11.Bölüm//ᴇꜱᴋɪʏᴇ ᴅöɴüş

742 37 34
                                    

BUSE

BUSE BİR BEKLE...

Hızlı adımlarla okul koridorundan yürüyordu. Arkasından gelen sesleri duymazdan geliyordu, hatta duymuyordu. Dolabına geldiğinde durdu ve kilidini açıp ders kitaplarını aldı. Kulaklığından son ses müzik çalıyordu.

Omzuna değen elle kulaklığından birini çıkardı. "Ne var İskender?"

İskender:İki dakika dinle beni nolur ya...

Buse:İskender ben bencil biriyim bunu kendin dedin, ayrıca kararım kesin bundan sonra benim için Mavi Ay diye bir takım yok. Senle de sadece arkadaşız.

İskender:Tamam haklısın sana öyle dememeliydim ama sinirlerim şu sıralar gerçekten bozuk, kafam allak bullak olmuş durumda. Sinirimi de senden çıkardım istemeden.

Buse:Ben sana ne demiştim İskender, derdinu birine anlatmayıp içinde tutmaya devam edersen bu büyür ve kontrol etmekte zorlanırsın. Sonrasında böyle yanlış şeyler söylersin.

Ayrıca kafanın allak bullak olması yaptığını haklı göstermiyor. Kalbimi kırmanı da haklı göstermiyor,eğer benle konuşacaksan da kendini toparla da gel. Seni bilmem ama ben kendimi ezdirtecek biri değilim, bu lafların altında da kalmam!

Ardından diğer kulaklığını da takıp sınıfa doğru ilerledi. Ders fizikti. Aman ne hoş...

Kapı açıktı kapıdan içeri baktığında Fikri Hoca ve Savaş Hocayı görünce şaşırmıştı kulaklıklarıni çıkarıp cebine attıktan sonra seslendi:"Hocam napıyorsunuz?"

Fikri ve Savaş onlara bakan kıza çevirdiklerinde konuştukları konuyu bırakmışlardı:"Buse zil çalıcak birazdan senin sınıfta olman gerekmiyor mu?"

Buse:Fikri Hocam ders zaten sizinle? Bildiğim kadarıyla dersler burada işleniyor en başından beri.

Fikri:Doğru ya, dersi unuttum ben!

Kız çantasını sandalyelerden birinin üstüne bıraktı ardından yanlarına geldi.

Buse:Drone mu bu?

Fikri:Hayır bu benim icadım Vecihi. Ama evet drone'a benzer bir yapısı var.

Buse:Ne işe yarıyor peki?

Fikri ilk baş Savaşa baktı Buse ise bozulmuş aleti incelemeye devam ediyordu.

Fikri: Eğer buralarda güçlü bir enerji kaynağı varsa onu bulmamızı sağlıyor, yani sağlıyordu, bozulana kadar.

Buse:Anladığım kadarıyla o kadar da fazla bir hasar yok bir iki ayarlama ve parça değişikliliğiyle hallolur.

Iki adam anlamamış gibi kıza bakarken o ise konuşmasını sürdürdü.

Buse:Demek istediğim şu; Şu kabloyu kısaltıp buna bağlarsanız elektrik akımının daha kolay ve hızlı geçmesini sağlarsınız, bunları da yanlış yerlere bağlamışsınız. Bu kablo buranın , bu da buranın zaten. Şu parçalar ise yanmış ama bulunması kolay parçalar olduğu için eğer değiştirirseniz tamamdır.

Savaş kıza anlamamış bir şekilde bakarken Fikri ise kızın anlattıklatından sonra sordu:"İki bakmayla bunları nasıl anlayabildin yahu?"

Buse:Kuzenim bu tip şeylere fazla meraklı, elektronik şeylerle vs. Ondan bir kaç şey öğrendim işte. Bu arada Savaş hocam dersin başlamasına 10 dakikadan az var.

Savaş:Hi doğru diyorsun benim daha öğretmenler odasına gitmem gerekiyor.

Fikri:Benim de almam gereken bir şeyler vardı seninle geliyorum.

𝙷𝙰𝚃𝙰 ꜱᴇᴢᴏɴ 2/1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin