14

5K 181 20
                                    

Rejčel Blek

- U redu Sindi, hvala ti. - klimala sam glavom ka svojoj kućnoj pomoćnici.

- Ako u toku dana nešto zatreba tu sam. - pokazala je na sprat iznad.

- Važi. - sanjivo sam klimnula glavom te sam zatvorila vrata uz pozdrav.

- Eliote! - raširila sam oči kada sam se okrenula i uočila ga u boksericama na hodniku.

- Zašto si budna ovako rano? - upitao me je zbunjeno i on mene gledajući.

- Setila sam se da je danas trebala da mi dođe kućna pomoćnica, pa sam joj odložila dolazak u zadnjem trenutku. - nasmešila sam se sanjivo te sam samo prišla i zagrlila ga.

Želim da spavam.

- Pa kakve ima veze? - naslonio je glavu na moju.

- Da te je zatekla ovde prenela bi sestri i najboljoj drugarici koje bi prenele dalje i tako sve redom. Ovi ljudi žive za tračeve. A zgodan muškarac u mom stanu je vrlo sočna vest. - poljubila sam ga u grudi te sam se odvojila od njega.

- Kriješ me? - smeškao mi se dok je išao za mnom nazad u sobu.

- Moram, zbog tebe. - bacila sam se nazad na krevet te sam prorežala.

- Vratićeš se da spavaš?

- Naravno. Prerano je. Što si ti ustao?

- U snu sam se naglo okrenuo i mislio sam da sam te udario. Pa sam video da te nema te sam ustao. - legao je pored mene, dok sam ja zevala.

- Razbuđen si kao da je podne. - promrmljala sam.

- Ranoranilac sam. Idem na posao u šest svako jutro.

- Pre nisi bio takav.

- Pre ništa nije bilo ovako. - nasmešio se te me pomazio po kosi.

- Pričaj mi, šta se sve promenilo poslednjih godina. - želim da čujem od njega sve što sam saznala.

- Bolje da ti pričam šta nije, kraće je.

- Pričaj.

- Moj posao. - kratko je rekao, a ja sam izvila obrvu.

- Samo to?

- Samo. - nagnuo se te nam je spojio usne.

- A ja se žalim što sam psihički samo skrenula - frknula sam te sam ga opkoračila.

- Deluješ mi ludo kao pre. - držao me je za struk dok me je gledao s nekim divljenjem.

- Kamo lepe sreće da je zaista tako. - spustila sam ruke na njegove grudi te sam se zagledala u morsko plave oči.

Zaljubila sam se u njih na prvi pogled.

- I dalje su nešto najdivnije što sam videla. - spustila sam desnu ruku na njegovu slepočnicu, a on se smeškao.

- Samo su ostarile.

- Oči nikada ne stare. - kratko sam rekla te sam spustila glavu i spojila nam usne.

Želim maksimalno da uživam u njemu danas.

Zvono mog telefona me je štrecnulo te sam umalo pala sa Eliota.

- Ne interesuje me. - prorežala sam te sam se ponovo nagnula ka njemu al' telefon nije prestajao da zvoni.

- Javi se.

- Moram li? - besno sam prošištala te sam uzela telefon.

Mama...Šta će ona u devet ujutru?

Neuništiva vezaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant