Capitolul 6

392 15 3
                                    

Ma trezesc, ma ridic din pat și ma uit la ceas.....E 9? PARCA PUSESEM CEASUL SA SUNE!!!
Fug în bucătărie sa mananc si ii vad pe toți stand în living.
Eu: Ce faceți? De ce nu sunteți la scoala?
Uraraka: Am fost la scoala. Aizawa-sensei ne-a dat o lista cu agențiile de eroi ca să ne alegem unde sa facem studiile practice și după ne-a trimis înapoi la camin. Hawks-senpai a vrut sa te trezească, dar l-a oprit Aizawa-sensei. Maine la prima ora trebuie sa ii confirmam unde vom face practica. Poftim*îmi da lista*
Eu: Aaa...pai atunci n-am pierdut nimic. Ma pun sa dorm la loc.
Ma întâlnesc cu Hawks pe hol.
Hawks: Hei, Yuki. Ce ai în mana?
Eu: Lista cu agențiile de eroi. Trebuie sa ne alegem agenția la care trebuie sa facem practica și sa dau răspunsu mâine.
Hawks: Poți face practica la agenția mea dacă vrei. Deja i-am făcut lui o cerere de recrutare lui Tokoyami.
Eu: Vreau totuși sa ma uit pe lista. Îți dau răspunsul diseară.
Hawks: Bine. Eu ma duc pana în oraș sa  fac niște cumpărături, am de gând sa gătesc niște ramen în seara asta. Vrei sa iti iau ceva?
Eu: O Cola la 2.5 l și 2 pungi de chipsuri cu Sare
Hawks: Atat?
Eu: Da.
Hawks: Când ma întorc, vrei sa te antrenezi cu mine și Tokoyami în fata căminului?
Eu: Bine.
Hawks pleacă, iar eu întru în camera. După vreo ora aud bătăi la mine in usa.
Hawks:Yuki-chan, ti-am adus ce mi-ai cerut.
Eu:*deschid usa și ii iau punga din mana* Mersi mult. Cat trebuie sa iti dau?
Hawks: Nimic.
Eu: Zi cât treuie sa iti dau sau iti iau bonul din mana și aflu.
Hawks: Prinde-ma mai intai*rade*
Hawks o ia la fuga prin cămin, cu mine după el. Datorita aripilor, era foarte rapid. Am încercat sa ii șterg quirk-ul fără rezultat.
Hawks: *zburand în fata mea* Dacă iti folosești quirk-ul pe mine asta nu înseamnă ca nu pot sa zbor. Aripile sunt o parte din mine, în schimb nu pot sa îmi lansez penele.
Eu: Fir-ai tu sa fii de  chicken nugget.
Ajung mai aproape de el și ii sar în spate. Acesta pierde controlul aripilor și se prăbușește cu mine in spate, amandoi rostgolindu-ne pe jos.
Hawks: Te-ai rănit?
Eu: Sunt bine. Tu ai pățit ceva?
Hawks: Nu.
Eu: Te-am prins asa ca da-mi bonul.
Hawks:*rade* Ups...l-am scăpat.
Eu: TE BAAAAT.
Ma năpustesc asupra lui, dar el se ferește de toate loviturile mele.
Hawks: Doar atat poți, piticanie?
Încerc sa îl lovesc din nou, dar el tot continua sa se ferească asa ca mi-a venit o idee. Ma trântesc deodata pe jos și încep sa tip
Eu: AU GLEZNA. CRED CA MI-AM LUXAT-O.
Hawks s-a schimbat la fata deodata. S-a lăsat pe vine ca să vadă ce am pățit, dar eu mi-am pus picioarele în jurul gatului lui, dandu-l peste cap și lasandu-l lat pe pământ.
Hawks:*zambeste* Not bad, piticanie.
Se ridica de pe jos și se scutura, la fel și eu.
Hawks: Vai ce am obosit.
Eu: Deja? Cred ca e din cauza vârstei *rad*
Hawks: *oftiat* Am 22 de ani, sunt cu 4 ani mai mare decât tine. Nu e o fiderenta foarte mare
Eu: Pai în general după ce treci de 20, începe sa te cam doara oasele
Hawks: Lasa ca iti arat eu! *Ma ia pe sus și începe sa alerge*
Eu: KEIGOOO!LASA-MA JOOOS.
HAWKS: Mai spui de mine ca ma ramolesc?
Eu: NU, LASA-MA JOOOOS TE ROOOOG.
Hawks: Bine.
Ma lasa jos și mergem înapoi la camin.
Hawks se duce in living, iar eu în bucătări sa fumez o tigara.
Todoroki: *mancand* Ce faci?
Eu:* tresar* Vai ce m-ai speriat. Uite voiam și eu sa fumez o tigara, dar vad ca mănânci asa ca aștept pana termini. Nu vreau sa te deranjeze mirosul.
Todoroki: E în regula. Fumează.
Îmi aprind tigara si stau cu spatele la geam.
Todoroki:E ceva între tine și Hawks?
Eu:*ma înec cu fum*. Doamne,nuuu. De ce întrebi?
Todoroki: De ând a venit stati foarte mult impreuna.
Eu: Nu mi se pare. Avem camerele apropiate și ne întâlnim deseori pe hol.
Todoroki: Auzi, maine ma duc acasa sa îmi serbez ziua de naștere. Ai vrea sa vi la mine?
Eu: Sigur.
Todoroki: Bine. O sa ii anunț și pe frații mei. Sper doar sa nu fie tata acasă.
