!
Kızı arkama çektim..fakat...!
Elimi bana vurmasın diye önüme doğru kapadım.Kızı arkaya doğru yittirdiğimde kolumdan tutup beni hızlıca geriye çekti .Sonrada bana bakıp ormana doğru gitmeye başladı.
Olduğum yerde kaldım.Herkes dağılmıştı, Yağmur yavas yavas dinmeye başlamış,bense hafiften kanayan bacağıma bakıyordum.
Yaşananlar,yaşadıklarım cidden komik.İnsanlar garip.Düşünüyorum da ben mi garibim çevremdekiler mi ?
Güçlü bir şekilde kahkaha atmak istiyorum.İçimdeki şeyler bunu engelliyor.
-------------
Ayağa kalkarken tökezledim.Bacağım sızlıyordu.Çadırıma gittim.
Uyumak istiyorum.Sadece uyumak
En iyisi kimseyi takmamak.
Kimseye karışmamak.
Sen bir şeyler yapmak istedikçe gitgide işler bataklığa gidiyor.
........
******************
Dinlendim diyecek kadar uyudum.Yağmur yağmaya devam ediyordu.Başımı çadırımdan çıkardığım zaman etrafta birkaç kişi dışında hiç kimse yoktu.Etrafi gezmek istedim.Sırt çantamı alıp dolaşmaya başladım
Her yer yağmurdan dolayı çamur olmuştu.Sırt çantamdan fotoğraf makinemi çıkarıp önümde duran koskoca çınar ağacındaki Kuş yuvasını çektim.Etrafin mis gibi toprak kokusu insanın içini rahatlatıyor.Hava gittikçe yağmurdan karararmaya başlıyordu.
Orman her ne kadar ağaçlıkta olsa ara bir yoldan yürümeye devam ettim.İleride kapısı kırık bir kulube vardı.Kulübeye doğru gittim.
Gök mavisi renkte kapısıda koyu kahverengi yıpranmış küçük bir Kulübedeydi.Kapıdan içeri girdiğimde içinin baya baya büyük olduğunu farkettim.İçeride 3 tane küçük sandalye vardı.
Başka hiçbir şey..
Kulübeden dışarı çıkıp yürümeye devam ettim.20-30 metre yürümeden dolu yağmaya başladı.
Sanki gökten taş yağarcasına acıtıyordu.Aklıma Kulübe geldi.Koşuşturmaya başladım.Hemen içeri girip yere oturup sırtımı duvara yasladım.
Icerisi kendi çadırımdan bile sıcak..Oysa ki sandalye dışında başka bir şey yok.
Yaklaşık 10 dakikadır devam eden dolunun çıtır çıtır gelen sesini dinlemeye başladım.Tekrar düşüncelere dalmaya...
Düşünüyorumda şansımı deneyip başka bir okulun elemelerine mi katılsam..ki hangi okul burdan iyi olabilir.Ya da kac kişi bu firsatı yakalayabilir ?
Diğer yandanda düşünüyorum da hayallerinin okulunu değiştermek isteyecek kadar ne Yaşadın ?
..........
Kapı hızlıca açıldı..
İçeri giren .....Youngjae idi.(Leo)
Sırılsıklam olmuş.Şaşırdım..... ama tepki vermedim.
-Girebilir miyim ? dedi.
Cevap vermedim..
Odanın diğer köşesine geçti.O bir köşede ben diğer bir köşede.
Kafamı çevirip bakmadım.
Ne şaşırıyorum..Ne tepki veriyorum.
Etrafta sessizlik vardi.Sadece gok gurultusu
Sessizligi bozanda olmadi.
Muhtamelen yarim saattir burdayim.Ayaga kalktım dışarı bakmak için.Hala yağmurun hızı devam ediyordu.Koskoca orman...Şiddetli yağmur ve Karanlık bir Hava..
Oturduğum yerdeki yağmurluğumu alıp giyindim.Ne yaptığıma bakıyordu muhtamelen.Çantamıda sırtıma takıp kapıyı aç.
Tüm gün boyunca burda kalacak değilim.Saat 7'ye doğru geliyordu.Ve hava 1 saate kararıyor.Kulübeden çıkıp geldiğim yeri aramaya başladım.O ne yapıyor diye düşünmek istemiyorum.Biran once çadırıma dönmem lazım.
Etraf çamur olduğu için geldiğim yeri yağmurdan dolayı seçemiyorum.Düşünüp önümdeki yola saptım.'Doğru düzgün önümü göremiyorum ki !
Yurumeye basladim.Her ne kadar nereye gittigimi bilmesemde ....!!!
..........
Ahh aya..ağım
..........
Önümdeki çukura düşmüştüm.Ve ayağımı hissetmiyorum.Acıdan bağıramıyorum bile.
Ağlamaktan gözlerim ağrıyor..
Sol ayağımı hareket ettiremiyorum.
Nefes alip toparlanmaya basladim..ki Sorun ayağa kalkamamdı
!!!!!!!!
"Hey !"diye bağırıyordu
İlk başta sesini çıkaramadığım kişi Youngjae'di.Koşarak yanıma geldi.
"Ne yaptın sen ! Yavaşça ayağını yukarı çekmeye çalış Hadi" dedi.
Diz kapağımdan tutup ayağımı çukurdan çıkarmaya çalıştık.
Bileğimi döndürmeye çalıştım.Doğrusu o çalışıyordu.
Belimden tutup ayağa kaldırmaya çalıştı.
Aptal gibi yürüyemediğimi bildiğim halde "Yardımların için sağol. Ben yürüyebilirim" dedim belim bükük bir halde.
-Şaka mı yapıyorsun ? Dedi şaşmış bir ifadeyle
Hayır anlamında başımı salladım.
-Peki o zaman hadi yürü diyip elleriyle yolu gösterdi.
Yavaştan yürümeye başladım. Acıdan dişlerimi sıka sıka gitmeye başladım.Arkama baktığımda hala bana bakıyordu. Yağmur yağmaya hala ve hala devam ediyor ve kıyafetlerim sırılsıklam ıslak ve çamur. Buda ağırlık veriyor.
---------
---------
10 dakikadır yürümeye çalışıyorum ve katettiğim yol 10-15 metre anca.....!!!
"Ya ! Ne yapıyorsun ??
"Sadece sus ve yaslan.Bu gidişle daha kötü olacaksın."
Artık gitmiştir diye düşünmüştüm ama takip edip gelmişti işte.
Beni kucağına aldı ve yürümeye başladı.Bende ellerimi omzuna bağladım...
Şuan bileğimin ağrısını düşünmüyorudum.Düşündüğüm tek şey.......Şuan kucağında bulunduğum kişinin verdiği Rahatlıktı..
Gözlerimi kapayıp..başımı yaslamaya devam ettim...
Yorumlarını bekliyoruuum.Beklettiğim okurlarım için Defalarca özür dileriiiim.
Hikayenin İyi veya Kötü bir gidişatı mı ? Olmasını istersiniiz ? Cevaplarını bekliyoruum.