E dimineața. Ma trezesc și ma schimb de pijamale. Azi am liber deoarece Tokoyami nu se simte prea bine, iar Hawks a zis sa facem cu toții pauza de o zi. Ma gândesc sa ii spun tatei ca eu și Hawks suntem împreună, dar nu știu când as putea sa ii spun și sa nu fie nervos de dinainte. Am decis sa ies cu Hawks prin oraș la o plimbare ca să îmi limpezesc gândurile.
Hawks: Ești ok? Pari stresata.
Eu: Mda...nu știu cum sa ii spun tatei de noi...
Hawks: Spune-i direct "Tata, eu și boul asta cu aripi suntem impreuna" *rade*
Eu: *rad* Eh...nici chiar asa.
Hawks: Încearcă sa fi deschisa cu el. Pana la urma e tatăl tău și te va înțelege, ai 18 ani totusi. Ii vom spune amandoi, mai bine.
Eu: Nu e o idee rea.
Hawks deodata scoate un lănțișor cu o pana roșie și mi-l da.
Hawks: Asta e pana mea. Când ai vreo problema, atinge-o și voi veni la tine.
Eu: Ce draguuuut. Il adoor.Am fost la KFC unde Hawks a mâncat aripioare picante, iar eu un sandwich. Ma uitam la el cum mănâncă. Tot mi se pare ciudat cum poate manca aripioare ținând cont ca are aripi.
Hawks: O sa fiu sincer cu tine: la început te-am plăcut doar pentru aspect, dar după un timp văzând cât de mult ții la prietenii și tatăl tău m-a făcut sa realizez ca ești cu totul deosebita și ca vreau ceva serios cu tine...chiar îmi placi,Yuki, și o sa încerc sa te fac cea mai fericita *zambeste*
Eu: *rosesc* M-mersi.
În timp ce îmi continuam întâlnirea cu Hawks ma suna tata.
Eu: Da tata.
Tata: Yuki,vino cât poți de repede la penitenciarul de maxima securitate pentru răufăcători. E urgent.
Eu: Stai ce? De ce?
Tata: O sa afli mai multe când ajungi. Nu pot vorbi prea mult. Pa.
Tata îmi închide telefonul lasandu-ma cu ochii in soare.
Hawks: S-a întâmplat ceva?
Eu: Ma poți duce la penitenciarul de răufăcători? Tata mi-a zis sa vin cât pot de repede.
Hawks: Imediat.
Hawks ma ia pe sus și ma duce cât a putut el de repede. Am intrat singura deoarece gărzile nu l-au lăsat și pe Hawks. Sunt condusa de un polițist unde se aflau tata, Mic și....Kurogiri?
Eu: Ce naiba se întâmplă aici?
Politistul: Având în vedere ca acum ceva timp ai fost rapita de Liga, cred ca îl știi pe Kurogiri.
Eu: Da....totusi de ce m-ati chemat?
Politistul: Credem ca Kurogiri e un nomu extrem de dezvoltat având în vedere ca are gândire proprie. Totusi, un nomu are nevoie de un corp omenesc ca sa poata fi creat. Noi credem ca in spatele lui Kurogiri se afla cadavrul lui Oboro Shirakumo.
Eu: Cine mai e și ala?
Tata: Eu, Hizashi (Mic) și Oboro am fost in aceeași clasa la UA. Eram numiți "Cei 3 prostălăi de la UA". El e omul care te-a numit "Yuki". În ziua în care te-ai născut și mama ta a murit, Oboro te ținea in brate și se uita pe geam. Afara ningea și a spus ca numele de "Yuki" ți s-ar potrivi( "yuki" în japoneza înseamnă "zapadă"). A murit în timp ce ne făceam stagiile practice, la nici un an de când te-ai născut.
Mic: Sa știi ca te-a adorat încă din prima clipa în care te-a văzut.
Eu: Pai și de ce sunt aici?
Politistul: Quirk-ul lui Kurogiri e foarte asemănător cu cel al lui Oboro. Inițial l-am rugat pe Eraser sa își folosească quirk-ul de stergere al lui pe el ca să ii putem vedea fata, dar fără rezultat.
Tata: Fiind fiica mea și moștenind quirk-ul asta de la mine, te-am chemat aici sa ma ajuți sa ii șterg quirk-ul lui Kurogiri. O vom face în același timp, amandoi.
Politistul: Vom porni microfoanele ca Kurogiri sa ne poată auzi.
Politistul apasă pe un buton și se retrage în fata ușii.
Kurogiri: Wow...se pare ca ai venit sa ma vizitezi,Yuki. Sa știi ca iti simțim lipsa.
Eu: Bună și ție.
Tata:*se uita la mine* La 3 ne activam quirk-urile.....1...2...3.
Cu greu reusim sa facem asta, dar eu și tata nu ne dam bătuți niciodată.
Tata: Oboro, adu-ti aminte de mine...Hizashi....
