4

5.5K 180 9
                                    

Rejčel Blek

Nikada nisam bila ovako kučkasta. Uvek je sve išlo mirno i staloženo. Život me je jednog dana promenio i zbog toga se jako kajem.

Dan kada sam odbila Eliotovu prosidbu bio je najteži dan u mom životu. Reći "Ne" osobi koju toliko žarko želiš i voliš je bilo ravno paljenju kože na živo.

Da bih spasila Eliota to sam morala da uradim.

Moj otac je jedna jaka karika i spona između kriminala i zakona. U prevodu, može zubima da grize za pravdu, a jednim potezom da te ubije i svoje ruke umrlja krvlju.

Eliot je možda najopasniji s one strane zakona ali on nema nikoga uz sebe. On sam hrli ka budućnosti boreći se za svoje ideale. Moj otac s druge strane ima hrpu ljudi koji jedva čekaju da smaknu kralja s prestola.

Imao je trupe spremne za napad na Eliota u trenutcima naše poslednje sedmice veze. Imao je i legalan i ilegalan način da Eliota uništi. I hteo je to da uradi samo zbog mene, po njegovim rečima. Ali ja znam da je tu nešto mnogo veće.

Nagodila sam se sa njim i ostavila sam Eliota u zamenu da on ne učini njemu ništa. Otišla sam, pod najglupljim izgovorom koji sam ikada mogla da smislim. Povredila sam čoveka kog sam volela i idalje volim svim srcem.

Ali da moram sve ispočetka, sve bih isto uradila.

Jer njegov život mi je preči od svega i svih.

Godinama kasnije situacija se ohladila, a ja sam postala najgore biće koje je moj otac mogao da zamisli. Sve sam mu uništila. Radila sam danonoćno, smišljala strategije, planove, nabavljala veze, proučavala terene i uništila sam svaki dokaz koji je imao protiv Eliota.

Danas sam ovde u mestu gde je sve počelo jer želim Eliota za sebe ponovo. Ali ovaj put bez okova koji me vuku unazad jer je moj otac sada daleko od mene.

• • • •

Pustila sam ga sedam dana da mu se slegnu utisci od mog povratka.
Za to vreme sam ga proučavala. Toliko sam vremena provela ovo radeći da mi je sada ušlo pod kožu.

Broj ljudi koje je prikupio je četvorocifren. A broj koji je ubio je duplo veći.

Živi i dalje na istoj adresi al' ne sam. Ima devojku, koja je profesorka u školi. Negovana plavuša koja je prigrlila nešto što je moje. Samanta. Eh draga moja, pogrešnu si teritoriju prisvojila jer ja sam Eliotov ekvivalent. Gazim ni ne gledajući po čemu samo da bih dobila ono što želim.

Nema decu, to je važno. Maštali smo zajedno o našoj porodici. Rekao je da ne želi devojčicu jer mu je dosta što je na jednu ženu slab. Ali zato sinovi bi bili mašine poput njega.

Na početku sve te priče bila sam skeptična. Njegov posao nije bezbedan za našu decu. Svaki neprijatelj bi gađao tamo gde je on najosetljiviji.
Ali posle, kada sam shvatila da nema bezbednijeg mesta od njegovog zagrljaja, znala sam da tu nema mesta za strah.

Mislim da je napokon došlo vreme da ga ponovo vidim. Al' pre svega, moram u kupovinu.

• • • •

Sedim u kući Džordža Souna i pijuckam vino. Provodim prelepu noć isčekujući svog prelepog dragog da dođe.

Na trenutak sam pomislila koliko je Džordž zapravo zanimljiv sagovornik i vrlo interesantna osoba. Upoznali smo se pre par dana i odmah sam mu zapala za oko. Ovo bi trebalo da bude naš dejt u njegovoj kući. I jako je veselo.

- Zaista si imao koalu za kućnog ljubimca? - u neverici progovorim dok otpijam gutljaj vina.

- Da! Zvao se Lenji. - počastio me je svojim blistavim osmehom dok je tresao tompus u pikslu.

Neuništiva vezaWhere stories live. Discover now