Capitolul 8

330 18 3
                                    

~Dabi și Mr. Compress afrara*
Compress: Cam frig afara, nu crezi?
Dabi: Nah, nu mi se pare.
Compress:Totusi de ce ai vrut sa ieși afara în mijlocul zilei? Nu îți stă în fire.
Dabi: Asa mi-a venit deodata.
Compress: Pentru o fiica de erou, e chiar de treaba Yuki.
Dabi: Ii este frica.
Compress: Adică?
Dabi: Zic de caterinca pe care o face. O face doar ca să își ascundă frica.
Compress:Nu m-am gândit la asta. Poate ca ai dreptate. Totusi nu are de ce ca nu o vom răni.
Dabi: Sa fi luat deodata din sânul familiei și sa fi dus intr-un loc total străin iti da o stare de frica. Am simțit și eu asta.
Compress:Înainte sa plece Toga și Shigaraki ai zis ca vrei sa vorbești ceva cu ea și ca v-ati mai văzut acum 5 ani. Dacă nu te deranjează, ai putea sa îmi spui?
Dabi: Iti spun, dar dacă le spui și celorlalți iti dau foc când dormi
Compress:Ma știi pe mine sa fiu asa panarama?
Dabi:*isi aprinde o tigara* În fine. Yuki m-a salvat acum 5 ani. Cred ca aveam vreo 17 ani și nu puteam sa îmi țin quirk-ul prea bine sub control. Pe atunci nu arătăm cum arat acuma. Și intr-o seara l-am scăpat de sub control în timp ce ma antrenam și am luat foc. Nu știu dacă era in trecere sau m-a auzit țipând. În timp ce eram tăvălit pe jos de durere deodata mi s-au stins flăcările și atunci am vazut-o pe ea intinzandu-mi o mana sa ma ridic. Am lasat-o sa ma bandajeze iar după ce am terminat am fugit fără sa ii spun măcar un " multumesc" la cât de traumatizat eram. Și imediat după ce a arătat Shigaraki poza cu ea am recunoscut-o.
Compress: Pai și cum ai recunoscut-o?
Dabi: După zambet. În timp ce ma bandaja, ea zâmbea și îmi spunea ca o sa fiu bine ca să ma consoleze.
Compress: Si cand ai de gând sa vorbești cu ea?
Dabi: Când voi fi doar eu cu ea, dar voi idioților sunteți tot timpul pe aici. Dacă ii zic sa vina cu mine pe acoperiș o sa creadă ca vreau naibii sa o violez.
Compress: Ia stai asa ca ma suna Twice. *vorbește la telefon* Zi ma bipolarule ce e?.....Aaaaa....pai eu îs cu Dabi pe afara....Sa mori tu *roseste și ii curge sânge din nas*....Bine hai ca venim și noi, pa.
Dabi:Ce mai are și sclerozatul ala? Și vezi ca iti curge sânge din nas.
Compress: Știi ca Toga poarta numai fuste. Ei bine Yuki aparent nu suporta fustele și cum nu are cu ce sa se schimbe trebuie sa ia de la Toga....faza e ca ii vin cam scurte și ne-a zis Twice sa ii luam o pereche de blugi și sa ne întoarcem.
Dabi: Bine.
~La ascunzătoarea Ligii~
Toga: Hai ca iti vine bine fusta mea.
Eu: Imi vine pe dracu sa ma ia ca mi se vede fundul, măcar dacă erau pantaloni*se uita la Twice*SI TU LA CE TE UITI PERVERSULE CA DACA ITI DAU UNA....
Toga:Nu e vina lui ca ești mai lata în solduri decât mine.
~Dabi pov~
După ce am luat blugii, eu și Compress ne-am intors acasă. Intram și o vedem pe Yuki care aproape ca îl batea pe Twice și pe Toga care o ținea.
Eu: Am aju- *rosesc*

Nici bine nu zic ce am de zis ca îmi sar în evidenta coapsele lui Yuki

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Nici bine nu zic ce am de zis ca îmi sar în evidenta coapsele lui Yuki...doamne...arata chiar bine

Ii dau blugii fără sa ma mai uit la ea, ma întorc cu spatele și ma așez pe canapea, în timp ce Compress statea și saliva, iar Yuki se duce sa se schimbe

