3

5.6K 190 24
                                    

Eliot Blejd

Celodnevni bes koji sam osećao iskaljivao sam na jednom po jednom radniku.

Ništa mi nije bilo dobro urađeno niti mi je išta odgovaralo. Čak je i domarima uteran strah u kosti.

Rafael je išao za mnom kao dosadno kuče i pokušavao da me smiri.

- Brate, moraš da smiriš doživljaj. - gunđao je kada smo ušli u moju kancelariju, a ja sam puktao i trudio se da ga ne sabijem stolicom o zid.

- Lako je reći, prijatelju. Znaš, nije baš lako kada ti se prošlost na onakav način vrati. - besno sam se okrenuo ka njemu koji je već krenuo ka mini baru s pićima u uglu moje kancelarije.

- Ne treba da te interesuje. Bila je i prošla. Povredila te je i zaboravi. Imaš bre sve što poželiš, a i dalje si slab na jednu ženu. Gde je tu logika? Trzni se, cugni po koje pićence, završi posao i mirno se vrati svojoj DEVOJCI. - pružio mi je čašu konjaka dok me je ozbiljno gledao.

Istrgao sam mu je iz ruke te sam je na iskap popio razmišljajući o njegovim rečima.

- Uništila me je, promenila i sada se vratila da me podseti koliko je falila toj nakazi u meni. - Iznervirano sam rekao te sam bacio čašu o stakleni zid koji se polomio dok je čaša letela na ulicu s devedesetog sprata.

Rafael je moj prijatelj još od malih nogu. Sa mnom je prošao kroz sva sranja koja su me zadesila u životu tako da je logično da će sve i sada o meni znati.

- Pokaži ti njoj da ti nije potrebna ili je samo kuliraj. Imaš vrhunsku devojku kući brate, ne osvrći se unazad.

- Samanta i Rejčel ne mogu da se porede u tome je problem. - izdahnem silovito bacajući se u fotelju.

- Pa nemoj da ih upoređuješ. Prešao si s jednog tipa devojke na drugi. Jednostavno je. - slegnuo je ramenima te se smestio u stolicu pored mene.

- Rejčel, pored tebe, je jedina osoba koja zna sve o meni. Samanta prokleto misli da sam biznismen! - ljut sam na sebe što sam lagao devojku koja je pokušavala da mi "zaleči" rane koje je Rejčel napravila svojim odlaskom.

- Ali te je ta ista osoba napustila! - Rafael je malo svestraniji i sagledavala situacije iz više uglova ja to ne radim u ovom slučaju.

Fokusiran sam na to kako da izbacim Rejčel iz svog života.

- S obećanjem da će se vratiti! - ili ipak želim da mi se vrati?

Ne, ne želim.

Ona je prošlost.

- A da ti prvo raščistiš sa sobom dal' želiš da ti se vrati ili ne pa tek onda da divljaš? - skupivši obrve me upita, a ja izdahnem.

- Ne želim. Želim da se vrati odakle je došla i da me pusti da živim život koji sam kreirao kada je otišla.

- Reci joj to.

- Pokušao sam da joj dam do znanja da me ne interesuje više ali nisam uspeo jer je u sledećem trenutku završila na kolenima ispred mene u
tuš-kabini. - kurac mi se trzne na samu pomisao njenih usana oko mene.

Nikada u životu ni jednoj nisam svršio u usta i onda dođe ona.

Osoba koju godinama pokušavam da zaboravim, priušti mi taj užitak i pokvareno mi nabaci na nos da je nikada neću zaboraviti.

Pa, bila je, makar, u pravu.

- Pojebao si bivšu i usput prevario sadašnju? - Rafael zna da sve od mene može da očekuje ali neverstvo, nikada.

Neuništiva vezaWhere stories live. Discover now