BAB 32

54K 3.7K 709
                                    

               ꧁Qaseh×hayyan

Thks sudi baca .

          Qaseh mengenakan dress satin yang baru di beli nya tadi. Suami nya sudah mulai menjalani rutin harian nya seperti biasa. Kerja ler pe lagi. Dia melihat pantulan diri nya di cermin banyak style yang digayakan namun tiada yang kena di hati nya.

Dia perlukan zalikha ! Tapi zalikha cuti demam huwaa ! Helep me .

"Sekarang ni masalah nya nak mula macam mana ?"

"Hi hayyan, you so handsome rawr ! " Qaseh menggelengkan kepala nya tidak itu terlalu gatal. No ubah-ubah . Ceh padahal dia memang gatal pun , ala dia gatal pun dengan suami dia juga bukan suami orang kan ? Tak salah.

"Babygurl miss me ?" Hayn mengucup perlahan belakang telinga Qaseh , kejung Qaseh di buat nya. No this time hayn ! Argh you ruin my mood .

"Awak ni ! "Qaseh memandang belakang nya. Lalu terkejut bukan hayn lagi yang mengawal tubuh badan hayyan. Who miss me ? I'm rel .

"Relax girl miss me ? I won't hurt you just stay . "Rel tersenyum sinis. Bukan hanya Hayn yang boleh keluar sesuka hati dear i'm too but author was lazy too write my character couse i'm not a main character.

Sodih !

"Kenapa a-wak boleh ambil alih sekelip mata . J-angan apa-apa kan saya ." Qaseh menolak tangan rel yang melingkar di pinggang nya. That's so cliche but no one care.

"Cause Hayyan lemah. Kami semua boleh gantikan dia sesuka kami dan satu rahsia yang kau belum tau ."

"She lier ."Berkerut dahi Qaseh, siapa yang tipu ? Apa yang di tipu.

"And last." Rel menutup matanya seketika lalu hayn mengambil watak Hayyan semula.

"Hayyan so stupid ." Hayn menyambung, lalu terjatuh pengsan tidak menyedarkan diri dalam pelukan Qaseh. Qaseh terundur sedikit akibat badan hayyan yang tiba-tiba menghempap nya. Dah lah berat !

Apa maksud hayn dan rel ? Apa yang cuba di sampai kan.

"Awak." Qaseh mengusap perlahan pipi hayyan, Hayyan masih sama tidak menyedarkan diri. Qaseh perlahan-lahan melangkah ke arah katil lalu merebahkan badan nya bersama hayyan, posisi mereka adalah seperti Qaseh ingin memperkosa suami nya hahaha.

"Awak sungguh misteri hayyan . " Qaseh mengusap rambut hayyan lalu bangun daripada merangkak di atas badan hayyan, dia mencabut stokin yang digunakan hayyan lalu di letakan di dalam tempat stokin yang disediakan.

She will know one day .

         Qaseh menyusuri tangga untuk ke tingkat bawah dia bukan pergi kemana-mana melain kan pergi ke taman mini milik mertua nya. Taman yang di penuhi dengan bunga rose itu terlihat sungguh menarik.

Qaseh mengeluh buat kesekian kali ! Misi nya terpaksa di batal kan kerana suami nya tidak berapa sihat. Lagipun dia tiada mood ingin mengatal sejurus hayn dan rel berkata begitu. Apa maksud mereka membuat kan kepala Qaseh pening.

"Qaseh, jauh termenung kamu fikirkan apa ?"Puan Syira mengambil tempat di sebelah Qaseh yang sedang santai duduk di buaian itu . Jelas wajah Qaseh sedang memikirkan sesuatu.

"Takde ibu saja duduk dekat sini banyak bunga ibu ." Qaseh tidak menjelaskan perkara yabg berlaku sebentar tadi. Biarlah hanya dia yang tau.

Hayyan mencelik kan kelopak mata nya, lalu terduduk mimpi nya sangat menakutkan dia bermimpi berkhawin dengan sapi belakang rumah opah nya.

Fuh ! penangan Sapi sungguh kuat hingga terbawa di mimpi hayyan hahaha. Hayyan melihat kawasan sekeliling nya lain, sah hayn menggantikan nya tanpa sedar. He so annoying bitch.

Hayyan melangkah memasuki kamar mandi lalu menghadap cermin itu lama. Bayangan Hayn dan Rel saling berganti di pandang dengan tajam. Itulah sebab dia benci melihat benda yang boleh memantulkan diri nya dia akan nampak benda bodoh ni.

"Hi Hayyan"

"Hi to pig." Hayn membalas. Hayyan mengepalkan penumbuk nya. Kepala yang semakin memberat di biarkan.

"Kau nak apa lagi setan?"

"Aku nak Qaseh ariana ."

"She my wife ."

"My wife too ." Hayn tersenyum sinis melihat Hayyan yang semakin tertekan itu. He really like this situation dimana Hayyan terlihat sangat lemah.

"Kau hanya menumpang kat badan aku hayn bila-bila masa aku boleh bunuh kau ." Hayn terdengar ketawa sinis melihat hayyan.

"Kalau kau boleh lenyap kan aku kat dunia ni kenapa tak dari dulu ? Kau hanya cakap besar kau dan doktor bodoh kau boleh pergi mampus ."Hayyan memegang kepalanya yang berdenyut-denyut itu.

"Biar aku jer yang gantikan kau, you don't know treat Qaseh like angel ."

"Dia isteri aku aku yang akad dia bukan kau ."

"Oh yer eh ? Aku tak nampak pun kau buat dia macam isteri kau kau buat dia macam perempuan yang menyedihkan menagih kasih dekat orang macam kau Hayyan ." Ketawa hyan semakin besar, hayyan semakin tertekan lalu memegang kepala nya yang sangat sakit itu.

"I will take her from you and i can be hayyan Qalish for her ." Hayn terus lenyap lalu badan hayyan jatuh menghempap lantai lalu tidak menyedarkan diri.

She can find someone better right ?

                              **

TBC

BABYGIRL MR HAYYAN QALISH | CWhere stories live. Discover now