Kurogiri: Imi pare rau, dar pe mine ma cheamă Kurogiri.
Mic: Hai Oboro... aminteste-ti...suntem prietenii tai din liceu.
Eu: E mai greu decât m-am așteptat....ma ustura ochii.
Tata: Nu te da bătută.
La un moment dat observ o șuviță albastra ieșind la iveala.
Tata: Nu te da, bătută, Yuki.
Deodata văzusem cum jumătate din chipul lui Kurogiri se transforma in fata unui băiat care pare de o seama cu mine.Kurogiri:*gafaind* Y-Yu-Yuki...
Tata: Da, Oboro...ea e Yuki...fiica mea și totodată și cea căreia tu i-ai dat numele asta...
Kurogiri: *gafaind* Ce mare.....ai crescut...Y-Yuki...
Tata în cele din urma clipește pentru ca i se uscasera foarte tare ochii, dar eu continuam. Aveam ochii roșii și plini de lacrimi de la usturime, dar nu voiam sa renunț. În cele din urma am reușit sa ii șterg quirk-ul complet doar pentru 2 secunde deoarece ochii mei își depasisera limitele. Ma așez pe scaun extenuata, iar tata îmi da niște picături sa îmi pun în ochi.
Tata:Te-ai descurcat bine. Având în vedere ca ai reușit sa ii dezvălui complet identitatea, înseamnă că ai devenit mai puternica chiar și decât mine.
Eu: Doar tu m-ai antrenat *zambesc*
Politistul: Asta a fost tot. O sa va mai chem când va fi nevoie.
Eu, tata și Mic plecam de la penitenciar și ne ducem înspre camin. Ajungem în camera, iar tata se pune la birou și se lasă ușor pe spate.
Eu: Ești ok?
Tata: Da, doar putin obosit. Tu ești bine?
Eu: Ma cam ustura ochii dar în rest nu am nimic.
Tata: Ma bucur atunci. Scuze ca ti-am stricat planurile, dar era urgent.
Eu: Nu e nimic. Doar știi ca nu te-as lasa niciodată.
Tata: Odată și odată tot va trebui sa ma lași pentru ca vei creste și vei avea și tu propria ta familie.
Eu: Mai e pana atunci.
Tata: Ai dreptate, dar sa știi ca mereu vei fi fetita mea.
Eu: Stiu asta....*las capul în pamant* Um ...tata...
Tata: Da?
Eu: Trebuie sa iti zic ceva.
Tata: Spune.
Eu: Um...știi...eu și Hawks....suntem împreună...
Tata: Știam.
Eu: Cum asa?
Tata: Le-am auzit pe Mina și restul fetelor vorbind de asta.
Eu: A....pai și....nu ai nimic împotriva?
Tata: Nu. Singurul lucru care nu imi prea convine e ca presa va afla și vei fi implicata și tu, dar atâta timp cât nu pățești nimic nu am ce obiecta.
Eu: Ma bucur atunci.
Tata: Totusi sper sa se comporta frumos cu tine.
Eu: O va face, îți zic eu. Altfel va fi vai de penele lui.
Tata: Cum spui tu.
Ies din camera și ma duc sa fumez o tigara. Afara era Todoroki care stătea pe scaunul de lângă usa.
Eu: Hei.
Todoroki: Hei. Ce faci?
Eu: Am iesit sa fumez o tigara. Tu ce faci?
Todoroki: Am iesit sa iau puțin aer și sa ma bucur de liniștea de afara.
Eu: Da...e super liniște aici. Uite ce frumos se vede cerulTodoroki: Ar trebui sa îl desenezi.
Eu: Bună idee. *zambesc* Am ce face în seara asta.
Todoroki: *imi pune mana pe umar* Sa îmi arăți și mie după ce îl termini.
Eu: Sigur *rad*
Todoroki: Auzi...
Eu: Da?
Todoroki: E adevărat ca tu și Hawks sunteți împreună?
Eu:Da, de ce?
Todoroki: Voiam doar sa știu. Ma bucur pentru voi.
Eu: Mersi.
Todoroki: Maine ești libera?
Eu: Da, de ce?
Todoroki: Fuyumi vrea sa ieșiți.
Eu: Daaaaa....voi ieși cu ea.
Todoroki:I-am dat numărul tău. Te va suna ea și vedeți voi la ce ora sa va întâlniți.
Intram în cămin. Todoroki se duce in camera lui. Întru și eu la mine în camera, îmi deschid tableta grafica și ma apuc sa desenez acel cer înstelat.
CITEȘTI
Fata lui tata( BNHA fanfiction)
FanfictionÎn aceasta poveste este vorba despre Yuki Aizawa, fiica lui Aizawa Shouta(Eraserhead) care este profesor la renumitul liceu UA, dar și erou profesionist. Aceasta se transfera la UA în clasa 1 A imediat după ce a auzit de bătălia purtata de aceștia c...