Au trecut 2 luni de când m-am întors înapoi la ai mei. Între timp Hawks a fost externat, iar aripile i-au crescut aproape complet. Am început și studiile practice iar eu și Tokoyami ne descurcam foarte bine și am devenit mai apropiați. Pot spune ca am legat o oarecare prietenie și cu Bakugo. Cat despre Dabi, nu am mai știut nimic de el de atunci. Ii spusesem sa îmi dea un mesaj când poate sa vorbească și nu a mai dat...ma întreb dacă e bine. Eu și Todoroki petrecem foarte mult timp unul împreună cu celalalt, ulterior au mai venit și Natsuo și Fuyumi la noi la camin pentru a ne uita cu toții la un film. De Shinsou nu mai știu absolut nimic,cred ca o sa il sun mai tarziu.
Bakugo:* se uita la mine* Ești ok, pramatie? Nu pari în apele tale. Dacă nu te pregătești, plec fără tine.
Pentru un moment uitasem ca m-a invitat Bakugo la o plimbare cu skate-ul pe afara.
Eu: Aa...da...scuze. am picat pe gânduri. Ma duc sa ma pregatesc.
Bakugo:Ai 10 minute.
Eu: Mai mult decât suficient.
Urc scarile, ma îmbrac repede în ceva sport, iau skate-ul și ieșim din cămin.Bakugo: Da-i din picioarele alea scurte pramatie. Sau ai obosit deja?
Eu:Niciodată.
Ne-am plimbat ce ne-am plimbat și ne-am luat cafea de la tonomat ca suntem amândoi pe sărăcie. La un moment dat începe ploaia iar eu și Bakugo începem sa radem
Bakugo: Dacă răcesc, e vina ta.
Eu:De ce a mea?Tu ai vrut sa mergem cu skate-ul.
Bakugo: Pentru ca nu îți misti mai repede cracii aia scurți.
Eu: A da? *încep sa fug*
Bakugo:*aleargă în spatele meu * O sa te explodez.
Eu: Mai intai prinde-ma *rad*
Eu și Bakugo am făcut intrecere pana la camin. Intr-un final a fost remiza. Pe canapeaua din living ne aștepta tata cu niște prosoape.
Tata: Credeam ca nu mai veniți. Sunteți uzi fleasca. Schimbati-va și coborâți imediat jos.
Eu: Ok, dar ce s-a întâmplat?
Tata: *zâmbind în coltul gurii* Nimic, doar ca vreau sa petrec puțin timp cu voi și restul clasei și sa ne împrietenim. Și având în vedere ca sunteți cu toții în perioada practicii și ca nu va duceți la scoala, m-am gândit ca asta ar fi momentul oportun sa ne cunoaștem cu toții mai bine.
Eu: *entuziasmata* CE MISTOOO. MA DUC ACUM SA MA SCHIMB.
Tata:*zambeste* Hai fugi.
Urc scarile cu Bakugo în urma mea, întru în camera, ma usuc bine și ma bag în niște pijamale super comfy.
CITEȘTI
Fata lui tata( BNHA fanfiction)
FanfictionÎn aceasta poveste este vorba despre Yuki Aizawa, fiica lui Aizawa Shouta(Eraserhead) care este profesor la renumitul liceu UA, dar și erou profesionist. Aceasta se transfera la UA în clasa 1 A imediat după ce a auzit de bătălia purtata de aceștia c...