2. Sezon 6. Bölüm

216 16 5
                                    

Herkese merhaba  yeni bölümle karşınızdayım. Kısa oldu ama yazdım ve bir az salladım ama umarım beğenirsiniz ^^ iyi okumlar vote ve yorumlarınızı unutmayın!!!

Gözlerimi açtığımda Kiyoshi-sama bana gülümseyerek bakıyordu. Gözlerimi ellerimle ovuşturdum ve "Günaydın" dedim. Elini yanağıma sürttü ve "Günaydın" dedi. Hafifçe gülümsedim ve Futondan kalktım. Kiyoshi-sama çıplak vücuduma bakıyordu sanırım nerelerimde izler bıraktığını sayıyordu. "Akihiro, bunu bir daha yapmak ister misin?" dedi. Bütün vücudum irkildi ona hafifçe gülümseyerek döndüm ve "Okula gitmem lazım" dedim tam hızla gidecekken beni tuttu ve tekrar Futo na attı. Üstüme çıktı. Ellimle onu uzak tutmaya çalışıyordum "Kiyoshi-sama, okula gitmem gerekiyor ve gerçekten bunu bir daha yapacak kadar enerjim yok" dedim ama beni dinlemedi ve erkekliğimi okşamaya başladı. "Ah...hayır...." dedim inleyerek. Kiyoshi-sama kulağıma sıcak nefesini üfledi bu da benim daha da heyecanlanmamı sağlamıştı. "Akihiro, bundan sonra benim iznim olmadan ne okula gideceksin ne de dışarı çıkacaksın" dedi. "N-neden....ah...." dedim. Hızlıca erkeklğimi okşamaya devam etti. Hala cevap vermiyordu. Boynumu ısırıp kanayan yerlerimi yalıyordu. Diğer elli ile göğüs uçlarımla oyun oynuyordu. Bense bir şey yapamyıyordum. Bunları yaparken bir anda kapı açıldı. "Hey, Kiyoshi çocuğu rahat bırakta okula gitsin" dedi. Kafamı kapıya doğru çevirdiğimde bunun Hitori olduğunu gördüm gerçekten çok sevinmiştim. Gülümsedim ve "Hitori" dedim. Kiyoshi-sama her şeyi bıraktı ve "Hitori, neden kapıyı çalmadan girdin? Meşkul olduğumu görmüyor musun?!" dedi. Kiyoshi-sama çok sinirlenmişti Hitori ise sakin bir şekilde ona bakıyordu. Sonra Hitori iç çekti ve "Tamam, onu seviyorsun ama o şimdi bunu yapmanı istemiyor ve onu zorlamış oluyorsun" dedi. Kiyoshi-sama ona doğru hızla adım attı. Elindeki tırnakları uzadı ve Hitori nin yanağını sertçe çizdi. Futondan fırladım ve "Ne yapıyorsun?!!" diye bağırdım Kiyoshi-sama ya. Sonra Kiyoshi-sama kolumu sertçe tuttu ve "Sen bana aitsin. Başkasına yaklaşmanı yasaklıyorum" dedi. Hitori eli ile yanağını tuttu ve "Akihiro, merak etme bu benim hatamdı. Kiyoshi bunu bana yapmakta haklı idi" dedi ve odadan gitti. O gittiğinde Kiyoshi-sama ya bağırdım "Neden yaptın bunu?!!! Bunu yapmaya hakkın yoktu!!!" dedim bağırarak. Kiyoshi-sama kolumu iyice sıktı. Eli ile boynumu kavradı ve sıktı. Korkuyla "N-ne....yapıyor-sunuz?" dedim nefes alamıyordum. Sırıttı ve "Sana demiştim Akihiro başkasına yaklaşma ve eğer yaklaşırsan sana acı çektiririm" dedi. Bunu dedikten sonra boynumu bıraktı ve odadan çıkıp gitti. Yere düştüm boğazımı tuttum ve nefes almaya çalıştım. Kiyoshi-sama sanki iki kişilikli gibi idi. Birisi iyi birisi kötü çok çabuk değişiyordu.

Şeytan bir tilki ve bir insan çocuk (Yaoi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin