BAB 18

51.2K 3.6K 323
                                    

             ꧁Qaseh×Hayyan

      Qaseh tersedar apabila satu simbahan air yang banyak . Dah kena simbah tak kan tak sedar pulak air banyak wo!

"Simbah tu baik sikit lah ciyel. Ingat aku ni tempat orang simbah ker ? Dah lah muka buruk ei bau jangan mendekat saya sudah mandi !"Qaseh berkata sesuka hatinya. Apa dia kesah siapa suruh bau ! Ada kerja penculik hensem ? Kalau ada saya rela di culik. Hehek !

"Woi perempuan !"

"Apa Jantan !" Qaseh masih membalas dengan selamba. Benci nampak orang yang macam ni depan jer berani belakang ei taman bunga kasturi mawar tulip. Argh ! What ever .

Eh terbalik !

"Kau ni ka- "

"Aku apa ? Cantik ? Comel aku tau lah ."Qaseh menjeling. Lelaki itu terus merentap rambut Qaseh dengan kasar dan mendongakkan kepala Qaseh dengan kasar. Berdecit Qaseh menahan kesakitan yang mencengkam rambut nya.

Nampak nya dia salah. Rupanya orang ni ganas jugak ! Argh tachod !

"S-sakit ."

"Kau dengar sini eh ! Kau jangan nak main-main dengan aku,tak sabar pulak aku nak menikmati makan malam ni ."Lelaki itu menjilat bawah bibirnya sambil matanya memandang Qaseh atas bawah. Qaseh terus bergetar ketakutan, wajah nya tak usah cakap sudah pucat lesi.

"Kau jangan nak macam-macam lah suami aku datang nanti selamat kan aku aku tau s-suami aku datang !" Lelaki itu ketawa kuat.Qaseh memandang pelik. Seram woi!

"Aku tau suami kau datang tapi kau ingat dia tau tempat ni ?"Qaseh tersedar. Suami nya mana tau. Takpe lah kalau suaminya ada kuasa ajaib boleh detected dia terus. Argh !

"T-tapi .."Pang ! Satu tamparan mengenakan pipi kiri nya. Sakit ya Allah. Air mata Qaseh sudah banyak merembes keluar. Orang mana jer tak kesakitan di tampar ? Nak aku tampar kau? Eh takde lah gurau hohohok !

"Kau nampak tak sekarang ni pukul berapa ?"Qaseh mengeleng.

Lelaki itu terus menunjukan jam tangan nya kepada Qaseh. Pukul sembilan malam ?
Suami nya tak cari dia ? Air matanya sekali lagi berjurai dengan deras sekali.

Benci hayyan! Tak sayang kiter !

"Memandang kan hari ni hari khamis. Biar aku jer lah bermalam jum'at dengan kau.Tak sabar rasanya aku nak rasa kau ni nampak mengiurkan ." Qaseh mengeleng-gelengkan kepala nya. Taknak !

"Tolong jangan."Qaseh semakin kuat berdecit kesakitan apabila tangan lelaki itu semakin kuat mencengkam rambut nya m rasa nak botak pun ada.

"Kita play slow-slow eh sayang ." Lelaki itu terus merentap baju Qaseh dengan kasar.

"Argh ! Jangan ! Abah ! Umi! Tolong Qaseh ! "

Pang !

Qaseh terus terkulai lemah apabila lelaki itu menampar nya dengan kuat sebelum tidak menyedar kan diri .

"Let's eat together guys ."

                                 **

TBC

sabar, kita harus sabar hahah.

BABYGIRL MR HAYYAN QALISH | CWhere stories live. Discover now