2. Sezon 7. Bölüm

320 21 2
                                    

Bu bölümü bayağa uzun tutmaya çalıştım. Umarım bu bölümüde seversiniz vote ve yorumlarınızı unutmayın ^^

Odadan çıktım ve koridorda yürümeye başladım sonra Hitoriyi gördüm yüzündeki yaraya bir sıvı sürüyordu. Onun yanına gittim ve "Hitori, iyi misin?" dedim endişeli bir sesle. Hitori yarasına sıvıyı sürmeye devam etti ve "Evet, ben iyiyim. Bunun olacağını tahmin etmiştim ama önemli değil Kiyoshi bazen kendini kaybeder özellikle konu sen olunca" dedi. Bir süre sessiz kaldım. Hitori yarasına sıvıyı sürmeyi bitirince "Tamam bu bir az acıyı dindirir" dedi. Sonra bana döndü. Ağzını kocaman bir gülümseme aldı ve eliyle saçlarımı karıştırdı. "Gerçekten endişelenmene gerek yok ben iyiyim. Bundan kötüsü ile de karşılamşmıştım Kiyoshi kız kardeşini öldürdüğünde bundan daha kötü bir şekilde kendini kaybetmişti" dedi. Sonra kolunu gösterdi. Şok olmuştum kolu resmen deşilmiş gibi idi. "Bu kadar da değil göğüsümüde çok fena hırpalamıştı ona vurmasaydım ölmüş olabilirdim yada sakat kalabilirdim" dedi. Kimonosunu göğüsüne kadar indirdi. Göğüsü aslında bütün üst kısmı yara bere içinde idi. Bunu Kiyoshi-sama yapmıştı. Bir anda Hitori hemen kimonosunu giydi. "Afedersin Akihiro bunları sana gösteridğim için ama şunu unutma her ne kadar kendini kaybetse ve kötü biri olsa bile bunları hepimizi düşündüğü için korumak için yapıyor. Özelliklede seni Akihiro" dedi ve yanımdan ayrıldı. O gittiğinde vücudum hareket edemedi. O yaralar, bunu Kiyoshi-sama yapmıştı. Gerçekten şok olmuştum ve kımıldayamıyordum hemde Hitori ile çok iyi dostlardı ama Kiyoshi-sama ona zarar vermişti ve hatta onu öldürebilirdi de. Anlamıyorum neden bu kadar rahat olabiliyor? Sonra Hitori nin sözleri aklıma geldi. "Ama şunu unutma her ne kadar kendini kaybetse ve kötü biri olsa bile bunları hepimizi düşündüğü için korumak için yapıyor. Özellikle de seni Akihiro" Hitori haklı olabilirdi. Hemen Kiyoshi-sama yı kötü diye yargılamamk gerekiyordu o iyi birisi idi. Hepimizi korumaya çalışıyordu. Gülümsedim "Afedersin, seni bir daha hemen yargılamayacağım" Arkamı dönünce Sasada yı arkamda gördüm. Şaşkın bir şekilde "Sasada?" dedim. Sasada bana sarıldı. "Sasada iyi misin? Ne oldu?" Omzumda bir ısaklık hissettim ağlıyor muydu? Hemen onu geriçektim ve ağladığını gördüm. Yanakları kıpkırmızı olmuştu. "A-akihiro sen okula gelmeyince endişelendim. Sana bir şey oldu zannettim" dedi hıçkıra hıçkıra. Gülümsedim "Merak etme Sasada sadece bu gün gitmedim ve benim için endişelenme kendi başımın çaresine bakabilirim" dedim onu rahatlatmaya çalışarak. Sasada nın göz yaşları bir az dinmişti. Sonra "Tamam ama sende bana haber ver. Yoksa aklıma binbir kötü şey geliyor ve endişeleniyorum" dedi. "Endişelenme" dedim bir kez daha ve elinden tuttum. "Akihiro?" Ona bakarak gülümsedim "Hadi gel bir az çay içip tatlı yiyelim" dedim ve onu götürmeye başladım. Sonunda tapınağın salonuna gelmiştik. Sasada mindere oturdu ve etrafa bakmaya başladı. "Sasada çayını nasıl istersin?" dedim. Etrafa bakmayı kesti ve "Ne varsa ondan alırım ama tatlı olarak Dango isterim" dedi. Sasada Dangoya bayılırdı. (Dango bir hamur tatlısıdır) Hemen mutfağa gittim veçayları hazırladım. Sonra Dango yapmaya başladım. Öncellikle hamura yuvarlak şeklini verdim sonra bir güzel kızarttım. Üstüne karemel döktüm ve şişe geçirdim. İki dango yu tabağa koydum ve götürdüm. Sasada Dango yu görünce gözleri parladı ve ağzından salya aktı. (Keşke Dango yu yazmasaydım benimde canım çekti ve Sasada gibi oldum *-*) Yeşil çayları ve dangoyu masaya koydum ve bende mindere oturdum. Sasada yeşil çayını aldı ve yudumladı sonrasında ise Dangoyu aldı ve yemeye başladı. Yerken bir şeyler mırıldanıyordu. Bir şarkı gibiydi. Sasada ne mırıldandığını merak ettiğimi anladı ve Dangosunu yemeği kesti ve "Gwiyomi şarkısını mırıldanıyordum. Çok güzel ve tatlı br şarkı" dedi. (Gwiyomi korelilerin bir şarkısıdır. Kiyomi diye okunur) "Gwiyomi bu japonca değil. Korece mi?" dedim. Sasada "Evet, istersen telefonumdan çalabilirim şarkıyı" dedi. Merak ettim ve "Tamam" dedim. Sonra Sasada çantasından telefonunu çıkardı ve şarkıyı açtı.

