9. Bölüm Final :D

412 30 5
                                    

Öncellikle hikaye burada bitmiyor. Akihiro Akeno ve Kiyoshi Raidon u yeni süprizler bekliyor. :D Umarım 1. Sezonun finalini beğenirsiniz ve yorum yapmayı unutmatın lütfen! :D

Bir anda gözlerimi açtım. Kalbim çok hızlı atıyordu ellerim ise hala titriyordu. Etrafıma dikkatlice bakınca gökyüzünde olduğumu anladım. Ama ben nasıl uçuyordum ki? "Uçmuyorsun Akihiro-kun" arkamı döndüğümde beni şaşırtan birini gördüm "R-reiko?" Gülümsedi "Uzun zaman oldu Akihiro-kun" Ona dikkatlice bakınca kanatlarının olduğunu gördüm tıpkı bir melek gibiydi. "Reiko yani sen bir..." "Evet ben bir meleğim Akihiro-kun. Sana göz kulak olmak için gönderilmiştim" "Göz kulak olmak mı?" "Evet, sen küçükken farkında değildin ama çok büyük bir ruh enerjin vardı. Bu da iblisleri sana doğru çekiyordu elvetteki. O yüzden beni seni korumam ve kollamam için gönderdiler" Bu söyledikleri ve yaşadıklarım gerçekten kafamı karıştırıyordu. Bir dakika peki Kiyoshi-sama neredeydi? "Reiko Kiyoshi-sama nın nerede olduğunu biliyor musun?" Bunu dediğimde Reiko nun yüzü allak bullak oldu. Acaba bir melek olduğu için olabilir miydi? "Akihiro biliyorsun ki o bir iblis ve sana zarar verebilir" "Ne demek istiyorsun?" Ellerimi tuttu "Demek istediğim bir iblise asla ama asla güvenilmez. Onlar yalancı dır hemde çok. İşte bu yüzden benimle gel ve sıradan hayatına devam et. Ailen le mutlu ol her zaman ki gibi yakın arkadaş olalım güzel bir hayat yaşayalım." Ellerimi hızlıca çektim. "Sıradan hayat mı? Hı! Reiko anlamıyorsun artık sıradan bir hayatım kalmadı. Seninle gelsem bile bu mümkün değil" "Ama neden Akihiro?" "Nedeni Kiyoshi-sama yı sevmem. Onu seviyorum ve hayatımı onunla geçirmek istiyorum. Üzgünüm Reiko ama seninle gelemem sonuçta ben tuhaf bir çocuğum" dedim ve gülümsedim. Reiko ya bakınca gülümsedi. "Eğer onu o kadar seviyorsan onun yanına git Akihiro ona yardım et...ve unutma eğer bir konuda başın sıkışırsa beni bulman yeterli" dedi ve yumruğunu bana gösterdi. Bu bizim tokalaşmamızdı bende yumruğunun üstüne vurdum. "Görüşürüz AKihiro-kun güzel bir hayat yaşa...." Reiko göden kayboldu ve kendimi yere basarken buldum. Yumruğumu sıktım ve kalbime götürdüm "Şimdi Kiyoshi-sama ve Hitori-sama ya yardım etmeliyim" dedim ve son sürat koşmaya başladım. Koşarken aklıma kötü ben geldi. Acaba hala burada mıydı? Tedbir olsun diye arkamı döndüm kimse yoktu buna sevinmiştim. Şimdi rahat rahat gidebilirdim.

Bir kaç dakika sonra tapınağı gördüm ama heryeri yanıyordu ve parçalanmıştı. Gözlerim Kiyoshi-sama yı arıyordu. Her yeri dolaştım ama onu bulamadım ne de Hitori-sama yı. Tam umudu kesecekken bir ses "Akihiro" diye bağırdı. Bu sen Hitori-sama nındı. "Hitori-sama!" "Şükürler olsun iyisin" Üstü başı kir içindeydi sanki bir savaştan çıkmış gibiydi. Yanağında bir çizik vardı ve kanıyordu. "Kiyoshi-sama nerede?" Bunu söylediğimde yüzünü bir hüzün kapladı. Omuzlarımı tuttu "Akihiro senden güçlü olmanı istiyorum. Ridon üzgünüm ama o....." "Hayır! Bu imkansız o ölmüş olamaz....o...o" "Akihiro kendine gel Ridon burada olsaydı senin güçlü olmanı isterdi." Bunları söylerken gözleri doldu. Kendime hakim olamadım ve bende ağlamaya başladım. Bu haklsızlıktı. Neden o? Neden ben değil? Biz böyle ağlarken "Hitori sen gerçekten de kötü birisin" dedi. Bu ses bana tanıdık geliyordu hemen sesin geldiği yöne baktım ve Kiyoshi-sama yı gördüm. Üstü kirle ve yarayla kaplıydı. "Kiyoshi-sama?" "İyi olmana sevindim Akihiro" dedi ve gülümsedi. Hitori-sama ya baktım ve gülüyordu. "Yani beni kandırdınız mı?" "Haha! Gomen Akihiro ama yüzünün nasıl bir hal alacağını merak ediyordum" Beni kandırdığı için omzuna vurdum. "Ah! Bunu neden yaptın?" "Bu beni kandırdığın içindi" dedim. İkiside güldü. Kiyoshi-sama bana bakıyordu bende ona Hitori bunu görmüş gibi "Ben sizi yanlız bırakayım" dedi ve gitti. İkimizde birbirimize öylece bakıyorduk. Sonra "Akihiro biliyorsun ki bu senin hatan değildi" Gözyaşlarım dökülüyordu "Hepsi benim hatamdı. Bunu biliyordun hemde o gün çarpıştığımızdan beri değil mi? Çünkü hissetmiştin ve savaştığınız şey ise kötü bendi yani karanlık ben değil mi?" Kiyoshi-sama hiç konuşmadı ama sonra "Evet, savaştığımız şey kötü sendi ama biliyor musun tam Hitori ve ben yenilecekken bir şey oldu orada seni gördüm. Karanlığın içinde yapayanlızdın birilerinden seni kurtarmasını istiyordun. Bende dayanamadım ve sana seslendim. Seslendiğimde ise kötü sen garip davranmaya başladı ve bende bunun aramızdaki bağ olduğunu anladım. Bende bu bağı kullanıp karanlık seni yok ettim" Bu sözleri kalbimin çok hızlı atmasına sebep oluyordu. Dyanamadım ve ona sarıldım. O da bana sarıldı. Kendimi onun kollarında güvende hissediyordum. Acaba bu sevgi miydi? Aramızdaki bir bağ mıydı? "Akihiro senden bir ricam olacak" "Evet" "Benimle sonsuza kadar yaşar mısın?" Yüzüne baktım. Gülümsedim ve "Sonsuza kadar" dedim. Kiyoshi-sama çenemden tuttu ve "Sonsuza kadar" dedi ve beni öptü.

Çok uzun olmadı ama :D neyse yapacak bir şey yok.

 

 

 

Şeytan bir tilki ve bir insan çocuk (Yaoi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin