Sen kendine ne kadar yediremesen bile,ben senden daha iyi bir okçuyum.~Buse Gözüpek
Arda koşarak sınıfa gelmişti. Nefes nefese kalmış bir şekilde girdi içeriye elini masaya koyup nefes almaya çalışıyordu. Olduğum yerden kalktım ve Arda'nın omuzlarından tutup oturttum onu. Ardından önüne diz çöküp sakinleşmesini bekledim:Buse:Noldu Arda da bu kadar koşmuşun?
Arda nefes alış verişlerini kontrol etmiş ardından isyan edercesine konuşmaya başlamıştı:
Arda:Abi kantinden dönüyordum bı baktım Cihangir Hoca duyuru panosunun orda. Ben ona baktım o bana baktı sonra arkasını dönüp gitti . Sonra onun baktığı yere gittim.... Antrenman bugün öğlen vakti diyor... ALLAHIM! DAHA İLK GÜNDEN ANTRENMAN MI OLUR ABİĞ
Elimi yüzüme vurdum ardından güldüm. Ah Arda bu kadar şapşal olma...
Buse:Aman be Arda! Bu muydu yani, koştun o kadar saçma bir şey için.
Eline şişe suyu tutuşturdum. Açtığı gibi direkt dikmişti kafasına. Bu hali acayip komik görünüyordu.
Buse:Kasırga'nın haline bakılırsa aptal bir antrenmanı dahi kapışmaya çevirecekler...
Diğerleri de bana hak verircesine kafalarını salladı.
Elif:Aslında onlarla arkadaş olmaya çalıştık. Ama ne yaparsak yapalım yine de aynılar
İskender bu sefer söze girdi.
İskender:Ne demişler;Bir insan yedisinde neyse yetmişinde de odur. O yüzden fazla takmayın.
Daha sonra bana bakmıştı. Kafamı salladım ardından gözlerimi kaçırdım. Ve önüme döndüm zaten ders zili de çalmıştı çoktan.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Mavi Ay spor salonuna girdiklerinde içeride sadece Salih Hoca ve Kasırga vardı. Kasırga ne alaka??
Asya:Kasırga'nın burada ne işi var?
Buse Asya'ya yaklaştı. Ve konuşmaya başladı.
Buse:Birazdan öğreniriz...
Ardından yanlarına gittiler. Elif yine 'hanım hanımcık kız' rolünü yerine getirebilmek için konuşmaya başladı.
Elif:Merhaba Salih Hocam nasılsınız?
Salih:Merhaba çocuklar
Arda:Hocam-
Arda göz ucuyla kasırgaya baktı ardından tekrardan kafasını Salih Hoca'ya çevirdi.
Arda:Kasırga'nın burada ne işi var? Bizim bildiğimiz kadarıyla turnuva 1 ay önceydi. Yani Kasırga ile aramızda başka bir turnuva yok?
Salih:Yani öyle de Cihangir Hoca'nızın işi çıkmış o yüzden bugün antrenmanı bizimle yapıcaklar.
Asya sessizce isyan ediyordu o sırada:
Asya:Bu adamın da ne kadar işi varmış... Bu nasıl hoca be? Ben olsam on kere atmıştım okuldan!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙷𝙰𝚃𝙰 ꜱᴇᴢᴏɴ 2/1
FanfictionGeçen kitapta Buse'nin hayatını öğrenmiştiniz. Ailesine kavuşmuştu ancak hiç bir şey normal olmayacak. Kötü günle geride kalmıştı şimdi daha kötü günler vardı. Kitabın tamamı sevgili arkadaşım Meryem'e ithaf edilmiştir...