Demek buraya kadarmış. Korkuyorum hemde çok. Ölmek istemiyorum lütfen birisi bana yardım etsin. Gözlerimi kapamıştım ve titriyordum. Sonra hiç beklemediğim bir şey oldu "Seni yemeyeceğim ama benim yardımcım olacaksın" dedi sert bir sesle. "Artık hareket edebilirsin ilacın etkisi geçti" dedi. Bu sırada güçlü bir rüzgr esti "Ah! Benim gitmem lazım sende etrafı düzenle ve yeni kimono giy" dedi ve hızlıca gitti. İçimden "Yoksa bana acıdı mı?" diye söyleniyordum. Sonra bir ses "Şanslısın insan. Kiyoshi-sama hiç böyle yapmazdı" Yan tarafa döndüm ve yine o siyah şeyi gördüm. "Sende kimsin?" dedim. "Ben mi?" "Evet sen petrole benzeyen yaratık" dedim sert bir sesle. Güldü "Ben Kiyoshi-sama nın yardımıcsı sayılırım" dedi. "Yardımcısı mı? Ama bana..." "Biliyorum herşeyi duydum insan. Evet sen onun yardımcısısı olacaksın aptal insan. Ama seni uyarıyorum Kiyoshi-sama çok çabuk sinirlenen biridir ve ayrıca son bir kaç yıldır doğru düzgün yemek yemedi yani çok aç. Dikkatli olsan iyi olur derim. Seni yemeye kalkabilir" yine o iğrenç gülümsemesini yüzüne takındı ve "Şimdilik dinlen ben buraları toplarım ama yarın hazır ol ilginç ve korkunç şeyler seni bekliyor insan" dedi ve kayboldu.
Ağır ağır odama doğru gittim. Odamın kapısı açıktı bende içeri girdim. Futonu serdim ve yattım. Aklımda bir sürü soru vardı. Ama bunları düşünemeyecek kadar yorgundum. Bu gün başımdan bir sürü olay geçti ve şimdi halime bak. Acaba annem ve babam endişelenmiş midir? Umarım iyidirler. Gözlerimi kapadım. Bu gün sona ermişti ama yarın çok ilginç şeyler olacağını biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan bir tilki ve bir insan çocuk (Yaoi)
Roman pour AdolescentsMerhaba! Yeni katıldım benim ilk yaoi im. Acemi olduğum için yanlışlarım olabilir. Eleştrilerinizi bekliyorum iyi okumalar :D *-*