Rejčel Blek
- Kako on misli da može da flertuje sa drugim devojkama? - Suzan, moja najbolja drugarica, skakuće besno ispred mene dok mi se žali na svog dečka.
- Previše si ga pustila. - slegnem ramenima razmišljajući kako bih se ja ponela prema Eliotu da sam na njenom mestu.
- Šta bi ti uradila? - kao da mi je pročitala misli, upitala me je, a ja sam nakrivila glavu.
- Verujem da bih mu očitala bukvicu tokom seksa dok ga držim na tankom ledu. - klimnem glavom potvrđujući sama sebi ideju.
- Misliš da bih trebala to da uradim?
- Uradi ako misliš da ćeš to dobro učiniti. - slegnula sam ramenima, a ona je izdahnula.
- Večeras ide u klub sa drugovima. Verujem da će tamo biti sto jedna cica koja će mu se nabacivati. - besno je siktala dok nije znala šta da radi s rukama te ih je bacakala.
- Ona ti budi cica kojoj će se sto jedan muškarac nabacivati večeras. - podigla sam obrve opasno je gledajući, a ona je raširila oči.
- Genije si! Idemo u klub večeras! - viknula je te je skočila na noge.
- Idemo? Nas dve? - ovo mi nije bilo u planu.
- Ne planiraš valjda samu da me pustiš?
- Ja zaista nisam večeras za klub. Osećam se pregaženo. - ili samo povređeno.
- Hajde makar samo sedi tamo, ne mogu sama da idem. Molim te Rejčel. - čučnula je ispred mene te me je uhvatila za ruke gledajući me nekako tužno.
- Uh! Dobro. Idemo! - moram da se izduvam, zato sam pristala.
- Večeras ćemo obe da zavodimo. - podigne ruku te ode ka garderoberu.
Toliko sam iznervirana ceo dan da ću da nađem nekog lika samo da se istresem nad njim. Eliote postaćeš krivac ako završim u zatvoru.
• • • •
- S kojim pravom si tako jebeno seksi? - Suzan me je odmerila od glave do pete smejući se.
- Pogledaj sebe ribo, goriš. - namignula sam joj te sam prešla pogledom preko njenog tela.
Nosila je teget, kraću, svilenu haljinu s bisernim bretelama. Uz sve to je uparila vrtoglavo visoke štikle. Kosa joj je padala preko ramena u talasima presijavajući se.
S druge strane ja sam nosila bordo satensku haljinu koja mi je dosezala jedva do pola butina. Srebrne štigle s najvišom potpeticom koju sam imala, a kosu sam vezala u visok rep uvivši je lagano.
Pre izvesnog vremena saznala sam koliko Eliot voli moj vrat te sam shvatila da je prelep. Tako da sam rešila da večeras sve u klubu počastim pogledom na njega.
Naprskala sam jedan od izazovnijih parfema te sam izdahnula. Razmišljam se dal da stavim narukvicu ili su ogrlica i minđuše dovoljne.
- Da dodam i ovo? - okrenula sam ka Suzan jednu od svojih srebrnih narukvica, a ona je brzo klimnula glavom.
- Što više to bolje, a i odlično ti se slaže!
- Onda stavljam. - nasmešila sam se te sam i to dodala na svoj celokupni outfit.
- Šta misliš, dal' će me gmaz primetiti? - okretala se oko svoje ose dok je slagala neke face.
- Ja sečem glavu ako me na pola večeri ne ostaviš samu jer te on odveo. - namignula sam te sam joj ulila samopouzdanje.
- Možda i Eliot dođe. - uzvratila mi je namig, a ja sam se zaustavila u pola pokreta.
Suzan poznajem od vrtića i ona normalno da zna celu istinu. Malo mi je čudno kada neko spomene njegovo ime ali se privikavam.
YOU ARE READING
Neuništiva veza
RomanceJedna odluka, koštala ju je sreće. Jedna odluka, spasila je život osobi koju voli. Kada je sve prošlo došla je nazad u grad gde je davno ugasila oganj jedne epske ljubavi, samo da bi vratila davno izgubljenu teritoriju. Njega. Put je trnovit, a š...