꧁QASEH×HAYYAN꧂
Nanak kawan ! Huwa laju nyer vote smlm.
Hayn memandang belakang tubuh milik isteri nya yang sedang termenung di hadapan kolam renang milim keluarga hayyan, dari tadi dia melihat babygirlnya kerap termenung apa yang difikir pun dia tidak tau.
Mungkin runsing macam mana video tiktok nak masuk fyp orang.
"Babygirl." Hayn memeluk tubuh kecil Qaseh daripada belakang, bahu Qaseh terhenjut sedikit akibat terkejut. Jantan ni kalau tak buat dia satu hari terkejut tak sah. Tapi aku pun kalau tak satu hari mengantal tak sah jugak.
"Oh mak kau badigul. Yei ! Awak ni terkejut saya tau." Qaseh mengosok perlahan dadanya, sempat dia memukul tangan hayn yang melingkar di pinggang nya.
"I miss you." Hayn berkata perlahan hanya Qaseh yang mendengar ujaran nya. Qaseh mengeliat kecil geli dengan nafas Hayn yang terasa di telinga nya. Yang single ok tak tu?
"Saya tak rindu awak," Nada bersaja Qaseh membuatkan Hayn menderam perlahan, tidak suka dengan perkataan itu. Dia mengucup lama bahu Qaseh, membuatkan Qaseh tertawa kegelian.
"Ya, Ok fine saya rindu awak geli please." Qaseh menolak kepala hayn perlahan lalu perlahan-lahan memusingkan tubuh badan nya menghadap wajah kacak hayn, hayn melongarkan sedikit pegangan namun tidak melepaskan nya.
"I miss you beautiful face baby. I just wanna kiss you one second per minute and one second per hour."
Apa dia cakap tu raju ?
"Otak warna-warni lah awak ni. Awak reti renang tak ? Tak pandai hm lemah."Hayn mengerutkan kening nya melihat isterinya sibuk 'berjiggle' di hadapanya. Budak legend tiktok ni boss ada lawan kah?
"Jom berenang baby." Hayn melepaskan bajunya dengan selamba di hadap Qaseh, Qaseh terpegun dengan permandangan indah di hadapanya. Eip gatal !
"Are you seduced me right now ?" Qaseh mengelengkan kepalanya beberapa kali menghilangkan anasir nakal yang bertandang di kepala otak nya. Siapa otak warna-warni sekarang ni?
"Awak ni seksi lah terkam kang." Qaseh berkata perlahan, hayn tersenyum mendengar ujaran isteri kesayangan nya. Hayn melompat masuk kedalam kolam renang itu dengan selamba, air memercik kuat ke arah Qaseh.
"Woi ! Basah dah."
Hayn berenang merapati Qaseh yang berada di tepi kolam renang itu, Qaseh menjauh sedikit. Takut hayn tarik dia masuk dalam, dah lah dia tak reti nak berenang. Nanti arwah dulu baik orang nya. Wuh ! Taknak dia.
"Come i will teach you how to swim." Qaseh mengelengkan kepalanya. Gila ! Nanti mstar buat artikel. 'Seorang isteri lemas didalam kolam renang kerana keberatan lemak'
Gila !
"Nanti saya tengelam, mampus. Taknak lah saya nanti awak jadi duda hot wuh. Banyak rugi wo !"Hayn tanpa banyak kata menarik tubuh kecil Qaseh masuk kedalam kolam renang.
Splash ! Qaseh tergapai-gapai mencari udara. Hayn terus menyauk tubuh kecil itu dengan melingkarkan tangan nya ditubuh kecil Qaseh, kaki Qaseh automatik melingkar dipinggang hayn. Dia merangkul leher hayn.
"Argh ! Kalau saya mati macam mana !" Qaseh menangis dibahu hayn membuatkan hayn ketawa, Comel !
"Huk!Huk! Suka sangat lah tu nak jadi duda."Hayn mencium pipi Qaseh lama akibat kegeraman.
"Cium ! Cium ! Tau lah saya seksi jangan lah cium macam tu. Kang ada orang single nampak auto mencry di bucu katil."
"Jangan merepek lah babygirl. Aku terkam kau karang mengandung besok." Erk. Mati kutu Qaseh dibuatnya, tapi bagus juga cadangan tu dia kan dah lama nak baby. Betul tak?
"Terkam tu macam mana? Macam harimau rawr." Hayn melepaskan ledakan ketawa nya tidak tahan dengan kecomelan isteri nya, lesung pipit yang menghiasi pipi kanan dan kiri hayn membuatkan Qaseh terpegun seketika.
Woah manyak seksi wo ! Macam abe sam !
"Aku lepas eh?" Qaseh mengeleng laju. Dia melihat laju air yang berada di paras dada hayn, kalau dia masuk auto tengelam. Dah lah tinggi dia tu comel-comel cam author.
"Taknak ah ! Nanti saya mati sapi masuk line pulak, wo banyak rugi !" Hayn tidak mengendahkan mala dia dengan selamba melepaskan lingkarannya daripada pinggang ramping Qaseh.
"Argh ! Hayyan Qalish. Pegang saya pegang saya sekarang ! Nanti saya mati macam mana."Qaseh mengeratkan lingkaran di pinggang hayn.
"Aku ada babygirl, don't worry tak mati lah lemas jer." Membulat mata Qaseh mendengar ujaran suaminya. Gila ! Qaseh melepaskan tangisannya di bahu hayn badannya bergetar sedikit akibat ketakutan. Hayn terus mengeratkan pelukan Qaseh di badanya.
"Aku gurau jer lah, shussh jangan nangis baby aku tak suka tengok kau nangis." Hayn perlahan-lahan merapati tepi kolam renang itu lalu mengangkat tubuh kecil Qaseh untuk di letakan di tepi kolam itu, posisi hayn berada di antara kaki kiri dan kanan Qaseh. Qaseh masih tersenguk-senguk menangis. Bahagian dada yang terdedah dibetulkan oleh hayn. Mujur Qaseh menggunakan tudung.
"A-wak nak saya mati." Bahu Qaseh terhenjut-henjut menahan tangisan. Hayn mengelengkan kepalanya, kalau aku nak kau mati dari dulu lagi sayang.
"Aku just bergurau." Hayn mengusap air mata Qaseh yang masih lebat mengalir, budak cengeng !
"Wow aku suka tengok aksi-aksi sweet sampai tahap potong kaki ni." Satu suara sumbang menegur mereka, hayn mengeluh setiap kali dia nak spend time dengan isteri kesayangan.
"Fu** o**mikael."
**
TBC
YOU ARE READING
BABYGIRL MR HAYYAN QALISH | C
RomanceFirst romance story by cweetiee 𝐇𝐀𝐘𝐘𝐀𝐍 𝐐𝐇𝐀𝐋𝐈𝐒𝐇 𝐅𝐈𝐓 𝐐𝐀𝐒𝐄𝐇 𝐀𝐑𝐈𝐀𝐍𝐀. Tidak tersangka di dalam fikiran Qaseh yang dia bakal berkhawin dengan seorang jejaka yang mempunyai semuanya, seperti drama melayu yang dia berkhawin d...