Eliot Blade
Gledam u Rejčel koja se igra s nekom decom uz širok osmeh. Oni skaču oko nje, a ona ih vrti.
Malopre se slikala s nekom bebom i mogu vam reći i da je izgledala čarobno. Sva deca je obožavaju, a meni je to neki melem za oči.
Ponovo sam se prisetio vremena kada smo maštali o našoj deci. Isključivo dečacima jer mi je dosta što sam slab na jednu ženu. To su bila prelepa vremena.
Danas sam tu, na njenom trideset prvom rođendanu, a niko i ništa sam tu. Srce me je dovuklo ali savest me tera da ostanem da sedim i ništa da ne pokušavam.
Neki led u meni puca prilikom svakog njenog poketra ili osmeha. Kao da zaboravim na sve. Pa sam odlučio tako i da bude, samo jedan dan. Čekam da mi da znak i odlazimo odavde.
Idemo na mesto gde ćemo se gubiti u snovima i ujutru se rastati zbog realnosti koja nas oboje pritiska.
Kada smo već kod pritiska, njega osećam u pesnicama svaki put kad onaj Malamut, ovaj, Muhamed priđe Rejčel.
Lepo mu je stavila doznanja da je ne interesuje, ali ne on momak i dalje pokušava.
- Previše si providan. - Suzan prošapuće s moje leve strane, a ja se trznem.
- U kom smislu?
- Buljiš u Rejčel dobrih deset minuta. Diši. - A i ona je našla da me zeza, pa lepo.
- Ne buljim, samo razmišlja.
- O tome kako ćeš opet prevariti devojku sa njom? Daj brate raskini sa njom i budi s Rejčel. Svi vide koliko ste ludi jedno za drugim. - lako je reći.
- Komplikovano je. - izdahnuo sam, a ona je prevrnula očima. Da je to bila Rejčel opomenuo bih je, ali nju neću.
- Komplikovano malo morgen. Ona je otišla tebe da bi spasila, a ti se ovde duriš. - besno je izjavila, a ja sam skupio obrve zbunjeno je gledajući.
- Da mene spasi? Time što me neće povesti na obilazak sveta sa njom? - kakve nebuloze!
- Time što će ti zadržati jebenu glavu na ramenima! Žrtvovala je sve zbog tebe, a ti je ovde zajebavaš i povređuješ. Kao da nije dovoljno što je pet godina patila ovde. Zaista Eliote kovarni se malo. - prvi put u životu sam ostao bez teksta, a ona je izgleda tek sada shvatila da mi je rekla nešto što ne sme.
- Nastavi... - progutala je knedlu dok me je uplašeno gledala.
- Nisi znao? - bledo me je upitala, a meni je bes krenuo da ključa u krvi.
- Nastavi Suzan! - prorežao sam, a ona je kao oparena skočila sa stolice.
- Moram da idem. Bilo je lepo poznavati te. - ni sekund nije zastala, ostavivši me ovde zatečenog.
'Da sve krene ispočetka i da se opet nađem u onoj situaciji isto bih sve uradila.', jaoj bre Rejčel šta se ovde događa?
- Izađi na stražnji izlaz sale i sačekaj me tu. Dolazim za pet minuta. - prošaputala mi je na uho te ga je blago skoro neprimetno ugrizla.
Progutao sam knedlu u krlu nemo klimnuvši glavom. Ovo saznanje me je totalno poremetilo.
Ustao sam od stola brzo te sam krenuo ka tom izlazu koji sam lako pronašao. Tu je bio jedan automobil i predpostavljam da je Rejčelin.
Onaj dan kada smo pričali u mojoj sobi...I kada sam je optužio da je samoživa i da joj nisam značio ona je od mene nešto krila. A to nešto bi moglo sve da promeni samo kada bi mi rekla...
YOU ARE READING
Neuništiva veza
RomanceJedna odluka, koštala ju je sreće. Jedna odluka, spasila je život osobi koju voli. Kada je sve prošlo došla je nazad u grad gde je davno ugasila oganj jedne epske ljubavi, samo da bi vratila davno izgubljenu teritoriju. Njega. Put je trnovit, a š...