~Autor pov~
A trecut mai bine de o luna de când Yuki a fost rapita de Liga Infractorilor. În tot acest timp, s-a împrietenit cu ei, exceptandu-l pe Shigaraki care nu o suporta de la bun început. Chiar dacă e colega de camera a lui Toga, ea a devenit foarte apropiata de Mr. Compress cu care se înțelege de minune. Frica ei de la început aproape a dispărut.
Cat despre Dabi, acesta nu a reușit nici pana acum sa ii mulțumească lui Yuki pentru ca l-a salvat acum 5 ani, dar plănuiește sa o facă cat mai curand.
Yuki a descoperit ca Liga Infractorilor nu e chiar asa înfricoșătoare cum pare, ci chiar toți sunt foarte de treaba și înțelegători cu cei din rândul lor.
~Yuki pov~
Eu:Kurogiri, hai sa jucam șah.
Kurogiri: Bine. Stai sa pun paharele pe raft.
A trecut mai bine de o luna de când am fost rapita. Pot spune ca cei din Liga sunt foarte de treaba pentru niște infractori. Nu ma asteptam sa ma simt chiar asa bine în compania lor. Nu mai zic ca am aflat și informații despre quirk-urile lor pe care o sa i le spun tatei și celorlalți eroi când vor veni sa ma salveze. Chiar dacă sunt de treaba, tot nu vreau sa fac parte din Liga. Scopul meu in viata e sa ajung erou profesionist și sa salvez oameni alături de tata.
Kurogiri:Am terminat. Hai sa jucam
Scot piesele și le așez pe tabla. În timp ce jucam vine Dabi și isi aprinde o tigara.
Dabi: Sa mor de am înțeles vreodată cum se joaca.
Eu:Eu jucam cu Shoto destul de des, doar ca online în timpul orei de mate. El m-a învățat sa joc.
Kurogiri: Mai ai nevoie de antrenament. Te-am băgat în șah. Orice mutare ai face tot șah rămâne deci am câștigat.
Eu: Fir-ar....da-mi o cola ca să ma consolezi.
Kurogiri: Bine *scoate o doza din frigider*. Poftim.
Dabi: Da-mi și mie o cola.
Twice: DOAMNE FERESTE, DABI BEA COLA.
Dabi: Mai taci bipolarule. Mi-e sete.
Toga: Haideți sa ieșim afara diseară. A zis Spinner ca vine cu mașina.
Dabi: Eu nu ma mai urc când e soparla aia la volan nici sa ma omori.
Eu: Ai rau de masina?
Dabi: Da.
Eu: Te înțeleg ca și eu am *rad*
Compress:Dabi, mai știi când ai vomitat pe mine în duba?
Dabi: Sa mor de nu îți dau foc.
Compress:*se uita la mine* Deci din cauza lui asta micu*arata spre Dabi* nu am putut sa ne ducem misiunea la bun sfârșit pentru ca i-a fost rau si nu a putut sa își folosească quirk-ul. Nu mai zic ca a și vomitat pe mine *piele de gaina*
Dabi: *isi activează quirk-ul* TE OMOR, HOUDINI.
Eu:*ii șterg quirk-ul* În primul rand, doar eu ii zic Houdini și in al doilea rand el nu are nicio vina ca are rau de masina. E ceva cu care te naști.
Toga: TI-AI FOLOSIT QUIRK-UL PENTRU PRIMA OARA DE CAND ESTI AICI OMG.
Eu: Dacă nu îl foloseam luam și noi foc, nu doar Compress.
Toga: Atunci haideți sa ieșim pe afara sa facem ceva interesant. M-am plictisit în casa.
Shigaraki: Nu va duceți nicăieri, retardaților,ca aveți treaba.
Twice: Avem?
Shigaraki: Da. O veți supraveghea pe ea.
Din spatele lui Shigaraki apare o fetita mica și adorabila, cu un par foarte lung și frumos alb. Saraca părea foarte speriata.Dabi: Pedofilule.
Shigaraki: Tu taci din gura, bacon umblator. Ea este Eri și am adus-o aici pentru ca ne va fi de mare ajutor.
Eu: Ce ajutor iti poate oferi un biet copil?
Shigaraki: Quirk-ul lui Eri poate întoarce o persoana în timp. Adică dacă cineva își pierde quirk-ul de exemplu, îl poate întoarce în momentul în care acesta încă îl avea. Și aici iti întri tu în rol*se uita la mine*
Eu: De ce eu?
Shigaraki: Nu își poate controla quirk-ul și în cazul în care il pierde de sub control, tu o sa i-l ștergi. În fine, eu v-am lăsat. Ma duc sa dorm.
Shigaraki pleacă, iar eu și restul rămânem cu Eri. Saraca e asa speriata...
Toga:*se agita pe lângă ea* Bună Eri, eu sunt Toga.
Eri se sperie și mai rau si începe sa plângă.
Dabi: Vezi Toga? Acum plânge.
Eu: Lasa ca ma ocup eu. *ma apropii de ea și ma pun pe vine* Bună Eri, eu sunt Yuki. Ești foarte frumoasa *zambesc*
Eri: M-mersi...tu ești și mai frumoasa.
Eu: Awww....mersi. Ti-e foame? Vrei ceva de mancare?
Eri:*încă speriata* D-da
Eu: Ce îți place să mănânci?
Eri: Mere.
Eu:*rad* Merele sunt ca și gustare. Ma refer la mancare-mancare.
Eri: Onigiri.
Eu: Kurogiri, poți face te rog niște onigiri pentru Eri?
Kurigiri: Bine
Eu: Eri, sa știi ca Kurogiri face mâncare bună.
După vreo ora Eri a mâncat, dar tot speriata era. O înțeleg. Asa eram și eu acum o luna.
Toga: Wow. Chiar te pricepi la copii. Ești ca o mama.
Eu: Eu am fost crescuta doar de tata deși as fi vrut sa o am și pe mama alături. Nici nu am apucat sa o cunosc ca a murit imediat după ce m-a născut.
Toga: Imi pare rau. Nici eu nu am familie. De fapt, nimeni de aici nu are familie.
Eu: Vreau sa o fac pe Eri sa nu mai fie asa speriata....gata știu....da-mi niște foi de hârtie și un pix sau creion.
Toga îmi da ce aveam nevoie și ma duc lângă Eri care stătea pe scaun cu privirea în jos.
Eu: Eri-chan, ma lași sa te desenez?
Eri:B-bine.
Îmi iau un scaun și ma pun în fata ei.
Eu: Va trebui sa te uiți la mine ca să îți desenez fata cum trebuie.
Eri își ridica privirea din pământ și se uita la mine. Sper sa o fac sa zâmbească. După vreo 15 min termin desenul și i-l arat
CITEȘTI
Fata lui tata( BNHA fanfiction)
FanficÎn aceasta poveste este vorba despre Yuki Aizawa, fiica lui Aizawa Shouta(Eraserhead) care este profesor la renumitul liceu UA, dar și erou profesionist. Aceasta se transfera la UA în clasa 1 A imediat după ce a auzit de bătălia purtata de aceștia c...