Gwiyomi şarkısının sözleri:

choko meopin han jogak sikyeonoko
gosohan uyuhanjaneul gidaryeoyo
oppahago nahago kkok maju anjaseo
seoro sonbadak wie yeppeun nakseoreul hajyo

hannun paljima nuga mworaedo naekkeo (naekkeo)
dareun yeojarang maldo seokkjima nan nikkeo (nan nikkeo)
saekki songarak geolgo kkok yaksokhaejwoyo
jeoldae na honja naebeoryeo duji ankiro

ildeohagi ileun gwiyomi
ideohagi ineun gwiyomi
samdeohagi sameun gwiyomi
gwigwi gwiyomi gwigwi gwiyomi
sadeohagi sado gwiyomi
odeohagi odo gwiyomi
yukdeohagi yugeun jjokjjokjjokjjokjjokjjok gwiyomi nan gwiyomi

hannun paljima nuga mworaedo naekkeo (naekkeo)
dareun yeojarang maldo seokkjima nan nikkeo (nan nikkeo)
saekki songarak geolgo kkok yaksokhaejwoyo
jeoldae na honja naebeoryeo duji ankiro

hana dul set nun gamgo naege dagawa
du soneuro nae boreul manjimyeo ppoppoharyeoneun
geu ipsul makgoseo

ildeohagi ileun gwiyomi
ideohagi ineun gwiyomi
samdeohagi sameun gwiyomi
gwigwi gwiyomi gwigwi gwiyomi
sadeohagi sado gwiyomi
odeohagi odo gwiyomi
yukdeohagi yugeun jjokjjokjjokjjokjjokjjok gwiyomi nan gwiyomi

hannun paljima nuga mworaedo naekkeo (naekkeo)
dareun yeojarang maldo seokkjima nan nikkeo (nan nikkeo)
saekki songarak geolgo kkok yaksokhaejwoyo
jeoldae na honja naebeoryeo duji ankiro
jeoldae na honja naebeoryeo duji ankiro(Şarkıyı multiye koydum oradan dinleyebilirsiniz)

Gwiyomi şarkısı insanı gerçekten etkiliyordu. Şarkıyı dinlerken ne olduğunu anlamadan Sasada ile Gwiyomi dansı yapıyorduk ve söylüyorduk. Bizi gören birisi olursa rezil olurduk ama elimde değildi şarkı beni etkilemişti. Dans ederken ve söylerken içeri Hitori girdi. Hemen dans etmeyi kestim ama Sasada hala dans ediyordu. Hitori bir bana bir Sasadaya bakıyordu. Sonra hiç beklemediğim bir şey yaptı "Gwiyomi!!!" diye bağırdı ve oda dans etmeye şarkı söylemeye Sasadaya katıldı. Hitoriye şok olmuş gibi bakıyordum ağzım açık kalmıştı. Bir iblisin böyle bir şeyi seveceğini bilmiyordum gerçekten ama yanılmışım. Onlar dans ederken bende onlarla birlikte dans etmeye ve şarkı söylemeye devam ettim. Bir kaç dakika boyunca dans ettik ve sonunda hepimiz yere yattık soluklanmaya başladık. Hitori "Arkadaşın Sasada gerçekten bir dahi" dedi. Sasada da "Teşekkür ederim Hitori-san" dedi. İkisi de iyi anlaşıyorlardı bu da güzel bir şeydi zaten Hitori ile herkes anlaşabilirdi. Soluklanırken salonun uç köşesinde Kiyoshi-sama yı bize bakarken gördüm. Hemen yerden kalktım ve normal oturuşuma geçtim. Hitori anladı ve Sasadayı da kaldırıp normal bir şekilde oturmaya başladı. Sasada "Ne oldu?" dedi. Hitori Sasadanın kafasını Kiyoshi-sama ya doğru döndürdü ve Sasada "Anladım...aman ne olacak ki sanki çoooookkk önemli biri" ded ve tekrar yere yığıldı. Sasada sarhoş olmuş gibi idi acaba bu şarkının yan etkisi olabilir miydi? Kiyoshi-sama iç çekti ve "En azından beni çağırlabilirdiniz" dedi. Durun yoksa Kiyoshi-sama kıskandı mı? Tam gidecekken "Kiyoshi-sama isterseniz sizde katılın tekrar açabilir ve dans edebiliriz" dedim. Kiyoshi-sama durdu ve bana döndü bir an için beni görünce vaz geçeeğini sanmıştım çünkü onca yaşanandan sonra vaz geçebilirdi ama o öyle yapmadı ve "Olur" dedi. Sonra Hitori Gwiyomi şarkısını çalmaa başladı. Kiyoshi-sama, ben, Hitori dans etmeye neşeyle gülmeye başladık. Sasada bizi izliyordu ve gülme krizlerine girmişti. Gülerken "Cidden böyle mi gözüküyoruz" dedi ve tekrar gülmeye başladı. Bu gün kötü bir gün olduğunu sanmıştım ama yanılmıştım gerçekten olağan üstü bir gündü ve komik. Gerçekten arkadaşlarımı ve Kiyoshi-sama yı seviyordum onlar beni şanslı bir insan yapıyordu iyi ki onlara sahibim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şeytan bir tilki ve bir insan çocuk (Yaoi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin