3. Bölüm

517 45 14
                                    

Bu bölüm heyecanlı oldu :D umarım beğenirsiniz :D

Slaona gelmiştik. Tilki gözlü adam "Sen otur ben çayları hazırlayayım" dedi. Yere oturdum. Etrafa bakıyordum. Sonra bir şey dikkatimi çekti bir resimdi. Ayağa kalktım resmi elime aldım. Bu tilki gözlü adamdı ve yanında çok güzel bir kız vardı. "O benim kız kardeşim" arkamı döndüm ve tilki gözlü adamı gördüm. Elinde çaylar vardı. Resmi hemen yerine koydum. Eğilerek "Özür dilerim izinsiz bakmak istemedim" dedim. "Sorun değil. Hadi çaylar soğumadan içelim" dedi. Birlikte yere oturduk ve çayları içtik. Sonra "Şey kız kardeşiniz nerede?" Bunu söyleyince nedense yüzünde bir keder vardı. Yanlış ir şey söylemiştim. "Kız kardeşim..." Zorlukla konuşuyordu. "Kız kardeşim uzun zaman önce bir kazada öldü" dedi. "Özür dilerim ben bunu sormak istememiştim" Elini başıma koydu ve gülümsedi "Sorun değil" dedi. Nasıl böyle güçlü olabiliyordu? "Neyse ben bardakları götüreyim" dedi. Hemen "Şey adınızı daha öğrenmedim" "Benim ismim Kiyoshi Raidon" dedi ve gitti. "Kiyoshi Raidon" Çok ilginç bir isim sanki bana bir iblisin ismini hatırlattı.

Bir anda içim ürperdi. Neden böyle olmuştu? Sanırım üşüdüm ama bu imkansız tapınak çok sıcak ve üstümdeki kimono'da beni sıcak tutuyor. Arkamdan bir tıkırtı geldi. Hemen arkamı döndüm ama orada kimse yoktu. Korkuyla önüme döndüm ve siyah bir şeyle karşılştım. Donup kalmıştım. Neler oluyor? Siyah şey gülümsedi ve "İnsan buraya gelmekle hata ettin. Şimdi seni yiyecek" dedi ve kayboldu. Beni yiyecek miydi? AKlımda japon tarihi dersi geldi. Hoca bize bir tilki iblisinden bahsediyordu. Seçtiği insanları okul,ev gibi yerlere kadar takip edermiş. Sonra inasanları dışarı çıkmaya zorlar ve gözden kaybolurmuş. İnsanlar geri dönecekken bir iple onları yakalayıp ormanın derinliklerindeki tapınağa doğru götürürmüş. Sonra normal bir insan gibi onlara şefkatli ve yardım sever bir şekilde yaklaşırmış. Onlara çay ikram eder ve zaman geldiğinde onları yermiş. O iblisin ismi ise Kiyoshi Raidon muş. "Demek benim ne olduğumu anladın insan" Sesin geldiği yere doğru baktım. Bana gülümsüyordu. Kaçmak istiyordum ama kımıldayamıyordum bile. "Kımıldayamazsın o çayda ilaç vardı" dedi ve güldü. Bana doğru yaklaştı. Yaklaştıkça tırnakları uzuyor,gözleri kırmızılaşıyor ve tili kulakları çıkıyordu. Elini yanağıma götürdü. Gülümserken kesin dişlerini çıkardı ve "İtadakimasu" dedi.

Şeytan bir tilki ve bir insan çocuk (Yaoi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin