Eve gelir gelmez yukarı çıkmıştı daha fazla dışarıda kalcak mecali yoktu genç kızın. Okuldan erken çıkmıştı bu yüzden annesinden izin alarak.
Odasına geldiğinde çantasını sert bir şekilde yere bırakmıştı. Kalbinin zor dayandığını farkederek masasına tutundu. "Sinirlerine hakim olmalısın güzelim, yoksa canın daha çok yanar"
Acaba geç mi kalmıştı zihni bunu hatırlatmaya. Sinirlerini kontrol edemeyince patladığını ve pek iyi sonuçların ortaya çıkmadığını biliyordu. Normalde kontrol edebilirdi ancak bugün şansı yaver gitmemişti. Önce kendisine değer verdiği kişi ona söylenmeyecek laflar etmiş, kavga etmişlerdi, o anki siniriyle ise babasına patlamıştı.
Kafası karışık bir şekilde ellerini saçından geçirdi. Aynaya baktığında berbat gözüktüğünü farkedince gözleri fal taşı gibi açılmıştı. "Yuh amınakoyim bu hal ne?! Şaftın kaymış lan!"
Gözlerini kapatıp tekrardan açtı. Gözlerinin altına sürdüğü kapatıcı biraz silinmiş morluklar ortaya çıkmıştı. gelirken zaten koşmuştu, saçları darmadağındı o yüzden.
Eli tepeden toplu saçlarına gitmişti. Tokayı çıkardı ve saçlarini serbest birakti. Gözlerinin altındaki bozulmuş kapatıcıyi peçeteyle silip yok etti tamamen.
Yalandan bir örgü yaptı saçlarına. Ucunu tutturdu tokayla üstünü değiştirdi sonra. Altına basit bir eşofman, üstüne sevdiği bir sweat. Artık tamdı. Eski Buse ile bütünleşmişti tamamen.
Yerdeki kırık camları gördü. Mavi Ayla olan fotoğrafının çerçevesi... Camı bir kaç parçaya ayrılmış yüz üstü duruyordu. Oraya ilerledi yavaş adımlarla. Yere eğildi, çerçeveyi aldı küçük parçaları elinin tersiyle attı. Ardından fotoğrafı çıkardı içinden. Dikkatlice inceledi herkesi, mimiklerini. Ya turnuvada ya da turnuvadan sonraki gün çekilmiş bir fotoğraftı.
Camı olmayan çerçeveyi rafa kaldırdı. Fotoğrafı ise üsüne koydu, yerdeki cam parçalarından büyük olanları elinde topladı ardından çöpe attı. Küçük olanları ise bir kenara attı "Süpürgeyle uğraştırmayın beni Allah aşkına"
Olduğu yerden doğruldu, yatağının üstündeki sessize alınmış telefona baktı:"Hassiktir..."
Merto aranıyor...
*açılma sesi*-6 cevapsız çağrının amacı ne?
-Okulda değil misin sen?
-Hayır evdeyim, keyfim yok dinlenicem biraz.
-Peki bu keyfinin olmaması Mavi Ayla bir alakası olabilir mi?
-Kısmen, sen nerden biliyorsun?
-Arda demin Alara'yı aradı, sözüm ona seni arayıp bulamiyorlarmiş bize bir şey demiş miymişin falan filan. Noldu anlat!
-Saol canım bugün hizmetlerinizden yararlanmayacağım.
-Eski Buse vibe'ı almam normal mi?
-Normal.
-Bu da anlatman için ikinci sebep.
-Sonra konuşsak cidden yorgunum.
-Peki sen nasıl istersen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙷𝙰𝚃𝙰 ꜱᴇᴢᴏɴ 2/1
FanfictionGeçen kitapta Buse'nin hayatını öğrenmiştiniz. Ailesine kavuşmuştu ancak hiç bir şey normal olmayacak. Kötü günle geride kalmıştı şimdi daha kötü günler vardı. Kitabın tamamı sevgili arkadaşım Meryem'e ithaf edilmiştir...