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ii dau blugii fără sa ma mai uit la ea, ma întorc cu spatele și ma așez pe canapea, în timp ce Compress statea și saliva, iar Yuki se duce sa se schimbe.
Eu:*ii trag una peste ceafa* Perversule.
Compress: De parca ție nu îți place ce vezi.
Dabi: Măcar eu pot sa ma controlez, nu ca tine,pedofilule.
Ies pe acoperiș sa ma liniștesc.
~Yuki pov~
Întru sa ma schimb. Doamne ce bine e în blugi. Alta viata. Sunt puțin mai largi fata de cum îmi plac mie, dar important e ca îmi vin.
Ma duc înapoi la ăștia.
Toga: Chiar iti statea bine în fustele mele.
Eu: Asta e. Dacă îmi veneau mai lungi poate opream măcar una.
Toga:Of...păcat.
Îmi iau țigările de pe bar și decid sa ma duc puțin pe acoperiș sa îmi limpezesc gândurile. Ajung acolo și il vad pe Dabi stand pe vine, aprinzandu-si o tigara.

 Ajung acolo și il vad pe Dabi stand pe vine, aprinzandu-si o tigara

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Vai de viata mea....ce sa fac, ce sa fac....hai ca rămân ca dacă plec o sa își dea seama ca mor de frica. Dabi se ridica și se sprijină de gard.
Îmi aprind tigara si stau cam la 3 m de el. Acum observ ce inalt e. Apai la cât îs eu de mica ma ia la subraț si fuge.
Ma uit la stele și pic pe gânduri. Oare ce fac tata și restul? Sper ca sunt bine...abia aștept sa ii îmbrățișez iar pe toți.
Dabi:*vine înspre mine* Ești ok?
Eu:*tresar* D-da...de ce întrebi?
Dabi: Pari stresata.
Dabi vine și se așează pe jos lângă mine. Dacă face vreo mișcare dubioasa, ii dau un picior în gura, ii șterg quirk-ul și fug la Toga și restul. M-a mâncat in cur sa urc pe acoperiș. Mai bine fumam la bar.
~Dabi pov~
Hai fraiere spune-i odată acel "multumesc".Nu aveam retineri când omoram oameni și am retineri sa vorbesc cu o fata. Ce naiba e în neregula cu mine!?
Ok...la 3 ii spun....1....2....3....SI
Eu: E chiar bine afara, deși e răcoare.
ESTI MAI PROST CA NOAPTEA. De unde și pana unde am scos eu asta?
Yuki: Mi-e puțin cam frig mie.
Dabi: *îmi dau camasa si rămân în maieu* Ia camasa mea.
~Yuki pov~
Dabi: Ia camasa mea.
Își da cămașa jos și mi-o pune peste umeri.
Eu: Um...mersi... dar tu?
Dabi: O sa fiu ok. Ma încălzesc cu quirk-ul meu.
Mai stam vreo 10 minute, după care ii dau camasa.
Eu: Hai inauntru sau o sa răcim amandoi.
Coboram înapoi la ceilalți, iar eu ma duc direct în camera, fără sa mai spun ceva.
~La caminul clasei 1A~
Deku:Aizawa-sensei!? Haideți sa mâncați ceva.
Aizawa: Trebuie sa o salvam pe Yuki.....dar cum...?
Deku: Nu ați mâncați nimic, o sa vi se facă rău.
Aizawa:MIDORIYA, TACI.Lasa-ma sa gândesc.
Deku iese din camera.
Todoroki:Cum e?
Deku:La fel.
Hawks: Nu pot sa cred ca nu am putut sa o salvez....nu merit locul 3...
Deku: Yuki-chan va fi bine. Va asigur.
Aizawa: *iese din camera* Bun deci vom începe antrenamentele sa o salvam pe Yuki. Am cerut sprijinul politiei,lui All Might, tuturor eroilor profesioniști și celor din  The big Three. Mai rămânem doar noi sa dam tot ce avem mai bun.
Hawks: O voi salva pe Yuki-chan cu orice preț.
Kirishima: Si cand vom merge mai exact?
Aizawa:Șir Night Eye și agenția lui încearcă sa le descopere ascunzătoarea...probabil ca peste 3-4 luni va avea loc operațiunea de salvare.
Denki: Nu e cam mult timp?
Aizawa: Liga a rapit-o pe Yuki pentru quirk, deci nu o vor ucide sau tortura.
Hawks: Haideți sa ne unim și sa o salvam pe Yuki. PLUS ULTRA!
Toti: PLUS ULTRA.

Fata lui tata( BNHA fanfiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum