Gözünün önünde olmasını istemek mi? Bunu daha yeni annesini kaybetmiş bir kıza bakmayı reddedip yetimhane kapısına bırakıp 5 yıldır arayıp sormayan,üstelik başka bir kadınla evlenip bir çocuk evlat edinen bir adam mı söyledi bunu?
~MertTehlikeli işler peşindeler. Bilmiyor muyum sanki? Boş yere günahlarını almak istemem ama belli de yani. Yolun yarısını koşarak gitmiştim. Aptal ben... Sinirlerime hakim olmam gerekiyordu yoksa kendimi kaybediyordum ve bu sadece bana zarar oluyor.
Duvarın birine yasladım kendimi ve nefes nefese olduğum yerde gökyüzüne baktım. Tepedeki güneş hafif batıya inmişti. Hava gayet de açıktı ve canlı bir şekilde maviliğini yansıtıyordu.
Yavaş tempoda yürümeye devam ettim. Arkamdan gelen titreşim sesiyle elimi cebime attım. Mert arıyordu. Açtım ardından kulağıma götürdüm
Buse:Alüü
Mert:Naber Cimcime??
Buse:Ne yapayım? Evden kaçtım, bakkala gidiyorum.
Mert:He iyi Eren de bakkaldaydı zaten. Takılırsınız. Niye evden kaçtım dedin?
Buse:Babamların 'özel' konuşacakları varmış Mavi Ay'la o yüzden ben de evden ayrıldım bir süre.
Mert:Mavi Ay demişken... Ya özlendin be kızım. Yokluğun acayip hissediliyor.
Buse:Ben de sizi özledim. Hem de çok. Daha ilk günden yaşadığım şeylere bak... Diğerleri nasıllar?
Mert:Sen gittikten sonra Alara başımızın etini yedi-
Buse:Söyle ona gitsin açılsın şu Arda'ya. Arda'ya da diyorum yok ben utanırım. Bu gidişle kusura bakmasınlar da nah kavuşurlar birbirlerine.
Mert:Aklımı okudun şuan var ya... Neyse Eren her zamanki gibi erik komasında,Mehmet desen Eren'e sataşıyor sonra diğer sınıftakilerle ticarete girişti yine.
Buse:Hepsi ayrı manyak bunların. Mehmet'e söyle sadece kendi yaşıtlarıyla yapsın ne yapıyorsa üst sınıflara bulaşsa geberir,alt sınıflara bulaşsa ceza alır. Bari kendi yaşıtlarıyla takılsın da 'bAkIn HoCaM nE gÜzEl OyNuYoRlAr' desin keltoş müdür. Birinci sınıfız çünkü ya biz...
Telefonun ardından uzun bir sessizlik ve sonrasında gelen kahkaha beni şaşırtmıştı. Hafif tebessüm edip gülerken konuşmaya devam ettim.
Buse:Ne var be manyak!
Mert:5 senedir hareketlerin dahil hiç değişmedin biliyorsun demi?
Buse:Sen benim şuanki hareketlerimi nerden bil-
Nefesimin kesildiğini hissettim. Gözlerimi şaşkınlıkla açıp hızla arkamı döndüm. Sadece bir kaç metre ötede bana gülerek bakan çocuğu görünce gülerek bağırdım.
Buse:SENİ GERİZEKALI MANYAK HERİF!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Buse:SEN
TAM
BİR
MANYAKSIN
MERT
SOYLU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙷𝙰𝚃𝙰 ꜱᴇᴢᴏɴ 2/1
FanfictionGeçen kitapta Buse'nin hayatını öğrenmiştiniz. Ailesine kavuşmuştu ancak hiç bir şey normal olmayacak. Kötü günle geride kalmıştı şimdi daha kötü günler vardı. Kitabın tamamı sevgili arkadaşım Meryem'e ithaf edilmiştir...