Tesadüf 2. Bölüm

590 27 13
                                    

Of bacağı çok kotu kanıyordu.Hemen elimi beline attım oda acisini belli etmemeye çalışıyordu.Tamam ben Browf'u bu günlere eğitmiştim ama nerden bilebilirdim ki hırsız olmadığını yada gece gece bir sapık.Doğrusu daha gelme sebebini de bilmiyorum ama neyse nasıl olsa ögrenicez.Elini omzuma attı.Ayağına ağırlığını vermesini söyledim.

+Ahh #-#

Ağırlığını bana verdiginde tüm yük üzerime binmişti.Allahım çok ağrıyor ama onun acısı daha fazla olsa gerek.Topallayaraktan salona dogru gittik.Yavaşça oturttum,çok sevdiğim rahat kanepeme. Hemen banyoya yöneldim ve gazlı bez, pamuk,tentürdiyot ve bant aldım.Zamanında Browf ta beni issirmisti.Tedbirliyiz sagolsun.( Ama daha beni tanımadığı zamanla di)

Koşamıyordum,belim nefes almamı engelliyordu.Hızlı hızlı yürümeye devam ettim.Aşağıya indiğimde çocuk sızlanıyordu.Yada bana öyle gelmiş ti.Allahım bir yüzünü görseydim maskeyle bütünleşmişti resmen.Neden ambulansı cağirmadim bilmiyorum çünkü bu yağmurda gelemeleri imkânsızdı zaten.Aslında başıma iş gelmesini istemedim. O kanepede,ben hemen karşısındaydım.Hicbir şey söylemiyordu.Hemen elimdeki pamuğu tentirdüyota batırdım.

'+Ş-şey acıyacak baya ' diyerek yüzüne baktım.Kanayan bacağına bakıyordu bir yandanda inliyor du acıdan. -Tamam dedi. Bacağındaki kani temizler temizlemez pamuğu bacağına sürmemle 'Aaahh' diye bağırdı. Fazlada bastırmamıştım ha.

+Özür dilerim ama yapmam gerek,mikrop kapacak.dediğimde -_-

-Tamam dayanacagim. Dedi ,'aptal evime gelip ağzımı kapama ihtiyacı duymasaydın böyle olmazdı' Bastırmadan sağ bacağına krem sürdüm,Browf elimi issirdiginda da valla bu kadar özenmemiştim Sargı bezini sıkıca doladım bacağına.

+Ve bitti,iyi misin ? Ağrı kesici getirmeye gidiyorum.ayağa kalktım mutfağa giderken bileğimden tuttu.Birden ona döndüm.

+Bir şey mi istiyorrssu..nn @-@ Yook artik "_" dilimi tuttuğum için kendi kendime konuşuyordum. Ona döndüğümde aallahim maskesini çıkarmıştı.

Donakaldım.. Sustum.. Hafiften yuzunu dogru eğilmiştim.4 5 saniyelik bir şeydi zaten.Ona bakarken birden gözlerini bana çevirmesiyle kafami iki yana sallayıp,geri doğruldum derken aniden belimin kasılıp ağrımasıyla yere düştüm.

...' .... ...'....'. Kalbimin hızlı hızlı atışını hissediyorum,nefesim kesiliyor.

'Aaah!' diye çığlık attim yere düşerken.Birden bana dönmeye çalıştı fakat ayagi ağrıyor olsa gerek ki doğrulamadı.

+S-sen iyi misin ? Diye endişelenmişti.. Belki...

-Belim yüzünden n-nefes alamıyorum.dedim zorla

-'Ver elini,tutunmaya çalış 'dedi oturduğu yerden,kalkamiyordu Nefes almaya çalışıyorum ama olmuyor,yavaşça doğrulma ya çalıştım eline tutunarak ,ayağını kendine çekti,yanına oturmam icin .Sonunda kanapeye oturabildim. +Ağzından nefes almaya çalış, hadi bir dene.Biir,iki,üç dedi ve bir yandan belimi tutarak ağzımdan nefes almaya çalıştım ve OH!

Az da olsa rahatlamıştım.Bana baktığını anladığım da o sinir maskesini geri takmisti.Aa yok o güzel yüzünü görmek istediğinden değil o maskesini takınca bugün olan mucizevi şeyler aklıma geliyor. -Bak işe yaradı dedi bugün çok kullandığı pis sırıtmasıyla.

+Sağol dedim ,bakılacak bir yüz goremediğim için gerek duymadım yüzüne bakmaya .

-Sevindim dedi bacağına bakaraktan. -Beline ne oldu senin ? Diye sordu.Deliricem vallaha

+Gerçekten bilmiyor musun,yoksa bilmiyormuş numarası mi yapıyorsun sen ha ? -Ne ? Dedi bir anlık afallamayla +Prova odasını bir hatırlarsan belki aklına gelir.Üzerime düşüp kaçmıştın.

TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin