E dimineața. Ma dau jos din pat, ma schimb, mănânc după care ma fac comoda pe canapeaua din sufragerie. Ceilalți si-au început studiile practice, mai puțin eu și Tokoyami, doar ca la noi va mai dura ceva din cauza ca Hawks este internat în spital.
Eu și Tokoyami nu suntem foarte apropiați asa ca, deși aveam casa doar pentru noi, nu stăteam unul cu celalalt.
În timp ce butonam telecomanda aud usa deschizandu-se.
Kirishima: Yuki-chan, ești acasă?
Eu: Da.
Deodata îl vad pe Kirishima facandu-si apariția în living însoțit de Tamaki din Big Three și de eroul FatgumKirishima: Yuki-chan, cineva vrea sa te cunoasca
Tamaki se panichează și se lipește cu capul de burta lui Fatgum.
Fatgum: Scuze pentru el. E timid de fel.
Eu: Stiu. *rosesc* sunt fana Big Three...
Fatgum: Presupun ca tu ești Yuki, fata lui Eraser.
Eu: Da. Eu sunt. Îmi pare bine sa va cunosc, domnule Fatgum.
Fatgum:Te rog nu îmi spune "domnule" *zambeste*. Am 25 de ani
Eu: Imi pare rau.
Fatgum:*zambeste* E în regula. L-am rugat pe Red Riot(Kirishima) sa ne faca cunoștință cu tine pentru ca e ceva super tare sa moștenești exact quirk-ul pe care îl are și tatăl tău. Nu e asa, Suneater(Tamaki)?
Tamaki:D-da...
Fatgum: Mi-e foame. Haideți sa mancam ceva.
Tamaki:Fatgum, ai mâncat acum jumate de ora 6 meniuri cu burgeri extra.
Fatgum: Tot mi-e foame. Fac cinste. Hai și tu Yuki-chan.
Eu: Stați sa îl întreb și pe Tokoyami dacă vrea.
Urc scarile si ciocanesc la usa lui Tokoyami iar acesta imi deschide.
Eu: Tokoyami-san, vrei sa mănânci în oraș cu mine, Kirishima, Fatgum și Tamaki?
Tokoyami:Dacă îmi spuneai mai devreme, mergeam. Acum am mâncat și nu îmi mai e foame. Scuze.
Eu:Ok atunci.
Cobor înapoi la ei.
Eu: Lui Tokoyami nu ii este foame.
Kirishima: Haideți sa mergem atunci.
Ajungem la un restaurant și ne comandam. Recunosc ca pe mine m-a cam luat valul și am comandat aproape la fel de mult ca și Fatgum.
Kirishima: *rade* O sa poți manca tot? Ti-ai comandat kilogramele în mâncare.Eu: Activitatea mea preferata, inafara de desenat, e mâncatul.
Fatgum se uita la mine, dar când m-am uitat și eu la el, acesta a început sa roșească.
CITEȘTI
Fata lui tata( BNHA fanfiction)
FanfictionÎn aceasta poveste este vorba despre Yuki Aizawa, fiica lui Aizawa Shouta(Eraserhead) care este profesor la renumitul liceu UA, dar și erou profesionist. Aceasta se transfera la UA în clasa 1 A imediat după ce a auzit de bătălia purtata de aceștia c...