"Junsoo" ? Diye bağırdım.
Dönmedi.
"Juuun"
Bu sefer döndü...O junsoo değildi.
Youngjae'di.
...
Benim gördüklerimde "Rüya" değil "Gerçek"ti.
Rüyada hissedip gördüğüm her şey Gerçekti.12.Bölüm
Arkamı döndüğümde Öğretmenler geliyordu.Çadırıma döndüm.
Okul başladığında yeni tanıştığım kızlar çadırıma geldi.Sıkıldığımı anlamış olsalar ki biri bir koluma diğeri diğer koluma girdi ve gezmeye çıktık.
Ben uyurken hep beraber gittikleri yerleri gezdirdiler.Burası küçük bir göletti.Kızlarla beraber büyük bir taşın üzerine oturduk.
Youngjae'nin "Eski" sevgilisi namı diğer "çiyan" yeni sevgilisiyle "Romantik anlar" yaşıyorlardı.
Kızların yardımıyla ayağa kalktım ve Yemek yemeye gittik.*********
İştahım yok.Yarım saattir önümdeki hamburgerle bakıp duruyorum.Tepsiyi götürüp kahve almaya gittim.Çadıra dönmeden hocalar tüm öğrencilerin toplanmasını istiyordu.Herkes öğretmenler çadırının orada toplandı.
Gitme vaktimiz gelmişti.Hocalar toplanmamızı istiyordu.
Rehber ögretmen yapmamız gereken şeylerden bahsederken uluma gibi bir ses geldi.Bir inilti.
Çadırlarımızın olduğu alandan geliyordu.Hemen sesin geldiği yere doğru koştuk..!O kadar öğrenci var ki en arkada ben kaldım.Oluşan kalabalığa doğru yürümeye başladım.
Neden benim çadırıma doğru toplanmışlar ?
...
Kalabalığın arasından ne oluyor diye bakmaya başladım..(!)
...
...
Ne ?*Olayı burda sonlandırmak için çok kısa bıraktım.Birazdan olayların devamını yeni bölümle getireceğiim.İyi okumalaar :3