Todoroki mi-a povestit intențiile  lui Endeavor a crea "quirk-ul perfect" ca să îl depășească pe All Might. Îmi pare foarte rău că a suferit atat din cauza egoismului de care tatăl lui a dat dovada.
Îmi termin tigara si ma duc la tata sa ii spun.
Eu:*întru in camera* Tata, mâine e ziua lui Todoroki și m-a invitat și pe mine la el acasă sa sărbătorim cu frații lui.
Tata: Bine. Cat o sa stați?
Eu: Pai nu știu. ricum stai liniștit, nu dorm la el ca va trebui sa ne întoarcem la camin.
Tata:*zambeste* Asta voiam sa aud. Ce cadou o sa ii faci?
Eu: Pai ma gândeam sa ii fac un desen ca doar mi-am luat cu mine tableta grafica când m-am mutat.
Tata: Suna bine. Du-te și apuca-te de el ca să nu stai treaza toată noaptea ca aveți scoala.
Eu: Bine.
Tata: Te-ai decis la ce agenție iti faci studiile practice?
Eu: Da. Hawks m-a întrebat dacă vreau sa merg la agenția lui împreună cu Tokoyami. Tokoyami a acceptat, dar eu am preferat totusi sa ma uit si pe lista. In cele din urma o sa ii accept propunerea. Ție ti-am zis acum. O sa ciocanesc și la el sa ii spun.
Tata: Bine. Îmi notez pe caiet, iar tu și Tokoyami nu veniți mâine la scoala pentru ca aveți cerere de recrutare de la o agenție care nu e pe lista.
Eu: Bine.
Ies din camera și cobor în living unde Hawks statea întins pe canapea.
Eu:*ma sprijin de canapea* Kei-go-kun. M-am gândit la ce mi-ai propus și răspunsul este da, voi face studiile practice la agenția ta cu Tokoyami.
Hawks: Nu ziceai ca vrei sa te uiți pe lista?
Eu: M-am uitat , doar ca nu prea aveam ce alege. Vreau sa ma antrenez sa fiu mai puternica, nu doar sa patrulez pe străzi cum fac ceilalți. Singura agenție la care m-as fi antrenat mult ar fi fost cea a lui Gunhead, dar Uraraka s-a înscris la el.
Hawks: O sa imi facă placere sa va antrenez pe tine și Tokoyami.
Eu: Si mie, eroule nr 3. Well.... eu ma duc sa ma apuc de un desen. Ne vedem mai târziu.
Hakws: Pot sa vad și eu cum desenezi?
Eu: Sigur. Haide.
Intram în camera lui tata, îmi scot tableta grafica și cât așteptăm să se încarce îmi pregăteam spațiul de lucru.
Hawks:*stand în pat* Si ce o sa desenezi?
Eu: Maine este ziua de naștere a lui Todoroki și vreau sa ii fac un portret.
Hawks: Todoroki, adică fiul lui Endeavor?
Eu: Da.
Hawks: De mic l-am admirat pe Endeavor și pot spune ca el e motivul pentru care m-am ambiționat sa devin erou.
Eu:Si ai reușit. Ești cel mai tânăr erou și nr 3, pe deasupra.
Hawks: Tu de ce vrei sa devii erou?
Eu: Pai... e mai complicat la mine...la început nu mi-am dorit. Din cauza ca tata e vânat de liga pentru quirk-ul lui m-a dus la o matusa în Tokyo sa stau când aveam vreo 11 ani ca să ma protejeze. Și în Tokyo eram elevă în anul 2 la un liceu cu cursuri normale. Când am aflat ce s-a întâmplat la USJ și ca au fost foarte mulți răniți grav printre care și tata, m-am decis ca vreau sa devin erou și sa salvez oamenii. Asa ca a doua zi mi-am făcut bagajele și uite-ma aici.
Hawks: Măcar tu ești susținută și acum il ai pe Eraser alături... eu n-am avut parte de asa ceva. Tatăl meu e în pușcărie de când aveam 7 ani ca a furat o mașină și a ucis 6 oameni intr-un accident, iar mama m-a părăsit când a aflat ca tata a fost arestat. După toate astea Endeavor m-a văzut dormind pe străzi rănit și infometat și m-a dus la spital, de unde la scurt timp am fost adoptat de niște oameni de nota 100 care m-au crescut pana în prezent.
Eu: Imi pare rau sa aud de asta.
Hawks: E ok. Ma bucur ca mi-ai ascultat povestea.
Eu:*trag un scaun lângă al meu* Hai sa te uiți cum desenez*
În timp ce desenam Hawks de uita foarte atent chiar și la cea mai mica liniuța trasata de mine.
După vreo 2 ore, desenul era gata.
Hawks: Pai și culorile unde sunt?
Eu:*ii întind creionul de la tableta* Ia asta și misca-l pe tot ecranul.
Îmi ia creionul din mana și începe sa facă cum i-am spus.
Hawks: E UIMITOOOR. WOW, TU CHIAR AI TALENT

Fata lui tata( BNHA fanfiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum