Mai sunt 2 zile, iar minunata mea "vacanta de recuperare" va lua sfârșit, după care ma voi întoarce iar la UA. Keigo a plecat câteva zile în Tokyo ca să rezolve niște răufăcători,asa ca ma pot bucura de putina libertate. Îl plac pe Keigo, dar uneori e prea sufocant. Mi-am petrecut o mare parte din zi la cămin, iar mai pe seara am ieșit cu Todoroki, Deku și Uraraka la o cafea.
Deku: Ce ma bucur ca în sfârșit am ieșit cu toții.
Uraraka: Si eu.
Eu: Ce bine îmi pare sa aud asta. Voiam sa ieșim cu toții de ceva timp, dar au intervenit foarte multe chestii.
Uraraka: Dacă ne va strica cineva sau ceva distractia, eu una fac crima.
Eu:*rad* Calmeaza-te. Nu ne va strica nimeni distracția.
Todoroki: Mi-e foame....
Deku: Haideți sa mancam undeva.
Uraraka: Știu eu un restaurant ieftin cu un ramen demențial. Ai mei ma duceau mereu acolo când eram mica.
Eu: Mi-ar prinde bine un ramen. În ultima perioada am mâncat numai conserve. Voi ce ziceți, băieți?
Deku&Todoroki: Hai sa mergem.
Mergem la restaurantul cu pricina, comandam și în scurt timp ne-a venit mâncarea.
Eu: Wow....e uriaș.
Uraraka: V-am zis eu. Acum gata cu vorbăria și haideți sa mancam.
După ce am mâncat, toți ne-am dat mai pe spate și am început sa oftam.
Eu: Cum mai mergem noi dacă suntem plini?
Uraraka: Plutim.
Uraraka ne atinge și începem sa plutim cu toții afara din restaurant.
Eu: Chiar mi-as dori sa am un quirk ca al tău, Uraraka.
Uraraka: Da. E foarte util dacă ești o persoana leneșă. Însă, dacă ma forțez prea mult, amețesc și dau la boboci.
Eu: Cred ca toate quirk-urile au efecte negative. Al meu de exemplu, îmi usucă foarte tare ochii.
Deku: Am meu ma amorțește.
Todoroki: Dacă ma forțez prea mult cu quirk-ul tatei, îmi pot arde pielea. Cu al mamei, nu am avut probleme.
Eu: Poate în vacanta de vara mergem cu toții la mare. Ar fi frumos sa petrecem mai mult timp împreună.
Deku: Chiar ar fi....nu știu dacă Aizawa-sensei va fi de acord.
Eu: Va fi, nu îți face griji. Pana la urma sunt fiica lui. *rad*
Todoroki: Dacă va veni și tata, refuz.
Eu: E na...nu va veni. Vom fi doar noi, tata și Mic.
Am continuat sa plutim pana am ajuns pe o strada aglomerata.
Deku: Bun. Acum unde mergem? Nu as prea avea chef sa merg la cămin, iar Aizawa-sensei ne-a zis sa fim inapoi pana în 11.
Uraraka: Haideți la arcade.
Eu&Deku: DAAA.
Todoroki: Sunteți prea entuziasmați....
În timp ce mergeam înspre arcade, ne-am întâlnit cu Fatgum.Fatgum: Hei copii. Ce faceți?
Deku: Mergem la arcade. Vrei sa vii?
Fatgum: Poate alta data. Acum îl aștept pe Suneater.
Deku: A...ok...
Dam sa plecam și îl observam pe Tamaki indreptandu-se înspre noi.
CITEȘTI
Fata lui tata( BNHA fanfiction)
FanfictionÎn aceasta poveste este vorba despre Yuki Aizawa, fiica lui Aizawa Shouta(Eraserhead) care este profesor la renumitul liceu UA, dar și erou profesionist. Aceasta se transfera la UA în clasa 1 A imediat după ce a auzit de bătălia purtata de aceștia c...