı. Gerçekten küçük çocuk gibiydiler. "Belkide ses sadece benim hayal gücümdür" diye düşündüm. En iyisi onları izlemekti beni güldürüyorlardı.

Şeytan bir tilki ve bir insan çocuk (Yaoi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin